Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

tuning silnika 3.0 lub 3.2 omega b


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
34 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 listopada 2009 - 20:44

tylne zawieszenie zostawił bym fabryczne, dopiero jak coś puści to można by myśleć o zmianie na mocniejsze, wał napędowy na bank będzie musiał być przerabiany,
jak już będziesz wymieniał silnik to najlepiej od razu ze skrzynią i sprzęgłem (mniej roboty)


więc powodzenia w projekcie... :ok:


ps.: jak bym miał tą kasę o której piszesz to już bym miał w domu ten silnik o którym pisał Seweryn80

#22 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 01 listopada 2009 - 21:49

aha dobra czyli najlepsza opcja bylo by wymienienie
silnika na inny

mysle, ze V8 bedzie najlepszym rozwiazaniem, upychanie i eksploatacja V12 znacznie podniesie koszty...

,a jezeli chodzi o wal,przegoby i inne sprawy na jakie firmy najlepiej wymienic,czy mozna zostawic cos seryjnego

te elementy sa w omedze raczej toporne i dadza rade (ew. po drobnych modyfikacjach), trzeba bedzie sie natomiast skupic na mocnej skrzyni i moscie...


 


#23 OFFLINE   lukasik273

lukasik273
  • 14 postów
  • Dołączył: 10-05-2009
  • Skąd: högsäter

Napisany 02 listopada 2009 - 11:57

aha dobra teraz juz cos wiem a wiec zmienie silnik na v8,poszukam dobrej skrzyni i walu,nie wiem czy dobrze napisalem (szpera) z jakiej firmy najlepiej wybrac w przystepnych pieniadzach.a tuning zewnetrzny zostawie na nastepny rok :)

#24 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 listopada 2009 - 18:08

szperke to ty znajdź do omki a potem sobie firmy wybieraj ;)

jak moge coś poradzić to poszukaj pukniętego auta i będziesz miał wszystko co ci będzie potrzebne z osprzętu, co ci zostanie to sprzedasz :p

#25 OFFLINE   AndrzejMT

AndrzejMT

    LOB'rmscher

  • 207 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 02 listopada 2009 - 18:32

..jest cała masa firm które robia i montuja blokady mechanizmów różnicowych, u Ciebie tam nie ma jakiejs firmy tego typu ;) ?

..W PL za taka na zamowienie zapłacisz około 2500zł, seryjna przy niej nie podlega jakim kolwiek porownaniom..

polecam szpery tej firmy: http://www.quaife.co.uk/
www.mt.radom.pl
www.bestiales.pl

#26 OFFLINE   MarekFKLD

MarekFKLD
  • 1 119 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Tarnów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 listopada 2009 - 10:49

omega a v12
omega b

#27 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 listopada 2009 - 13:09

omega a v12
omega b


ten drugi link mogłeś sobie darować :D zwykly filmik z nałożonym dzwiękiem :nie: (fake!)

#28 OFFLINE   MarekFKLD

MarekFKLD
  • 1 119 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Tarnów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 listopada 2009 - 14:04

jak sie przypatrzysz to nawet licznik stoi w miejscu... ale dzwiek fajny ;)

#29 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 10 listopada 2009 - 23:38

AndrzejMT jak tam sprawa sprzegla na jednomasie? mogl bys podzielic sie jakimis spostrzezeniami po wymianie z DM
pozdro

#30 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 listopada 2009 - 18:03

w ramach tuningu V'ki

http://www.allegro.p...eaton_mp90.html

http://www.allegro.p...esor_600hp.html

zakładać i drzeć asfalt :p

#31 OFFLINE   poorchava

poorchava

    Elec-TROLL-nik

  • 294 postów
  • Dołączył: 30-03-2009
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 13 listopada 2009 - 13:03

...a potem zbierać korby i tłoki z ulicy... No chyba że kucie do tego będzie to wtedy może nie, ale tak czy inaczej uważam, że oplowe v6 do takiego hardkorowego przerabiania się nie nadaje.

#32 OFFLINE   AndrzejMT

AndrzejMT

    LOB'rmscher

  • 207 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 13 listopada 2009 - 14:30

..To źle uważasz ;) ..Silnik jak każdy inny.. Zapoznaj sie z oferta firmy Imotec GmBH :)

AndrzejMT jak tam sprawa sprzegla na jednomasie? mogl bys podzielic sie jakimis spostrzezeniami po wymianie z DM
pozdro



..Jednomasowe Garnkowe Koło Zamachowe zdjete z Omegi V6 z 94r. (w ktorej zamontowane było fabrycznie - tak tak, sam o tym nawet nie wiedziałem, a jednak pierwsze serie były z jednomasem)

..Na zdjeciu własnie jednomas z tej omegi z seryjnym dociskiem (z dwumasu Exeka).. Pasuje idealnie.. Tarcza dedykowana do tego koła Sachs 459zł lub Seasons 219zł (240mm ze sprezynkami).. Jak coś wal na PRIV.
www.mt.radom.pl
www.bestiales.pl

#33 OFFLINE   AndrzejMT

AndrzejMT

    LOB'rmscher

  • 207 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 04 grudnia 2009 - 21:16

..Jeśli ktoś jest zainteresowany zmianą dwumasu na jednomas walcie na PRIV.

Jestem w stanie skompletować 100% czesci potrzebnych do zmiany

1. 8 śrub M10x25 (Twardość 10.8) - Calibra/Vectra A/Vectra B - 80zł w ASO (ale akurat ta pozycje mozecie sobie zakupic w jakims specjalistycznym sklepie gdzies u siebie )

2. Koło Zamachowe Jednomasowe

3. Docisk + Tarcza

4. Łożysko Oporowe

5. Łożysko Prowadzące

6. Simering Tylni Wału Korbowego

Całość (Bez Śrub) Wynosi: 800zł + przesyłka

Wstępnie Takich zestawów do konca tego roku moge skompletować około 5..

Jeśli ktoś jest zainteresowany, niech wali na PRIV..


Wszystko poza jednomasem jest naturalnie nowe i objęte roczną gwarancją.
Dla Chętnych - montaż w Radomiu po wcześniejszym ustaleniu terminu.

Prosze nie traktować tego posta jako oferty sprzedaży, raczej jako wnoszącego do tematu. Gdziekolwiek nie zapytacie, samo sprzęgło dla Vectry czy Calibry V6 które daje sie własnie do jednomasu to koszt od 550 do 980zł :)

Pozdrawiam.
www.mt.radom.pl
www.bestiales.pl

#34 OFFLINE   Busta

Busta
  • 30 postów
  • Dołączył: 26-12-2006
  • Skąd: Krosno

Napisany 04 grudnia 2009 - 22:59

Andrzej: Zapodaj może indeksami części.

#35 OFFLINE   AndrzejMT

AndrzejMT

    LOB'rmscher

  • 207 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 05 grudnia 2009 - 00:47

3. Docisk + Tarcza (Calibra / Vectra A ub B - V6)

4. Łożysko Oporowe (Omega)

5. Łożysko Prowadzące (Omega)

6. Simering Tylni Wału Korbowego (Omega)

..IC / Fota / Inter Team / Ekonaft / Pol Cars i inne - i na zakupy :), jak nie kupisz taniej, daj znac ;)
www.mt.radom.pl
www.bestiales.pl