

tuning silnika 3.0 lub 3.2 omega b
#21
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2009 - 20:44
jak już będziesz wymieniał silnik to najlepiej od razu ze skrzynią i sprzęgłem (mniej roboty)
więc powodzenia w projekcie... :ok:
ps.: jak bym miał tą kasę o której piszesz to już bym miał w domu ten silnik o którym pisał Seweryn80
#22
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2009 - 21:49
mysle, ze V8 bedzie najlepszym rozwiazaniem, upychanie i eksploatacja V12 znacznie podniesie koszty...aha dobra czyli najlepsza opcja bylo by wymienienie
silnika na inny
te elementy sa w omedze raczej toporne i dadza rade (ew. po drobnych modyfikacjach), trzeba bedzie sie natomiast skupic na mocnej skrzyni i moscie...,a jezeli chodzi o wal,przegoby i inne sprawy na jakie firmy najlepiej wymienic,czy mozna zostawic cos seryjnego
#23
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2009 - 11:57
#24
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2009 - 18:08

jak moge coś poradzić to poszukaj pukniętego auta i będziesz miał wszystko co ci będzie potrzebne z osprzętu, co ci zostanie to sprzedasz

#25
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2009 - 18:32

..W PL za taka na zamowienie zapłacisz około 2500zł, seryjna przy niej nie podlega jakim kolwiek porownaniom..
polecam szpery tej firmy: http://www.quaife.co.uk/
www.bestiales.pl
#26
OFFLINE
#27
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2009 - 13:09
omega a v12
omega b
ten drugi link mogłeś sobie darować

#28
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2009 - 14:04

#29
OFFLINE
Napisany 10 listopada 2009 - 23:38
pozdro
#30
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2009 - 18:03
http://www.allegro.p...eaton_mp90.html
http://www.allegro.p...esor_600hp.html
zakładać i drzeć asfalt

#31
OFFLINE
Napisany 13 listopada 2009 - 13:03
#32
OFFLINE
Napisany 13 listopada 2009 - 14:30


AndrzejMT jak tam sprawa sprzegla na jednomasie? mogl bys podzielic sie jakimis spostrzezeniami po wymianie z DM
pozdro
..Jednomasowe Garnkowe Koło Zamachowe zdjete z Omegi V6 z 94r. (w ktorej zamontowane było fabrycznie - tak tak, sam o tym nawet nie wiedziałem, a jednak pierwsze serie były z jednomasem)
..Na zdjeciu własnie jednomas z tej omegi z seryjnym dociskiem (z dwumasu Exeka).. Pasuje idealnie.. Tarcza dedykowana do tego koła Sachs 459zł lub Seasons 219zł (240mm ze sprezynkami).. Jak coś wal na PRIV.
www.bestiales.pl
#33
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2009 - 21:16
Jestem w stanie skompletować 100% czesci potrzebnych do zmiany
1. 8 śrub M10x25 (Twardość 10.8) - Calibra/Vectra A/Vectra B - 80zł w ASO (ale akurat ta pozycje mozecie sobie zakupic w jakims specjalistycznym sklepie gdzies u siebie )
2. Koło Zamachowe Jednomasowe
3. Docisk + Tarcza
4. Łożysko Oporowe
5. Łożysko Prowadzące
6. Simering Tylni Wału Korbowego
Całość (Bez Śrub) Wynosi: 800zł + przesyłka
Wstępnie Takich zestawów do konca tego roku moge skompletować około 5..
Jeśli ktoś jest zainteresowany, niech wali na PRIV..
Wszystko poza jednomasem jest naturalnie nowe i objęte roczną gwarancją.
Dla Chętnych - montaż w Radomiu po wcześniejszym ustaleniu terminu.
Prosze nie traktować tego posta jako oferty sprzedaży, raczej jako wnoszącego do tematu. Gdziekolwiek nie zapytacie, samo sprzęgło dla Vectry czy Calibry V6 które daje sie własnie do jednomasu to koszt od 550 do 980zł

Pozdrawiam.
www.bestiales.pl
#34
OFFLINE
#35
OFFLINE
Napisany 05 grudnia 2009 - 00:47
4. Łożysko Oporowe (Omega)
5. Łożysko Prowadzące (Omega)
6. Simering Tylni Wału Korbowego (Omega)
..IC / Fota / Inter Team / Ekonaft / Pol Cars i inne - i na zakupy


www.bestiales.pl