

tuning silnika 3.0 lub 3.2 omega b
#1
OFFLINE
Napisany 30 października 2009 - 17:18
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 30 października 2009 - 18:34
witam chcialbym przerobic silnik w omedze b ktora zamierzam kupic (omega b 3.0 lub 3.2 manual)mam do wykorzystania 20.000 tys zl chialbym sie dowiedziec jaka przerobka byla by nalepsza by osiagnac jak najwieksza moc w granicach tych pieniedzy,zalozyc turbo czy cos innego dziekuje z gory za pomoc
20tys na same modyfikacje czy 20tys lacznie z zakupem samochodu?
B czy B fl©? .. bo 3.2 bylo od 2001 w B fl, poza tym europejskie to tylko w automacie, ale mozna przelozyc manual.
Naprawde chcesz uturbic V-alke czy tylko o tym marzysz? .. bo juz nie jeden tu pisal i zwatpil szybko.
#4
OFFLINE
Napisany 30 października 2009 - 18:39
witam chcialbym przerobic silnik w omedze b ktora zamierzam kupic (omega b 3.0 lub 3.2 manual)mam do wykorzystania 20.000 tys zl chialbym sie dowiedziec jaka przerobka byla by nalepsza by osiagnac jak najwieksza moc w granicach tych pieniedzy,zalozyc turbo czy cos innego dziekuje z gory za pomoc
Jak chcesz sie zabrac konkretnie, to pakuj 4.0 V8 z BMW + skrzynia 6-tka póki co prawie 290 kucy by Ci starczyło

#5
OFFLINE
Napisany 30 października 2009 - 20:33
Nie było omegi 3.2 w manualu.
Jak nie było:D U mnie taka jest:D
Jeżeli uda Ci się uturbić swoją omkę to podziel się swoimi wrażeniami:) Chociaż decydując się na taki zabieg, przygotuj się na niezłe wydatki. Oczywiście uturbienie i może jakiś chiptuning czy coś w tym stylu?
#6
OFFLINE
Napisany 30 października 2009 - 20:47
oczywiście doładowanie max 0,6bar więc moc na kołach około 300KM
jeżeli masz 20kzł w sumie z zakupem to kup se dobrą omegę z V'ką i do tego jakieś markowe dywaniki

#7
OFFLINE
Napisany 31 października 2009 - 05:21
..300 PS na kompressorze jest przy doładowaniu znacznie bezpieczniejszym dla V-łki - 0,4 Baroczywiście doładowanie max 0,6bar więc moc na kołach około 300KM

www.bestiales.pl
#8
OFFLINE
Napisany 31 października 2009 - 08:14
#9
OFFLINE
Napisany 31 października 2009 - 08:33
ja pisałem że na "kołach"
lukasik jeżeli chcesz z Vki 400KM to obawiam się że 20kzł to trochę mało na samo zakucie silnika a gdzie reszta.....
za sam wał zapłacisz majątek do tego korby pewnie z 3kzł i tłoki też jakieś 3kzł
można by się pokusić o zostawienie seryjnego wału ale ja bym nie ryzykował.....
#10
OFFLINE
Napisany 31 października 2009 - 20:06

..Tak czy siak - kolego z pełnym przekonaniem - tam gdzie mieszkasz sa mozliwosci i duzo projektow opisanych pod flaga, kupuj silnik z Omegi A 3.0 R6 + turbo i inne mody, i mysle ze na poczatek te 320 - 340 przy jakims Holsecie i 0,4 - 0,5 bar, osiagniesz..
Zapraszam na forum LOB, klubowy kolega Tomek zrobił własnie taki projekt.. Znajdziesz tam wiele cennych informacji. bestiales.pl - zapraszam.
www.bestiales.pl
#11
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2009 - 00:01
ja bym proponowal swapik, moze jakies V8, np. popularny LS1 ?
ofcoz takie cos mozna to uturbiac...

http://www.gmhightec...uild/index.html
[yt=]LWaS6AnZGvg[/yt]
"still using the stock gm camshaft as fitted to the 2002 ls1 commodore"
[yt=]dTHG6R1-jDY[/yt]
a tak to sie prezentuje na asfalcie mniej wiecej

[yt=]FdECAZjrvLE[/yt]
#12
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2009 - 01:08
http://www.allegro.p...e38_320_km.html
#13
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2009 - 01:18
Tak z czystej ciekawości spytam - takie coś podejdzie do Omegi?
http://www.allegro.p....38_320_km.html
wlasnie ostatnio po wyjeciu chlodnicy tak sie zastanawialem co by tam dalo rade wcisnac, ale wyglada na to, ze na V12 nie ma szans... juz lepiej V8 4.4 wystepuje w manualu i osiagi zblizone tak naprawe...
#14
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2009 - 01:44
#15
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2009 - 08:28

www.bestiales.pl
#16
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2009 - 17:54
#17
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2009 - 18:19
Tak z czystej ciekawości spytam - takie coś podejdzie do Omegi?
http://www.allegro.p...e38_320_km.html
Na niemieckiej stronie jest Oma A z silnikiem v12 5.0 z bmw 850 więc tam napewno wejdzie.

#18
OFFLINE
#19
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2009 - 19:51

#20
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2009 - 20:36