Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

tuning silnika 3.0 lub 3.2 omega b


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
34 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   lukasik273

lukasik273
  • 14 postów
  • Dołączył: 10-05-2009
  • Skąd: högsäter

Napisany 30 października 2009 - 17:18

witam chcialbym przerobic silnik w omedze b ktora zamierzam kupic (omega b 3.0 lub 3.2 manual)mam do wykorzystania 20.000 tys zl chialbym sie dowiedziec jaka przerobka byla by nalepsza by osiagnac jak najwieksza moc w granicach tych pieniedzy,zalozyc turbo czy cos innego dziekuje z gory za pomoc

#2 OFFLINE   ciamciaramcia86

ciamciaramcia86
  • 1 postów
  • Dołączył: 11-10-2009

Napisany 30 października 2009 - 18:00

Nie było omegi 3.2 w manualu.

#3 OFFLINE   przemek985

przemek985
  • 1 124 postów
  • Dołączył: 10-01-2007
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 30 października 2009 - 18:34

witam chcialbym przerobic silnik w omedze b ktora zamierzam kupic (omega b 3.0 lub 3.2 manual)mam do wykorzystania 20.000 tys zl chialbym sie dowiedziec jaka przerobka byla by nalepsza by osiagnac jak najwieksza moc w granicach tych pieniedzy,zalozyc turbo czy cos innego dziekuje z gory za pomoc


20tys na same modyfikacje czy 20tys lacznie z zakupem samochodu?
B czy B fl©? .. bo 3.2 bylo od 2001 w B fl, poza tym europejskie to tylko w automacie, ale mozna przelozyc manual.
Naprawde chcesz uturbic V-alke czy tylko o tym marzysz? .. bo juz nie jeden tu pisal i zwatpil szybko.

#4 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 października 2009 - 18:39

witam chcialbym przerobic silnik w omedze b ktora zamierzam kupic (omega b 3.0 lub 3.2 manual)mam do wykorzystania 20.000 tys zl chialbym sie dowiedziec jaka przerobka byla by nalepsza by osiagnac jak najwieksza moc w granicach tych pieniedzy,zalozyc turbo czy cos innego dziekuje z gory za pomoc


Jak chcesz sie zabrac konkretnie, to pakuj 4.0 V8 z BMW + skrzynia 6-tka póki co prawie 290 kucy by Ci starczyło :)

#5 OFFLINE   mateusz1523

mateusz1523
  • 234 postów
  • Dołączył: 25-08-2008

Napisany 30 października 2009 - 20:33

Nie było omegi 3.2 w manualu.


Jak nie było:D U mnie taka jest:D

Jeżeli uda Ci się uturbić swoją omkę to podziel się swoimi wrażeniami:) Chociaż decydując się na taki zabieg, przygotuj się na niezłe wydatki. Oczywiście uturbienie i może jakiś chiptuning czy coś w tym stylu?
Turbo Intercooler:D

#6 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 października 2009 - 20:47

jak masz 20kzł na tuning to starczy ci na dobrze zrobiony kompresor z coolerem i estetycznym wyglądem...
oczywiście doładowanie max 0,6bar więc moc na kołach około 300KM

jeżeli masz 20kzł w sumie z zakupem to kup se dobrą omegę z V'ką i do tego jakieś markowe dywaniki ;)

#7 OFFLINE   AndrzejMT

AndrzejMT

    LOB'rmscher

  • 207 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 31 października 2009 - 05:21

oczywiście doładowanie max 0,6bar więc moc na kołach około 300KM

..300 PS na kompressorze jest przy doładowaniu znacznie bezpieczniejszym dla V-łki - 0,4 Bar !!
www.mt.radom.pl
www.bestiales.pl

#8 OFFLINE   lukasik273

lukasik273
  • 14 postów
  • Dołączył: 10-05-2009
  • Skąd: högsäter

Napisany 31 października 2009 - 08:14

mam 20.000 tys na przerobke silnika.mieszkam teraz w szwecji i poznalem kilku chlopakow ktorzy przerabiaja auta jeden osiagna 580hp w volvo zalozyl turbo od cierzarowki,oni mi pomoga w przerobkach ale miesza z tym wracajac do tematu nie marze tylko chce zalozyc turbo tylko zastanawiam sie czy 20.000 tys wystarczy by osiagnac ok 400hp aha chcialbym przygotowac silnika na pozniejsze podniesianie mocy.

#9 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 31 października 2009 - 08:33

andrzej a policzyłeś to co odchodzi na napęd kompresora?

ja pisałem że na "kołach"


lukasik jeżeli chcesz z Vki 400KM to obawiam się że 20kzł to trochę mało na samo zakucie silnika a gdzie reszta.....

za sam wał zapłacisz majątek do tego korby pewnie z 3kzł i tłoki też jakieś 3kzł
można by się pokusić o zostawienie seryjnego wału ale ja bym nie ryzykował.....

#10 OFFLINE   AndrzejMT

AndrzejMT

    LOB'rmscher

  • 207 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 31 października 2009 - 20:06

..za 20tyś zł nie zrobisz 400 PS z V6 - przykro mi.. Choć nie - zrobisz - spokojnie - obawiam sie tylko ze przejedziesz się i zatrzymasz chwile po tym jak ruszysz ;)

..Tak czy siak - kolego z pełnym przekonaniem - tam gdzie mieszkasz sa mozliwosci i duzo projektow opisanych pod flaga, kupuj silnik z Omegi A 3.0 R6 + turbo i inne mody, i mysle ze na poczatek te 320 - 340 przy jakims Holsecie i 0,4 - 0,5 bar, osiagniesz..

Zapraszam na forum LOB, klubowy kolega Tomek zrobił własnie taki projekt.. Znajdziesz tam wiele cennych informacji. bestiales.pl - zapraszam.
www.mt.radom.pl
www.bestiales.pl

#11 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 01 listopada 2009 - 00:01

nie ma sie co oszukiwac, V6 w omedze to nie jest dobra baza na 300 czy 400PS...

ja bym proponowal swapik, moze jakies V8, np. popularny LS1 ?

ofcoz takie cos mozna to uturbiac... :D

http://www.gmhightec...uild/index.html



[yt=]LWaS6AnZGvg[/yt]
"still using the stock gm camshaft as fitted to the 2002 ls1 commodore"

[yt=]dTHG6R1-jDY[/yt]

a tak to sie prezentuje na asfalcie mniej wiecej :)
[yt=]FdECAZjrvLE[/yt]


 


#12 OFFLINE   Jarqz

Jarqz
  • 1 313 postów
  • Dołączył: 16-05-2008
  • Skąd: Konin / Kamienica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 01 listopada 2009 - 01:08

Tak z czystej ciekawości spytam - takie coś podejdzie do Omegi?

http://www.allegro.p...e38_320_km.html

#13 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 01 listopada 2009 - 01:18

Tak z czystej ciekawości spytam - takie coś podejdzie do Omegi?

http://www.allegro.p....38_320_km.html


wlasnie ostatnio po wyjeciu chlodnicy tak sie zastanawialem co by tam dalo rade wcisnac, ale wyglada na to, ze na V12 nie ma szans... juz lepiej V8 4.4 wystepuje w manualu i osiagi zblizone tak naprawe...


 


#14 OFFLINE   poorchava

poorchava

    Elec-TROLL-nik

  • 294 postów
  • Dołączył: 30-03-2009
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 01 listopada 2009 - 01:44

Możesz spróbować z silnikiem od monaro (to jest chyba własnie LS1). Ktoś to robił już i ponoć nawet jeździło, w każdym razie na pewno jest mozliwe.

#15 OFFLINE   AndrzejMT

AndrzejMT

    LOB'rmscher

  • 207 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 01 listopada 2009 - 08:28

..Nie podobno, na pewno - zrobił MariosOmegos - włożył, i jeździ :)
www.mt.radom.pl
www.bestiales.pl

#16 OFFLINE   Owca

Owca
  • 270 postów
  • Dołączył: 22-02-2009
  • Skąd: Wrocław

Napisany 01 listopada 2009 - 17:54

A morze za aplikować LS2 lub LS7 przecież wszystkie te silniki to v8 bo amerykanie nie uznają innych. Niby na stronie GM pisze że LS7 to small block i bez turbo masz 500KM a jeszcze turbinki to już w ogóle wysiadam rakieta

#17 OFFLINE   OMEGATOR

OMEGATOR

    OMEGOS CARAVANOS

  • 722 postów
  • Dołączył: 31-03-2009
  • Skąd: Wrocław/Siechnice
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.0i 8v C20NE

Napisany 01 listopada 2009 - 18:19

Tak z czystej ciekawości spytam - takie coś podejdzie do Omegi?

http://www.allegro.p...e38_320_km.html


Na niemieckiej stronie jest Oma A z silnikiem v12 5.0 z bmw 850 więc tam napewno wejdzie.:p

#18 OFFLINE   Seweryn80

Seweryn80
  • 353 postów
  • Dołączył: 06-04-2009
  • Skąd: Brzękowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 01 listopada 2009 - 19:03

tutaj masz silnik LS1 http://www.allegro.p...bdb_stanie.html

#19 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 01 listopada 2009 - 19:51

Na LOBie człowiek myślał, żeby do omy wrzucić v12 5,0 z BMW, ale czy już zaczął swój projekt/wdrożył w życie nie wiem :cool:

#20 OFFLINE   lukasik273

lukasik273
  • 14 postów
  • Dołączył: 10-05-2009
  • Skąd: högsäter

Napisany 01 listopada 2009 - 20:36

aha dobra czyli najlepsza opcja bylo by wymienienie silnika na inny,a jezeli chodzi o wal,przegoby i inne sprawy na jakie firmy najlepiej wymienic,czy mozna zostawic cos seryjnego