

Zmiana mostu na taki z innym przełożeniem.
#321
OFFLINE
Napisany 15 maja 2012 - 16:45
#322
OFFLINE
Napisany 15 maja 2012 - 16:49
#323
OFFLINE
Napisany 15 maja 2012 - 16:50
Można.Moje pytanie jest trochę inne a mianowicie czy można przełożyć szpere z dyfra 3.9 do dyfra 4.22 jeśli można to jak??
Technika jest bardzo prosta:
1. rozkręcamy oba dyfry
2. demontujemy szperę z 3.9
3. montujemy w 4.22
5. nie zapominamy o PA90
4. skręcamy dyfry
I voila! Szpera przełożona

#324
OFFLINE
#325
OFFLINE
Napisany 15 maja 2012 - 17:04
Tak... A luzy mamy w nosie, podobnie jak wszelkie uszczlenienia po demontażu.Można.
Technika jest bardzo prosta:
1. rozkręcamy oba dyfry
2. demontujemy szperę z 3.9
3. montujemy w 4.22
5. nie zapominamy o PA90
4. skręcamy dyfry
I voila! Szpera przełożona
#326
OFFLINE
Napisany 15 maja 2012 - 19:22
Wiekszosc tutaj tak robi niestety.Tak... A luzy mamy w nosie, podobnie jak wszelkie uszczlenienia po demontażu.
#327
OFFLINE
Napisany 15 maja 2012 - 21:20
Można przełożyć. Niestety obawiam się że ciężko będzie Ci to złożyć "tak jak fabryka przykazała" ze względu na brak odpowiednio dokładnych przyrządów pomiarowych... Pozostaje jeszcze pytanie czy znajdziesz dokładne informacje o przewidzianych luzach, zakup stosownych podkładek to mały problem, ASO Ci sciągnie.
Jak złoży to luzy bedzie miał identyczne, bieżnie łożysk same sie dosuną do sigerów jezeli je za ciasnoo poskłada. W czym problem. Lozyska , bieżnie łożysk, koła zebate sa w tych dyfrach na tyle zuzyte ,że o luzy po zlozeniu bym sie nie martwil

#328
OFFLINE
Napisany 15 maja 2012 - 21:23

Łożyska to część wymienna, skoro przy demontażu widać że są zużyte, to należy je wymienić.
#329
OFFLINE
Napisany 15 maja 2012 - 21:25
Pewnie, przy składaniu silnika na luzy tłok/cylinder też nie ma co patrzeć bo przecież panewki są podjechane... Mniej więcej podobne porównanie
Łożyska to część wymienna, skoro przy demontażu widać że są zużyte, to należy je wymienić.
I Ty w to wierzysz ??? proszę Ciebie .Nie wierze ze skladasz zawsze na nowych czesciach i ustawiasz wszystko tak jak dane technologiczne mówią. Nie realne stary. Ty to powinienes wiedziec najlepiej.
#330
OFFLINE
Napisany 15 maja 2012 - 21:26
Rozumiem że hałas łożysk lepiej trocinami wsypanymi do mostu wyciszać niż naprawić poprzez wymianę??
#331
OFFLINE
Napisany 15 maja 2012 - 21:31
Ja nie muszę wierzyć. Ja wiem jak wygląda to co ja robię. Pewnie dlatego mam za wysokie ceny i mało klientów, bo Ci zadowoleni nie muszą co chwilę wracać.
Rozumiem że hałas łożysk lepiej trocinami wsypanymi do mostu wyciszać niż naprawić poprzez wymianę??
no comments

#332
OFFLINE
Napisany 15 maja 2012 - 22:32
Nie wierze ze skladasz zawsze na nowych czesciach i ustawiasz wszystko tak jak dane technologiczne mówią. Nie realne stary.
ja tak robię... a to jakaś zbrodnia jest?? :hmm:
Wiekszosc tutaj tak robi niestety.
to nie znaczy że większość ma rację

Tak robiąc niedługo większość z tych szper będzie się nadawała na śmietnik
#333
OFFLINE
Napisany 15 maja 2012 - 22:35
I Ty w to wierzysz ??? proszę Ciebie .Nie wierze ze skladasz zawsze na nowych czesciach i ustawiasz wszystko tak jak dane technologiczne mówią. Nie realne stary. Ty to powinienes wiedziec najlepiej.
topserwis ma racje. u mnie przy przekladce do 4.22 luzy miedzyzebne byly regulowane bo wartosci odbiegaly od norm
#334
OFFLINE
Napisany 24 maja 2012 - 09:59
#335
OFFLINE
Napisany 24 maja 2012 - 17:46
pytanie: co bylo wyznacznikiem ze w danej omedze byla szpera albo nie bylo?
zależało od grubości portfela kupujacego Ome w salonie
#336
OFFLINE
Napisany 26 maja 2012 - 20:02
#337
OFFLINE
Napisany 26 maja 2012 - 20:14
czy most w 2,5v6 jest taki sam jak w 3,0
[attach]18740[/attach]
[attach]18741[/attach]
[attach]18742[/attach]
#338
OFFLINE
Napisany 26 maja 2012 - 20:53
#339
OFFLINE
Napisany 26 maja 2012 - 21:03
A czy można założyć dyfer z dłuższymi przełożeniami
Pewnie ze mozna:)
#340
OFFLINE
Napisany 26 maja 2012 - 21:13