tylko liczenie zębów ci pozostaje jak naklejek ni ma
Szh
Napisany 06 października 2011 - 14:49
tylko liczenie zębów ci pozostaje jak naklejek ni ma
Napisany 06 października 2011 - 14:49
Napisany 06 października 2011 - 14:51
no tylko żeby policzyć to musiałby rozebrać dyfer .... a nie da rady jakoś zakręcić (przyłożyć wał) na sucho i zobaczyć ile daje obrotu na koło ?
Napisany 06 października 2011 - 14:52
Napisany 06 października 2011 - 14:57
Napisany 06 października 2011 - 15:03
widzę że masz manualną skrzynie i jeśli nikt nie wymieniał dyferu albo Twoja omega nie była wcześniej w automacie to masz 3.90. A teraz zapewne włożyłeś dyfer od automatu 3.70 i stąd spadek v-maxa
Napisany 06 października 2011 - 15:04
A teraz zapewne włożyłeś dyfer od automatu 3.70 i stąd spadek v-maxa
Napisany 06 października 2011 - 15:07
Napisany 06 października 2011 - 15:10
Jeżeli odcina na dwójce przy 100kmh to jest to dyfer 4.22
Tyle ze przy 3.7 to predkosc maxymalna wzrasta a nie spada:)
Napisany 06 października 2011 - 15:12
u mnie bez ruznicy jakis most i tak nie jedzie szybciej niz 250km/h
Napisany 06 października 2011 - 15:14
Napisany 06 października 2011 - 15:17
Bo ty mosz cus zepsute:p
A na 4.22 tez:p pojdzie:p250:p
Napisany 06 października 2011 - 15:25
Napisany 06 października 2011 - 15:31
Dzięki za informacje może mi pomogą i powiedzą jakie jest tam oryginalne przełożenie na tym dyfrze
Napisany 06 października 2011 - 15:38
Bym był wdzięczny prosze W0L0VBP69Y1066674
Napisany 06 października 2011 - 15:43
Napisany 06 października 2011 - 15:46
Jeżeli odcina na dwójce przy 100kmh to jest to dyfer 4.22
Napisany 06 października 2011 - 16:10
oj oj ja nie mam 100km/h jakies 96 km/h