Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Ślizgające się sprzęgło podczas ruszania, dodawnia gazu Omega B


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
24 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 22 grudnia 2009 - 00:12

jak pierwszy raz robilem to mi zajelo 4.5 godziny,
teraz to pewnie polowe tego mi zajmuje


wszystko zalezy od warunkow w jakich to sprzeglo wymianiasz

#22 OFFLINE   zwloki

zwloki

    omega

  • 680 postów
  • Dołączył: 02-11-2006
  • Skąd: olsztyn, cork
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 grudnia 2009 - 00:36

wszystko zalezy od warunkow w jakich to sprzeglo wymianiasz

ano zalezy, ale jak ktos zleca to w warsztacie , to warunki powinny byc odpowiedznie

#23 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 grudnia 2009 - 12:38

Dobra, ja opiszę dzisiejsze spostrzeżenia odnośnie problemu lukasboss :)
Wymieniłem płyn hamulcowy w całym układzie. Przy zlewaniu w przewodzie autentycznie była woda i to nie mało, było widać jak się odkłada na ściance przewodu.
Mówię od razu, że wymiana normalnym sposobem tj. jeden bawi się odpowietrznikiem, drugi pompuje jest mozolna i w moim przypadku tylko pogorszyła sprawę. Jak pedał wpadnie już w podłogę, to tylko maszyna pomoże.
Ogólnie to 15 minut roboty maszyną (już nie liczę tego ile spędziłem na bawieniu się samemu przy odpowietrzniku i pedale). Koszt 50 zł wymiana płynu w całym układzie na ATE DOT-4.

Wreszcie po wciśnięciu pedału gazu obroty wzrastają wraz z prędkością, a nie idą same do góry i dopiero po chwili załapują. Oszczędziłem na tym ok. 800-1000 zł, bo już byłem gotów wymieniać sprzęgło.
Wrażenia z jazdy bezcenne, teraz auto idzie, wciskasz gaz i nie obawiasz się "będzie ślizgać i nie zdążę przed nadjeżdżającym TIR-em", tylko redukcja, pedał w podłogę i jaaaaadę :) Koszty prawie żadne, a efekt super!

#24 OFFLINE   kamilek86

kamilek86
  • 30 postów
  • Dołączył: 23-12-2009
  • Skąd: Konin

Napisany 23 grudnia 2009 - 22:13

Witam wszystkich !! mam problem z automatem gdyż wlaczam na ,,D'' auto rusza ale dojdzie do 2500-3000 obr/min i poprostu gubi bieg musze sciagnać noge z gazu zeby obroty sie zmiejszyły poniżej 2500 obr/min żeby znalazl bieg !!! olej filter od szkrzyni wymienilem w tamtym tygodniu co to morze byc ??? morze to sa tarczki bo sie slizga ??? z gory DZIEKUJE !!!!

#25 OFFLINE   dragoon22

dragoon22

    VV12

  • 168 postów
  • Dołączył: 22-08-2008
  • Skąd: Gdynia-Żukago
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0i C30NE

Napisany 25 grudnia 2009 - 00:50

ja też mam podobny problem z automatem a wciskam pedał do dechy i nieczuje zadnego szału tylko jest głosno a auto raczej za szybko to sie nierozpedza
Fastly live fastly perish:cool:

Dodany obrazek