

F1 sezon 2010
#61
OFFLINE
Napisany 05 marca 2010 - 21:03
#62
OFFLINE
Napisany 05 marca 2010 - 23:10
Wiecie że Kubica podpisał dzisiaj kontrakt sponsorski z producentem Tigera?
Mała pomyłka nazwa N-Gine

Robert Kubica i Witalij Pietrow niemal jednocześnie rozpoczęli współpracę z rodzimymi sponsorami. Polak podpisał kontrakt z firmą spożywczą FoodCare, a za sprawą Rosjanina na nadwoziach wyścigówek Renault pojawi się logo Łady
Kubica został twarzą nowego produktu firmy FoodCare, napoju energetycznego N-Gine. – Z wielką przyjemnością witam N-Gine w naszym składzie – powiedział polski kierowca.
Nowe logo pojawi się na czapeczce i kombinezonie Kubicy, a także na używanej przez niego w trakcie całego weekendu Grand Prix butelce z napojem. Producent z podkrakowskich Zambierzyc jako pierwszy wykorzystał okazję do zaistnienia w Formule 1: podczas startów Polaka w BMW Sauber zawieranie indywidualnych umów sponsorskich przez kierowcę było utrudnione i żadnej polskiej firmie nie udało się tego osiągnąć.
żródło : http://www.rp.pl/
#63
OFFLINE
Napisany 05 marca 2010 - 23:23
Fakt faktem trzeba kupić zgrzewkę tego napoju;)
#64
OFFLINE
Napisany 05 marca 2010 - 23:41

#65
OFFLINE
Napisany 07 marca 2010 - 19:39
Czekam z nie cierpliwością , na pierwszy start , jak myślicie kto wygra , kto będzie faworytem , czy będzie jak w zeszłym sezonie , Button objedzie wszystkich, a może młody Senna pokażę co potrafi,jeżeli coś potrafi . Chyba że Robert pokaże jaki z niego w********.
Ja bynajmniej nie mogę się doczekać
#66
OFFLINE
Napisany 13 marca 2010 - 13:26
P. Driver Team Time
1 Sebastian Vettel Red Bull 1:54.101
2 Felipe Massa Ferrari +00.141
3 Fernando Alonso Ferrari +00.507
4 Lewis Hamilton McLaren +01.116
5 Nico Rosberg Mercedes GP +01.140
6 Mark Webber Red Bull +01.183
7 Michael Schumacher Mercedes GP +01.423
8 Jenson Button McLaren +01.571
9 Robert Kubica Renault +01.784
10 Adrian Sutil Force India +02.208
11 Rubens Barrichello Williams +01.229
12 Vitantonio Liuzzi Force India +01.552
13 Nico Hülkenberg Williams +01.756
14 Pedro de la Rosa Sauber +02.136
15 Sebastien Buemi Toro Rosso +02.164
16 Kamui Kobayashi Sauber +02.169
17 Vitaly Petrov Renault +02.518
18 Jaime Alguersuari Toro Rosso +02.970
19 Timo Glock Virgin +05.627
20 Jarno Trulli Lotus +05.751
21 Heikki Kovalainen Lotus +06.212
22 Lucas Di Grassi Virgin +06.486
23 Bruno Senna HRT +09.139
24 Karun Chandhok HRT +10.803
#67
OFFLINE
#68
OFFLINE
Napisany 13 marca 2010 - 18:12
bo jeśli mówimy o Kubicy, to chyba różne kwalifikacje oglądaliśmy

#69
OFFLINE
Napisany 13 marca 2010 - 18:18


zobaczymy czy jutro co niektórzy beda pchać sowje padaki tak jak kiedys prost...

#70
OFFLINE
Napisany 13 marca 2010 - 18:21


#71
OFFLINE
Napisany 13 marca 2010 - 18:25
alebo beda jeC 100 NA GODZINE ZEBY STARCZYŁO WACHY
#72
OFFLINE
#73
OFFLINE
Napisany 13 marca 2010 - 19:33
#74
OFFLINE
Napisany 13 marca 2010 - 21:06
Jak donosi serwis ESPN, kilka ekip, w tym McLaren i Renault, będą zmuszone do zmodyfikowania konstrukcji swoich dyfuzorów przed kolejnym wyścigiem w Australii w celu zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami.
Międzynarodowa Federacja Samochodowa FIA chce tym samym zapobiec wykorzystywaniu przez część zespołów, istniejącej luki prawnej w przepisach. Niektóre ekipy postanowiły zamienić otwór, który służy do podłączenia zewnętrznego rozrusznika, tworząc w tym miejscu dodatkowy poziom dyfuzora.
Wszystkie bolidy przeszły pomyślnie kontrolę w Bahrajnie, a zatem wyścigówki bez problemów mogą wystartować w niedzielnym wyścigu na torze Sakhir.
Jednakże FIA postanowiła doprecyzować przepisy, które będą obowiązywać już od kolejnego weekendu wyścigowego w Australii, co zmusi niektóre zespoły do ekspresowego przeprojektowania swoich konstrukcji.
#75
OFFLINE
Napisany 13 marca 2010 - 21:45
że niby kto nie zaciekawie
bo jeśli mówimy o Kubicy, to chyba różne kwalifikacje oglądaliśmy
no 9 miejsce i piąta linia to ma być dobrze ? żeby wygrywać trzeba stać conajmniej w drugim rzędzie lub liczyć na stłuczki w wykonaniu przeciwników nie ma się co oszukiwać
#76
OFFLINE
Napisany 13 marca 2010 - 22:29
no 9 miejsce i piąta linia to ma być dobrze ? żeby wygrywać trzeba stać conajmniej w drugim rzędzie lub liczyć na stłuczki w wykonaniu przeciwników nie ma się co oszukiwać
Biorąc pod uwagę fakt gdzie byli na koniec zeszłego sezonu to bardzo dobrze,tym bardziej że w tym sezonie dobra pozycja w kwalifikacjach nie musi oznaczać dobrego wyniku w wyścigu.Renault przyznało dzisiaj że bolid był ustawiony pod wyścig czyli pod ciężki samochód a to różnica duża w ustawieniach.
#77
OFFLINE
Napisany 13 marca 2010 - 23:06
Po kwalifikacjach Kubica przyznał się, że w Q3 popełnił błąd. Samo wejście do Q3 można uznać za sukces. W kwestii ustawień nie przesądzałbym aby forma RF1 była uzależniona od innych ustawien niż mają inne zespoły. Nikt nie jest naiwny i nie ustawił bolidu tylko pod qual. - co widać po czasach w Q3 - wyraźnie gorsze u wszystkich kierowców w stawce. Nadzieja na lepszy wynik Renault może być poparta na lepszym sprawowaniu sie bolidu z większą ilością paliwa- bardziej ma tu jednak wg mnie wpływ samej konstrukcji auta niż jego ustawień.
#78
OFFLINE
Napisany 13 marca 2010 - 23:23
co widać po czasach w Q3 - wyraźnie gorsze u wszystkich kierowców
Tu nie do końca się z tobą zgodzę,bo wyraźne różnice widać dopiero od 3 miejsca,a Massa swój najlepszy czas uzyskał w 3 bloku kwalifikacji.
#79
OFFLINE
Napisany 14 marca 2010 - 08:27
no 9 miejsce i piąta linia to ma być dobrze ? żeby wygrywać trzeba stać conajmniej w drugim rzędzie lub liczyć na stłuczki w wykonaniu przeciwników nie ma się co oszukiwać
wygrywać
czy ty w ogóle wiesz, w którym miejscu jest rozwój renault??



#80
OFFLINE
Napisany 14 marca 2010 - 11:25
ale tam jest pełno piachu...
cy to jakas pustynia???

