

Rubens przybyl na tor Hockenheim w tej koszulce o tresci "I beat the Stig", ale jeszcze od niego otrzymali 3 kolejne: Jenson Button, Lewis Hamilton, Mark Webber o tresci "I didn’t beat the Stig" i prezentowali sie tak po torze


Napisany 03 sierpnia 2010 - 22:37
Napisany 29 sierpnia 2010 - 09:17
Napisany 29 sierpnia 2010 - 10:04
Napisany 29 sierpnia 2010 - 14:51
Napisany 29 sierpnia 2010 - 15:23
Napisany 29 sierpnia 2010 - 15:36
Napisany 29 sierpnia 2010 - 15:55
Napisany 30 sierpnia 2010 - 11:00
Napisany 31 sierpnia 2010 - 11:16
Napisany 31 sierpnia 2010 - 12:36
Napisany 31 sierpnia 2010 - 14:02
Napisany 31 sierpnia 2010 - 14:44
No jest taki pomysł
Możliwe że wiele teamów z efki zrezygnuje
A wiecie że planetf1.com oskarża polaka o zepchnięcie Vet na trawę przy 300 na godzinę i domaga się kary dla Kub??
Napisany 31 sierpnia 2010 - 15:03
chłop jednak nie wytrzymuje psychicznie presji
Napisany 31 sierpnia 2010 - 21:09
Napisany 03 września 2010 - 17:33
Turbosprężarki i efekt przyziemienia w 2013 roku?
Jak donosi serwis Autosport, zespoły Formuł 1 są coraz bliżej sfinalizowania regulaminu na sezon 2013, który prawdopodobnie oznaczałyby powrót turbodoładowanych jednostek napędowych oraz obecnego w latach 80-tych, efektu przyziemienia.
Turbodoładowane silniki, które mają posłużyć do napędzania bolidów w 2013 roku są efektem planu zmniejszenia emisji dwutlenku węgla. Nie będą tak potężne, jak te wycofane wraz z sezonem 1989, ponieważ ich moc ma wynosić około 650 KM, a pojemność czterech cylindrów - 1,6 litra. Ograniczona ma zostać również liczba silników przypadających na kierowcę w ciągu sezonu. Od 2013 roku ma ich być zaledwie pięć. Dodatkowo, zespoły chcą wprowadzić limit ilości pobieranego paliwa.
„Zamiast pobierać tyle paliwa, ile się da, zamontowany zostanie ogranicznik aby silnik nie mógł pobierać więcej, niż ustalona wartość” - mówił Sam Michael, dyrektor techniczny Williamsa.
Powrót zakazanego wraz z początkiem 1983 roku efektu przyziemienia, związany jest z planami ułatwienia podążania za poprzedzającym bolidem oraz samego manewru wyprzedzania. „Trwają rozmowy nad skierowaniem większej części docisku na dyfuzor, czyli uzyskanie efektu przyziemienia – tak jak we wczesnych latach 80-tych” - dodał dyrektor techniczny Williamsa.
źródło: formula1.plRenault dementuje najświeższe plotki
Renault F1 Team za pomocą serwisu Twitter odpowiedziało na część plotek, które niedawno pojawiły się na temat ekipy z Enstone.
Zespół Roberta Kubicy zdaje się zaprzeczać doniesieniom fińskich dziennikarzy z Turun Sanomat, według których francuski producent samochodów miałby z powrotem wykupić większą część udziałów w wyścigowej ekipie.
„Sieć huczy od pomysłowych plotek” - informuje Renault F1 przez oficjalne konto w serwisie Twitter. „Dla informacji, Renault jest bardzo zadowolone ze współpracy z Genii”.
Renault wspomniało również o plotkach łączących Roberta Kubicę z zespołem Ferrari. „Czy ktokolwiek widział Roberta i Felipe stojących obok siebie? Nie jestem pewien czy zmieściliby się w fotele w przypadku zamiany...” - czytamy ironiczną ripostę Renault na niedawne plotki.
Byłem na:
III Zlot - Lidzbark Warmiński 2007, IV Zlot Kobyla-Góra 2007, V Zlot - Ślesin 2008, VII Zlot - Bocheniec 2009, VIII Zlot - Wawrzkowizna 2009, IX Zlot - Czaplinek 2010, X Zlot Ślesin 2010, XI Zlot - Żagań 2011, XII Zlot - Toruń 2011, XIII Zlot - Ślesin 2012, XIV Zlot Skwierzyna 2012, XV Zlot - Zakrzewo 2013, XVI Zlot - Częstochowa 2013
II Miejsce Car-Audio V Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio VII Zlot Bocheniec, I Miejsce Car-Audio VIII Zlot Wawrzkowizna, II Miejsce Car-Audio X Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio XI Zlot Żagań, II Miejsce Car-Audio XII Zlot Toruń, I Miejsce Car-Audio XIII Zlot Ślesin
Napisany 03 września 2010 - 19:17
Napisany 03 września 2010 - 19:50
Napisany 03 września 2010 - 20:12
Napisany 03 września 2010 - 21:06