

Naprawa sterownika ABS
#1
OFFLINE
Napisany 15 października 2009 - 19:23
http://www.allegro.p...b_vectra_b.html
#2
OFFLINE
Napisany 03 maja 2010 - 08:25
Ciekaw jestem czy od października już coś zrobiłeś z tym ABS TC...
Ja w omie też mam DX i ok.1,5 roku temu kupiłem używkę na allegro (całą pompę ale wymieniłem tylko sterownik).
Przez 35 tys.km wszycho gicio... a wczoraj po trasie i następnym odpaleniu zonk!-
Kontrolki nie gasną i licznik leży.:bad: I w czasie jazdy świrowało... raz działa ,raz nie!

Dziś od rana zrobiłem ok.60 km i nic! Gra wsjo!
Podejrzewam,że zaczyna się powoli to samo... Będę też gadał z tym magikiem co naprawia. Tylko przeje..ne jest wyciąganie tego cholerstwa!
Tylko podobno nie watro wysyłać do Rumii...

Pozdro.
#3
OFFLINE
Napisany 03 maja 2010 - 09:55
Jakiś czas temu kupiłem pompę od Beast`a i wszystko gra:) Przejechałem juz kilka tys km. Jakis cza temu miałem problem i myślałem że pompa znów pada, bo co jakis czas znów zapalała sie kontrolka TC i trakcja przestawała działać (ABS działał ), wyłączałem silnik zapalałem i wszystko grało. Do czasu później jak sie juz zapaliła to juz nie zgasła, ale wina nie leżała po stronie pompy tylko wtyczki. Nie było tej zawleczki zabezpieczajacej przed wypadnięciem z pompy. Założyłem opaskę i wszystko gra jak należy kilka miesięcy:)
#4
OFFLINE
Napisany 03 maja 2010 - 09:57
#5
OFFLINE
Napisany 03 maja 2010 - 12:47
"P1844-Za mocne wejście obiegu prądowego zapłonu/odcięcia wtrysku" i
"P1844 - Nieprawidłowy sygnał zapłonu/odcięcia wtrysku".

O co tu lotto? Czy to normalka przy awarii sterownika ABS?
Dużo jest opisane pod tym linkiem (poniżej)ale nie o takim przypadku jak u mnie.
więc skoro zacząłem dziś w tym wątku to piszę dalej tu:oops:
http://forum.omegakl...light=pompa abs
Pozdrówka.
#6
OFFLINE
Napisany 03 maja 2010 - 14:36
a czy te bledy sa obecne znaczy sieca sie na czerwono bo moga byc jakies stare"P1844-Za mocne wejście obiegu prądowego zapłonu/odcięcia wtrysku" i
"P1844 - Nieprawidłowy sygnał zapłonu/odcięcia wtrysku".
#7
OFFLINE
Napisany 03 maja 2010 - 15:52
a czy te bledy sa obecne znaczy sieca sie na czerwono bo moga byc jakies stare
W chwili gdy kontrolki ABS/TC się świeciły to na op-comie za tymi błędami wyświetlało:"Obecny".
Jak tylko (ot tak se)kontrolki zgasły wyświetlało:"Nie występuje".
Oczywiście mam na myśli błędy w ASB:)
(starych żadnych nie miałem bo co kilka dni przeoram sobie wszystko op-comem i ew.kasuję itd.

#8
OFFLINE
Napisany 03 maja 2010 - 15:57
W chwili gdy kontrolki ABS/TC się świeciły to na op-comie za tymi błędami wyświetlało:"Obecny".
Jak tylko (ot tak se)kontrolki zgasły wyświetlało:"Nie występuje".
Oczywiście mam na myśli błędy w ASB:)
(starych żadnych nie miałem bo co kilka dni przeoram sobie wszystko op-comem i ew.kasuję itd.)
skoro laczy sie po czasie i nie ma bledow znaczy ze pompa traci zasilanie
#9
OFFLINE
Napisany 03 maja 2010 - 16:15
skoro laczy sie po czasie i nie ma bledow znaczy ze pompa traci zasilanie
Kurde!


Wogóle dzięki Panowie za zainteresowanie.
EDIT: 18.05.10r.
No i sprawdziłem,obmacałem i co się okazało?...że gdy poruszam kostką to kontrolki ABS/TC gasną/świecą na zmanę... Zdjąłem kostkę i przeczyściłem wszystko "Spray Kontaktem" i nic!...dalej to samo!Nawet próbowałem poodginać piny - nie pomogło.Kostka raczej jest ok.
Wyczytałem w tym wątku...
http://forum.omegakl...light=pompa abs
...że może rozłączać w środku modułu pod pinami.
Pewnie nic już nie zdziałam... Czeka mnie naprawa lub znów wymiana modułu, na obecnym przejechałem 35 tys.km (u mnie też nie działa prędkościomierz i servo na pół gwizdka)
to se popisałem...

Pozdro!

#10
OFFLINE
Napisany 19 maja 2010 - 11:33
EDIT: 18.05.10r.
No i sprawdziłem,obmacałem i co się okazało?...że gdy poruszam kostką to kontrolki ABS/TC gasną/świecą na zmanę... Zdjąłem kostkę i przeczyściłem wszystko "Spray Kontaktem" i nic!...dalej to samo!Nawet próbowałem poodginać piny - nie pomogło.Kostka raczej jest ok.
Wyczytałem w tym wątku...
http://forum.omegakl...light=pompa abs
...że może rozłączać w środku modułu pod pinami.
Pewnie nic już nie zdziałam... Czeka mnie naprawa lub znów wymiana modułu, na obecnym przejechałem 35 tys.km (u mnie też nie działa prędkościomierz i servo na pół gwizdka)
to se popisałem...:grin:
Pozdro!
kolego siedzi ci polaczenie zaznaczzone na fotkach w jednym z moich postów: http://forum.omegakl...3&postcount=214
#11
OFFLINE
Napisany 01 czerwca 2010 - 11:36
Pozdro dla Wszystkich!
#12
OFFLINE
Napisany 01 czerwca 2010 - 11:40
Moduł naprawiony. Dzięki wszystkim za pomoc i sugestie. Foty Rafi również pomogły.
Pozdro dla Wszystkich!
rozumiem, ze "siedzialo" Ci to polaczenie, ktore mialem zaznaczone na fotkach i je lutowałeś, bez wymiany modułu?
#13
OFFLINE
Napisany 01 czerwca 2010 - 15:41
Jeden gość mi naprawiał. Nie wymieniałem modułu.
Twierdził,że właśnie w tym miejscu przewody były rozlutowane. Osobiście tego nie widziałem ale chyba mogę mu wierzyć...Wiem,że ta klapka była otwierana tak jak opisywałeś.
#14
OFFLINE
Napisany 23 października 2010 - 18:54
#15
OFFLINE
Napisany 23 października 2010 - 19:04
A pytanko brzmi czy da sie zamontowac tc do mojego silnika
a po co tobie TC??
#16
OFFLINE
Napisany 30 października 2013 - 12:32
Będę wdzięczny za informacje w temacie lub wiadomości na priw.
Namiary na magików i posiadaczy DX mile widziane.
Pozdrawiam:confused:
#17
OFFLINE
Napisany 30 października 2013 - 19:09
Witam. Przeczytałem kilka wątków o tym słynnym już sterowniku ABS DX . Jestem zdecydowany na rozwiązanie tego problemu, ale nie wiem czy zdecydować się na zakup "nowego" sterownika czy raczej dać stary do regeneracji. Jakie są efekty i ile czasu upłynęło od naprawy.
Będę wdzięczny za informacje w temacie lub wiadomości na priw.
Namiary na magików i posiadaczy DX mile widziane.
Pozdrawiam:confused:
w Tomaszowie Mazowieckim, ogłasza się chłop na allegro/tablicy, znam 2 osoby co mają u niego naprawiane i żadnych problemów

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#18
OFFLINE
Napisany 30 października 2013 - 19:27
#19
OFFLINE
#20
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2013 - 13:48
rok temu oddałem do naprawy przesyłką do firmy w Łodzi i do dnia dzisiejszego działa bez zarzutłów.
Możesz podać namiary jestem z Łodzi i mam problem z pompą abs DX którą już wymieniłem na drugą ale objawy są takie same