Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

coolant level nie gaśnie ???


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
48 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   seta81

seta81
  • 414 postów
  • Dołączył: 25-08-2010
  • Skąd: Pabianice/Bournemouth UK

Napisany 30 listopada 2010 - 10:10

zwarłem i gasnie komunikat, no normalnie mnie zaraz strzeli co za jołop wymyslil tak trwałe te czujniki. no nic narazie zaslepie a jak sie cieplej zrobi sprobuje sam naprawic. btw. czym zaizolowac ? bo zwarlem zwyklym spinaczem


zwykłą izolacją
tylko zaglądaj pod maskę i sprawdzaj stan płynu żebyś nie miał niespodzianki

#42 OFFLINE   gorum

gorum
  • 295 postów
  • Dołączył: 25-01-2009

Napisany 30 listopada 2010 - 10:20

wiem wiem, będe zaglodał :-) ok to zrobie i porządnie zaizoluje chodz w taka pogode to szkoda auta wyciągac :-P na wiosne dam znac jak poszla naprawa czujnika

#43 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7 326 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 listopada 2010 - 11:35

Taśma izolacyjna do elektryki i do boju...

#44 OFFLINE   Zimnychirurg84

Zimnychirurg84

    Don't kill the music ...

  • 16 postów
  • Dołączył: 20-09-2010
  • Skąd: Wałbrzych

Napisany 25 stycznia 2011 - 13:42

Też miałem problem z denerwującym komunikatem , płynu dolałem i dalej informował mnie o jego braku ! Okazała się prosta przyczyna ....

Złączka od czujnika się wypiela ... Pzdr.

#45 OFFLINE   lukas810

lukas810
  • 34 postów
  • Dołączył: 04-05-2008
  • Skąd: z miasta

Napisany 31 marca 2012 - 17:19

Witam,
przeczytałem już porady jak naprawić czujnik ale zanim to zrobię, to chcę Was zapytać czy dobierać się do pływaka czy do dolnej części tego ustrojstwa. Otóż pływak mi chodzi elegancko, na sucho jak sprawdzam miernikiem, to wszystko jest oki, jak pływak na dole to miernik siedzi cichio, a jak pływak jest u góry, to miernik piszczy. Kiedy wleje wody i pływak podejdzie do góry, to miernik siedzi cicho, co to oznacz, jakies przebicie czy coś innego, gdzie mu zrobić operację??

#46 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 31 marca 2012 - 18:45

a zrób jeszcze na próbę zworkę we wtyczce , jak komunikat nie zgaśnie to znaczy że problem leży w kabelkach

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#47 OFFLINE   lukas810

lukas810
  • 34 postów
  • Dołączył: 04-05-2008
  • Skąd: z miasta

Napisany 31 marca 2012 - 19:20

Witam,
zrobiłem zworkę i komunikat zginął, dlatego napisałem na forum o moim problemie, bo kable są dobre, a ponieważ nie mogłem się doczekać na odpowiedź dokonałem dwóch operacji, przelutowanie lutów w czujniku i podklejenie magnesiku, który był odklejony i to chyba on był głównym powodem mojego problemu. Dodam, że magnes przytopiłem lutownicą, tzn. osadziłem na swoim miejscu i delikatnie pływak nadtopiłem na magnes. Teraz już OK, dziękuję.

#48 OFFLINE   Tuptus

Tuptus

    Tomek

  • 1 341 postów
  • Dołączył: 12-08-2008
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 11 kwietnia 2012 - 15:45

Dzisiaj przebrała się miarka. Dość miałem ciągłego coolant level po nagrzaniu auta. W końcu uśpiłoby to moją czujnosć.
Wypiąłem te dwa cienkie węzyki ze zbiorniczka, naciągnałem je na max w dół zlałem do banaczka tyle płynu ile sie dało. Jakies 2,5 litra zeszło. wtedy mogłem bez obaw odczepić ten grubszy waż od płynu i zbiornik miałem w ręku.
Zgodnie z poradą obciałem nożem do tapet pierście na czujniku. Wyciągnąłem czujnik (uwaga - przy wyciąganiu mi wystrzelił i się złamał - ale dało sie naprawić). Miernik - brak przejścia na jednym z pinów. Dremelek w łapkę i wyciąłem tył wtyczki by dostać się do miejsca lutowania pinów wtyczki z płytką. Przelutowałem te piny - przejście sie pojawiło. Złożyłem wszystko i nie ma już coolant level :D

#49 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 01 maja 2012 - 20:32

też dzisiaj walczyłem z czujnikiem

W zasadzie dwoma.
Mój stary pokazywał brak płynu przy odpalaniu rozgrzanego czujnika. Podejrzewałem brak styku na "zgięciu" czujnika. Strzał w dziesiątkę - rozcięcie, przelutowanie, zalanie - działa.

Jakiś miesiąc temu kupiłem zbiorniczek - używkę od andzg - przed montażem postanowiłem go umyć od środka z osadów. Kwas cytrynowy, woda z piaskiem, wanna - zbiorniczek jak nowy.
Ale po podłączeniu wyskakiwał coolant level.
Dziś się zabrałem za naprawę - okazało się że magnes wypadł z pływaka - nie wiem czy on tam siedzi na wcisk, czy jest przyklejony - używając podręcznika do ginekologii (pływaka nie da się wyjąc ze zbiorniczka, więc cała operacja odbywa się przez wąski otwór) nadtopiłem lutownicą pływak by przytwierdzić magnes.
Działa.