Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

coolant level nie gaśnie ???


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
48 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Kampol

Kampol
  • 124 postów
  • Dołączył: 16-04-2008
  • Skąd: Knurów

Napisany 30 wrzesień 2009 - 07:47

Witam
Oświecił mi się komunikat coolant level - więc jak należy sprawdziłem poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym - ale jest wszystko OK. Dla pewności dolałem 200ml, ale nic się nie zmieniło - jak komunikat świecił tak świeci.
Czy ktoś miał podobny problem? Myślę co to może być? :confused:

#2 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 wrzesień 2009 - 07:50

Czy ktoś miał podobny problem? Myślę co to może być? :confused:

Jestem z Tobą, trzymaj się :ok:

#3 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 wrzesień 2009 - 08:03

masz padnięty czujnik poziomu płynu

albo zmienisz zbiorniczek albo zmostkujesz przewód podłączony do zbiorniczka...

#4 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 wrzesień 2009 - 08:41

masz padnięty czujnik poziomu płynu


jak pozostałe 50% omeg :D

#5 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 wrzesień 2009 - 08:58

Bylo. Wystarczy poszukac.
http://forum.omegakl...read.php?t=6883

#6 OFFLINE   Kampol

Kampol
  • 124 postów
  • Dołączył: 16-04-2008
  • Skąd: Knurów

Napisany 01 październik 2009 - 13:13

Bylo. Wystarczy poszukac.
http://forum.omegakl...read.php?t=6883


Dziękuje za pomoc (szukałem).

#7 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 październik 2009 - 13:59

"Cus" slabo ;)

#8 OFFLINE   tomek2009

tomek2009
  • 115 postów
  • Dołączył: 10-05-2009
  • Skąd: wałbrzych

Napisany 29 kwiecień 2010 - 11:25

Postanowiłem odświeżyć temat niż zakładać nowy.
U mnie coolant level zapala sie tylko jak się silnik dobrze zagrzeje tj. okolo 95 stopni.
Nie wiem co to może byc czujnik sprawny bo zmostkowałem go i błąd dalej występuje, węże są wszystkie gorące i miękkie,chłodnica nowa,auto sie nie przegrzewa, płyn sie nie gotuje.Jak tylko auto ostygnie problem znika, nie mam już pomysłów co to może być
Pomożecie ??:pokoj::szpital:

#9 OFFLINE   MariuszD.

MariuszD.
  • 635 postów
  • Dołączył: 22-08-2006
  • Skąd: Brodnica
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 29 kwiecień 2010 - 12:28

Na poczatek sproboj podmienic od kogos na 100% sprawny korek zbiornika wyrownawczego. Jesli cisnienie nie bedzie upuszczane przez korek to moze pojawic sie taki efekt - opary beda wypychac plyn.
Zobacz tez czy po przestygnieniu i otwarciu korka plyn nie wraca do poprzedniego poziomu (kiedy jest zimny).

Omega B 2.5V6 kombi ASB - sprzedana
Omega BFL 3.2V6 sedan ASB

Chevrolet Suburban 2012 5.3V8 ASB
Mariusz Domżalski (trumna)
indiańskie imię: "błękitne plecy"


#10 OFFLINE   igor6631

igor6631

    Na czym siedzisz ja na 18

  • 149 postów
  • Dołączył: 25-07-2009
  • Skąd: Żmigród

Napisany 29 kwiecień 2010 - 14:01

Popieram kolego sprawdź czy nie wraca do poprzedniego stanu i daj znać co i jak

#11 OFFLINE   tomspeed

tomspeed

    kaszub

  • 2752 postów
  • Dołączył: 24-03-2007
  • Skąd: z Kądowni
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 29 kwiecień 2010 - 14:08

ale skoro czujnik zostal zmostkowany to co korek mam do tego??
w takim stanie rzeczy, gdzies musi wystepowac przerwa w kablach od czujnika.
na co dzień RENAULT SCENIC II 2.0 DCI

#12 OFFLINE   tomek2009

tomek2009
  • 115 postów
  • Dołączył: 10-05-2009
  • Skąd: wałbrzych

Napisany 30 kwiecień 2010 - 00:01

Powiem szczerze że też myślałem o korku ale nie chciałem sugerować. jutro spróbuje co i jak tzn lekko odkręcę korek i zobaczymy a co do przewodów to wątpię bo problem pojawia się jak jest bardzo ciepło na dworze (jak wracam o 22.00 z pracy ) to błąd nie występuje czyli przewody raczej nie mają nic do tego a błąd wywala jak temp jest większa niż 95 stopni.
Aha powiem jeszcze że jak powoli odkręcę korek na gorącym silniku to płyn jest ok ale błąd dalej świeci

#13 OFFLINE   tomek2009

tomek2009
  • 115 postów
  • Dołączył: 10-05-2009
  • Skąd: wałbrzych

Napisany 09 maj 2010 - 11:50

nikt nie ma pomysłów co może być nie tak ??

#14 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 maj 2010 - 11:54

stawiam na przerwę w obwodzie...

przejrzyj kable od zbiorniczka do... hmmm dokąd dasz rady :D

#15 OFFLINE   flog30

flog30
  • 10 postów
  • Dołączył: 24-02-2008
  • Skąd: katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 09 maj 2010 - 12:20

spróbój czujnik wymienic u mnie zgasło
flog30:looz: (odważni nie żyją wiecznie, za to ostrożni nie zyją wcale.........)
gg 512561

#16 OFFLINE   tomek2009

tomek2009
  • 115 postów
  • Dołączył: 10-05-2009
  • Skąd: wałbrzych

Napisany 09 maj 2010 - 12:33

spróbój czujnik wymienic u mnie zgasło

Czujnik ok jak zrobię zworkę dalej to samo

stawiam na przerwę w obwodzie...

przejrzyj kable od zbiorniczka do... hmmm dokąd dasz rady :D

Kble hmm może ale czy i jak ma sie do tego że jak auto zimne to jest ok jak sie rozgrzeje do 95 stopni błąd.:szpital:

#17 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 maj 2010 - 12:52

Czujnik ok jak zrobię zworkę dalej to samo


to masz na bank druta przerwanego - pociągnij nowego do mida i zobacz czy wtedy zatrybi - ewentulanie miernikiem przedzwoń i sprawdź masę na tym kabelku



 


#18 OFFLINE   tomek2009

tomek2009
  • 115 postów
  • Dołączył: 10-05-2009
  • Skąd: wałbrzych

Napisany 24 maj 2010 - 18:08

Witam dziś sprawdziłem kable i na oko ok nigdzie ne ma przerwy na mierniku przejście jest,zrobiłem zworkę na czujniku i tak jezdziłem i dalej bład wywala jak tylko temperatura osiągnie 95 stopni.
Pytanie czy np czujnik temperatury (ten wkręcony w chłodnicę) mógł bybyć uwalony i coś takie robic ??

#19 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 maj 2010 - 19:21

Witam dziś sprawdziłem kable i na oko ok nigdzie ne ma przerwy na mierniku przejście jest,zrobiłem zworkę na czujniku i tak jezdziłem i dalej bład wywala jak tylko temperatura osiągnie 95 stopni.
Pytanie czy np czujnik temperatury (ten wkręcony w chłodnicę) mógł bybyć uwalony i coś takie robic ??


Kolego komunikat ten dotyczy niskiego poziomu płynu chłodniczego i tylko czujnik w zbiorniku wyrównawczym jest odpowiedzialny za niego. Nie szukaj dodatkowych problemów.

#20 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 maj 2010 - 07:39

Witam dziś sprawdziłem kable i na oko ok nigdzie ne ma przerwy na mierniku przejście jest,zrobiłem zworkę na czujniku i tak jezdziłem i dalej bład wywala jak tylko temperatura osiągnie 95 stopni


jak zrobiłeś zworkę na wtyczce od czujnika (o ile dobrą wtyczkę wybrałeś) to nie ma prawa robić błędu. Jeśli jest - to sprawdź wtyczkę przy midzie i ścieżki na midzie oraz samą wtyczkę na czujniku