

Pobieraczek >> ktos z was sie wkopal w to *** ??
#41
OFFLINE
Napisany 06 października 2009 - 21:09
#42
OFFLINE
Napisany 06 października 2009 - 21:10

ja bym czekał ewentualnie na przedawnienie.. chyba 2 lub 3 lata, jeżeli podmiot w tym czasie nie wyśle SUKCESYWNIE wezwania do zapłaty.. jeżeli wyśle to chyba min 10lat
w wyrazie SUKCESYWNIE szukałbym ucieczki

ale ja nie wiem czy zablokowalino dobra ale kiedy mu zablokowali dostęp ?
#43
OFFLINE
Napisany 06 października 2009 - 21:10
działają na granicy prawa ale jednak prawa i wspomaga ich armia prawników dlatego ciężko będzie się wywinąć , prędzej czy później upomną się o swoje a w tym przypadku czas pracuje na ich korzyść (odsetki) , warto by było zainteresować tym rzecznika praw konsumenta skoro tyle osób czuje że ich naciągnięto
a kogo będą szukać?
#44
OFFLINE
Napisany 06 października 2009 - 21:11
Heh, ale ja niewiem czy jest zablokowaneI widzisz CHOMICZEK odpowiedziałeś już Lendio jedyną konsekwencją nie zapłacenia jakiegoś fikcyjnego rachunku dla pobieraczka było zablokowanie mu konta koniec kropka a teraz idziemy na browara

#45
OFFLINE
Napisany 06 października 2009 - 21:12
ale rzecznik nie wiele pomoże.. Regulamin jasno określa warunki płatności..
niestety
ja bym czekał ewentualnie na przedawnienie.. chyba 2 lub 3 lata, jeżeli podmiot w tym czasie nie wyśle SUKCESYWNIE wezwania do zapłaty.. jeżeli wyśle to chyba min 10lat
w wyrazie SUKCESYWNIE szukałbym ucieczki
ale ja nie wiem czy zablokowali
12 miesięcy jest na jakiekolwiek dochodzenie swoich praw lub nadanie biegu jeżeli chodzi o umowy cywilno prawne o ile można to uznać za umowę ?
Heh, ale ja niewiem czy jest zablokowane
Niemam zamiaru sie tam logowac nawet.
O i tu jest pies pogrzebany kolega Lendio nie wie? No to jesteśmy uziemieni to napijmy się wirtualnie :piwo2:
#46
OFFLINE
Napisany 06 października 2009 - 21:15
ja bym czekał ewentualnie na przedawnienie.. chyba 2 lub 3 lata,
no to lendio będzie na wygnaniu tylko uwaga na ekstradycję

Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#47
OFFLINE
Napisany 06 października 2009 - 21:15
Nie chce sie tam logowac celowo..............O i tu jest pies pogrzebany kolega Lendio nie wie? No to jesteśmy uziemieni to napijmy się wirtualnie
Ciekawy art.
http://bezpieczenstw...y.tlumaczy.html
#48
OFFLINE
Napisany 06 października 2009 - 21:23
#49
OFFLINE
Napisany 06 października 2009 - 21:30
Należy jednak podkreślić, iż akceptacja regulaminu jest równoznaczna ze złożeniem oświadczenia woli w formie elektronicznej i niesie ze sobą skutki prawne przewidziane w prawie cywilnym. Zgodnie z art. 60 kodeksu cywilnego wola osoby dokonującej czynności prawnej może być wyrażona przez każde zachowanie się tej osoby, które ujawnia jej wolę w sposób dostateczny, w tym również przez ujawnienie tej woli w postaci elektronicznej.
Należy podkreślić, iż dla umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną ustawodawca nie zastrzegł formy pisemnej pod rygorem nieważności. Możliwość zawierania umowy poprzez akceptację regulaminu wprost przewiduje art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną
wiele tłumaczy
#50
OFFLINE
Napisany 06 października 2009 - 21:37
wiele tłumaczy
nieźle , paragraf wypisz wymaluj jak na ich zamówienie stworzony i tego będą się trzymać
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#51
OFFLINE
Napisany 06 października 2009 - 21:53
Osobiście podejżewam, że ta "firma" liczy tylko na tych którzy się przestraszą i wpłacą pieniądze dobrowolnie, bo ściganie "dłużników" raczej nie ma sensu.
#52
OFFLINE
Napisany 06 października 2009 - 21:54
Nigdy nielubialem czytac tych durnych ustaw >> zamot >> ale chyba maja poparcie w tej ustawie :Możliwość zawierania umowy poprzez akceptację regulaminu wprost przewiduje art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną
Art. 8. 1. Usługodawca:
1) określa regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, zwany dalej "regulaminem",
2) nieodpłatnie udostępnia usługobiorcy regulamin przed zawarciem umowy o świadczenie takich usług, a także - na jego żądanie - w taki sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się usługobiorca.
2. Usługobiorca nie jest związany tymi postanowieniami regulaminu, które nie zostały mu udostępnione w sposób, o którym mowa w ust. 1 pkt 2.
3. Regulamin określa w szczególności:
1) rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną,
2) warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, w tym:
a) wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się usługodawca,
b) zakaz dostarczania przez usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym,
3) warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną,
4) tryb postępowania reklamacyjnego.
4. Usługodawca świadczy usługi drogą elektroniczną zgodnie z regulaminem.
#53
OFFLINE
Napisany 06 października 2009 - 22:31
Swego czasu UOKiK kontrolował ubezpieczyciela Liberty Direct u którego wystarczyło zawrzeć umowę (np. OC) online, żeby była ona aktywna i żeby można było egzekwować wymaganą kwotę za polisę. Skończyło sie bodajże na tym, że Liberty zmieniło regulamin tak, że dopiero po wpłacie należności za polisę jest ona aktywna. Powodem tej zmiany było właśnie to, że każdy mógł zawrzeć umowę na dane innej osoby (ot tak, żeby narobić komuś problemów).
Sytuacja analogiczna do pobieraczka. Myślę, że działa to na zasadzie zastraszenia i część ludzi płaci, a tym co oleją sprawę nic nie można udowodnić.
#54
OFFLINE
Napisany 07 października 2009 - 06:50
#55
OFFLINE
Napisany 07 października 2009 - 07:43
#56
OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2010 - 18:49
Pobieraczek.pl złamał prawo
"10 dni pobierania za darmo" - to jedno z haseł reklamowych portalu pobieraczek.pl, który umożliwiał jedynie płatne pobieranie plików. Prezes UOKiK uznała, że spółka wprowadziła internautów w błąd, dlatego nałożyła na nią karę finansową i nakazała natychmiastową zmianę praktyki.
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydała decyzję, w której zakwestionowała praktyki portalu pobieraczek.pl, umożliwiającego pobieranie różnych plików. Postępowanie przeciwko właścicielom serwisu - spółce Eller Service z Gdańska - zostało wszczęte w październiku 2009 roku. Podstawą były liczne skargi konsumentów, którzy skorzystali z usług serwisu skuszeni hasłami sugerującymi, że usługa nic nie kosztuje: "10 dni pobierania za darmo; Tak, chcę testować przez 10 dni".
Z informacji, które zebrał Urząd w trakcie postępowania wynika, że internauta, który chciał pobrać pliki musiał najpierw zarejestrować się na portalu, podając imię, nazwisko, adres zamieszkania, datę urodzenia, e-mail. Warunkiem była również akceptacja regulaminu. W toku postępowania okazało się, że dzień rejestracji był jednocześnie pierwszym dniem obowiązywania odpłatnej umowy, która zawierana była nawet na rok. Ponadto opłata naliczana była już od pierwszego dnia, a nie jak sugerowały hasła reklamowe dopiero po 10 dniach.
Zdaniem Urzędu taka praktyka jest nieuczciwa i wprowadza konsumentów w błąd. Wielu z nich na podstawie haseł reklamowych i informacji na stronie internetowej portalu mogło sądzić, że usługa jest bezpłatna w ciągu 10 dni od zawarcia umowy. W związku z tym konsumenci mogli zdecydować się na usługę, czego nie zrobiliby, gdyby nie zostali wprowadzeni w błąd. Prezes UOKiK uznała, że właściciele portalu naruszyli zbiorowe interesy konsumentów i nałożyła na nich karę w wysokości 239 140 zł.
Spółka musi zmienić zakwestionowany sposób informowania o usługach oraz publikować przez 6 miesięcy na swoim portalu treść decyzji. Ponadto, zdaniem UOKiK, by skutecznie w tym wypadku chronić konsumentów niezbędne było nadanie niektórym punktom decyzji rygoru natychmiastowej wykonalności. Oznacza to, że spółka musi zmienić praktykę oraz poinformować o tym konsumentów zaraz po otrzymaniu decyzji, nawet jeśli skorzysta z drogi odwoławczej. (Od każdej decyzji Prezes UOKiK przysługuje odwołanie do Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów).
Jednocześnie Urząd podkreślił że każdy poszkodowany przez portal konsument będzie mógł dochodzić swoich praw indywidualnie. Decyzja Prezes UOKiK nakazuje przedsiębiorcy zmianę praktyki niezgodnej z prawem, nie rozwiąże natomiast automatycznie problemów internautów, którzy zawarli umowy z portalem. W przypadku kłopotów z odstąpieniem od umowy pomocy należy szukać u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów. Ponadto porady udzielane są przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod bezpłatnym numerem 0 800 800 008 (od poniedziałku do piątku, w godzinach od 09:00 do 17:00).
Ponadto każdy konsument, który został wprowadzony w błąd może skorzystać z dochodzenia swoich roszczeń na drodze sądowej. W takim przypadku to przedsiębiorca musi udowodnić, że udzielił jasnej i rzetelnej informacji. Zgodnie z prawem, każdy konsument będzie mógł zażądać od przedsiębiorcy: zaniechania praktyki, usunięcia jej skutków oraz naprawienia wyrządzonej szkody - w szczególności żądania unieważnienia umowy.
źródło: INTERIA.PL/informacje prasowe
#57
OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2010 - 19:20

Dnia 18.03.2010 z komputera o adresie IP 192.168.8.63 (proxy: 81.26.0.21) zamówił Pan na stronie Pobieraczek.pl naszą usługę i do dnia dzisiejszego jeszcze nie została ona należycie opłacona.
Z uwagi na to, że poprzez rejestrację na stronie zawarł Pan z nami umowę o świadczenie usług Usenet na podstawie ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144 poz. 1204), doręczamy Panu niniejsze wezwanie do zapłaty.
Jednocześnie informujemy, iż dalszy brak uiszczenia należnej kwoty spowoduje poważne konsekwencje prawne. Następstwem wszczęcia przez nas przeciwko Panu stosownych czynności prawnych mających na celu wyegzekwowanie należności wraz z ustawowymi odsetkami za każdy dzień opóźnienia - będą dodatkowe koszty postępowania windykacyjnego, sądowego a następnie komorniczego.
W stosunku do osób uchylających się od terminowej zapłaty możliwe są następujące kroki prawne:
- przekazanie sprawy profesjonalnej firmie windykacyjnej,
- przekazanie sprawy profesjonalnej kancelarii prawnej,
- postępowanie sądowe,
- komornicza egzekucja należności,
- Wpis do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, który wiązać się może m.in. z odmową udzielenia kredytu lub leasingu a nawet całkowitą utratą wiarygodności w kontaktach handlowych.
W związku z tym wzywamy Pana do dobrowolnej zapłaty należnej kwoty w wysokości 94,80 PLN w ciągu 5 dni od dnia otrzymania niniejszej wiadomości. Istnieją dwa sposoby opłacenia należności:
1. Poprzez usługę Dotpay dostępną pod następującym adresem: https://ssl.dotpay.p...ER4R48HRUHYK9EZ
Prosimy postępować zgodnie z instrukcją wyświetlaną na ekranie oraz podanie adresu email użytego przy rejestracji w serwisie Pobieraczek.pl.
2. Poprzez przelew bankowy na następujące dane:
Nazwa odbiorcy: Eller Service S.C.
Numer rachunku: 36 1600 1303 0004 1002 2832 0150
Tytuł przelewu: Pobieraczek5 - r.porada@wp.pl
Gotowy blankiet wpłaty możecie Państwo wygenerować pod adresem http://www.pobieracz...CumdclKN6+EtWI=
W razie pytań prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta pod adresem bok@pobieraczek.pl
Z poważaniem,
Zespół Pobieraczek.pl
#58
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2010 - 07:49
Ale poza tym to każdy chyba wie co (lub w co) można dostać za darmo. To samo z super stronami wyszukiwarek jakiś podziemnych torentów które mają wszystko, łącznie z programami które nie istnieją

Tłumaczenie jest mega - http://www.pobieraczek.pl/decyzja
Należy podkreślić, iż ewentualne wprowadzenie konsumentów w błąd poprzez niedozwoloną reklamę, o którym mowa w decyzji UOKIK, dotyczy tylko i wyłącznie etapu przedkontraktowego – czyli momentu w którym użytkownik zapoznał się z reklamą, ale nie zapoznał się jeszcze z treścią regulaminu usług. Zgodnie z punktem drugim decyzji UOKIK, sama procedura zawierania umów w serwisie Pobieraczek.pl jest skonstruowana poprawnie i zawiera wszystkie istotne informacje potrzebne konsumentowi do podjęcia decyzji dotyczącej umowy.
No i sama spółka matka ma świetne hasło reklamowe. No po prostu tłumaczy na czym polega ich biznes.
http://www.eller-service.pl/
"Jeśli masz coś do ukrycia"...
#59
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2010 - 08:13
Omega B 2.5V6 kombi ASB - sprzedana
Omega BFL 3.2V6 sedan ASB
Chevrolet Suburban 2012 5.3V8 ASB
Mariusz Domżalski (trumna)
indiańskie imię: "błękitne plecy"
#60
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2010 - 18:33