

Środkowy drążek kierowniczy do wymiany
#41
OFFLINE
Napisany 20 października 2011 - 11:50
teoretycznie na szarpakach luzu nie widac, ale koleiny daja zupelnie inne sily..
#42
OFFLINE
#43
OFFLINE
Napisany 20 października 2011 - 14:04
#44
OFFLINE
Napisany 20 października 2011 - 20:36
#45
OFFLINE
Napisany 20 października 2011 - 21:06
#46
OFFLINE
Napisany 21 października 2011 - 08:45
niby moze, ale prawda jest taka, ze jak sie konczy, to sie konczy i rozsypie sie bez wzgledu na to czy sprobujesz skasowac luz czy nie, najwazniejsze , zeby nie przesadzic z dokrecaniem , bo wtedy napewno przekladnie wykonczyszhmm tyle ze juz w paru miejscach na forum czytalem ze kasowanie luzu moze dobic przekladnie
#47
OFFLINE
#48
OFFLINE
Napisany 21 października 2011 - 10:03
jest, teraz pisze zpamieci ale na gorze przekladni powinna byc sroba z nakretka do kontry,okej, a jest gdzies porada jak go skasowac?
luzujesz nakretke i dokrecasz srube az zniweluje sie luz na kierownicy przy prostych kolach(przy skreconych zawsze bedzie) jak go zniwelujesz to dokrecasz kontre i to wszystko, najlepiej rob to na podniesionych kolach przednich zeby wiedziec czy nie zamocno dokreciles, nie powinno byc za duzego oporu przy kreceniu, mam jedna przekladnie w garazu to zerkne jak to dokladnie w omie wyglada.
#49
OFFLINE
#50
OFFLINE
Napisany 21 października 2011 - 21:14

#51
OFFLINE
Napisany 22 października 2011 - 12:50
Czy wsporniki drazkow moga miec wplyw na zachowanie auta na jezdni? Dzisiaj jechalem po nierownej drodze, ale bez kolein i auto rownie kiepsko sie prowadzi tj plywa.
#52
OFFLINE
Napisany 22 października 2011 - 23:07
ma bardzo duzy wplyw, ale na postoju jesli przekladnia niema luzu to bezie sztywno , nawet jesli wspornik jest walniety.sprawdzilem dzisiaj i na prostych kolach mam tyle luzu ze bez problemu moge zablokowac kierownice, mniej wiecej 7-10 stopni. Wiec trzeba bedzie zweryfikowac ten luz.
Czy wsporniki drazkow moga miec wplyw na zachowanie auta na jezdni? Dzisiaj jechalem po nierownej drodze, ale bez kolein i auto rownie kiepsko sie prowadzi tj plywa.
#53
OFFLINE
Napisany 23 października 2011 - 18:09
#54
OFFLINE
Napisany 24 października 2011 - 20:35
od 3lat stuka mi drążek środkowy na progach zwalniających. Boczne drążki wymieniałam ponad rok temu i było ok - na wiosnę jak wrzuciłem alusy to lekko mnie ciągło w prawo ale zlałem temat jako iż omka miała już dawno na żyletki iść, wdu*** letnie normalka ale na zimę zrobię jednak cały kpl i stąd moje pytanie warto w ogóle to zakładać?
http://allegro.pl/Sh...żek&id=10567714
chyba taniej już nie ma... no i do tego też wspornik. pytanie czy to nie będzie gorsze niż to stare...w sumie w moim przypadku wszystko będzie lepsze...
Luz na kierownicy przy zgaszonym mam od zawsze...przy okazji też spróbuje go skasować.
#55
OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2014 - 10:31
#56
OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2014 - 11:07
Srodkowy tylko lemforder.Kupiłem drążek środkowy jakiejś doopnej firmy i po dwóch miesiącach już ma luzy i porwane osłony na sworzniach. Chcę wymienić na coś markowego. Że Lemforder daje radę, to wiem. A co z Ruville, Delphi, Febi, Moog? Ktoś montował? Długo wytrzymują?
#57
OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2014 - 11:19
Już jesteś w plecy na lipnej jakości części, po co drugi raz ryzykować. Ruville i Delphi są tańsze ok. 50 zł. Nie warto :nie:A co z Ruville, Delphi, Febi, Moog? Ktoś montował? Długo wytrzymują?
#58
OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2014 - 11:23