

jaka powinna być temperatura silnika w trasie?
#161
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2011 - 21:55
Dodatkowo zauważyłem że w okolicach gumowego łącznika kolektora dolotowego(czarny) z ssącym(aluminiowy) jest zasmarkane olejem a silnik bierze olej.
Na zimnym po zagrzaniu świec odpala choć czasem nie od kopa tylko tak jakby odpali i zgaśnie i za drugim razem już pracuje normalnie ale za to na ciepłym trzeba nim chwile pokręcić.
#162
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2011 - 07:29
Wczoraj nabyłem 2.5TD i silnik nagrzewa się do 87*C i się zastanawiam czy nie powinno być więcej bo moje 3.0 v6 trzyma od 94 do 100.
Dodatkowo zauważyłem że w okolicach gumowego łącznika kolektora dolotowego(czarny) z ssącym(aluminiowy) jest zasmarkane olejem a silnik bierze olej.
Na zimnym po zagrzaniu świec odpala choć czasem nie od kopa tylko tak jakby odpali i zgaśnie i za drugim razem już pracuje normalnie ale za to na ciepłym trzeba nim chwile pokręcić.
Termostat do wymiany właśnie to przerabiałem i musiałem wymieniać 2 razy bo pierwszy otwierał się za późno i auto mi przegrzewał a niby Wahler teraz kolega mi wstawił jakiś oryginalny za 150 zł i trzyma 92. Przed ta wymiana 87 stopni na blacie i słabo dmuchalo ciepło w porównaniu do tego co teraz mam:jump:
#163
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2011 - 08:42
#164
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2011 - 08:57
z przodu na wysokości pokrywy zaworówGdzie tu jest termostat w tym silniku(spadł śnieg i nie chcę mi się długo stać przy aucie)
drugie urządzenie od góry - pod plastikową obudową z której wychodzi wąż
montowane na trzy śruby chyba 10
#165
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2011 - 09:25
Gdzie tu jest termostat w tym silniku(spadł śnieg i nie chcę mi się długo stać przy aucie)
Kolego na początek ściągnij sobie książkę " Sam Naprawiam Opel Omega" jest gdzieś na forum a jak nie to jest w sieci wystarczy w google wpisać, wtedy będziesz miał dużo odpowiedzi na swoje pytania.