Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

termostat w 2,5 v6 prosta wymiana???


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
24 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   egon

egon
  • 5 983 postów
  • Dołączył: 28-07-2006
  • Skąd: Ujście/Piły
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 19 stycznia 2007 - 11:21

jest oring

oring jest z tego co widze na rurce łączącej termostat z miekim wężem, a z drugiej strony też?

#22 OFFLINE   crocos

crocos
  • 261 postów
  • Dołączył: 10-12-2006

Napisany 19 stycznia 2007 - 11:26

na rurce są dwa o-ringi a pod obudową termostatu jest jeszcze jeden

#23 OFFLINE   szoniu

szoniu
  • 17 postów
  • Dołączył: 17-01-2007
  • Skąd: Warszawa

Napisany 20 stycznia 2007 - 18:35

termostat pusty w środku, tzn. nie było tej sprężyny, nie wiem kto to wcześniej robił,
ale widocznie nie umiał wymienić tego termostatu, to zostawił samą obudowę i sprzedał wóz, a ja go kupiłem:)
dzisiaj znowu cały dzień u mechanika,; wczoraj o 22 był już wymieniony,
po wymianie elegancko się zagrzał silnik, potem włączył się wiatrak i git.
pojechałem na stację zatankować, i na parking.
Dzisiaj rano wsiadam i nie mogę odpalić :( zaciągnąłem go do mechanika,
cały dzień walczył i nic. odczytałem kod błędu metodą spinaczową (29)
co oznacza, że niby zbyt niskie napięcie do przekaźnika pompy paliwa,
no i tym pięknym akcentem pożegnałem się z samochodem do poniedziałku,
ma przyjechać jakiś kolo z kompem i diagnozować... a miało być tak pięknie

#24 OFFLINE   konrad

konrad
  • 261 postów
  • Dołączył: 12-01-2007
  • Skąd: piaseczno

Napisany 21 stycznia 2007 - 10:57

termostat pusty w środku, tzn. nie było tej sprężyny, nie wiem kto to wcześniej robił,
ale widocznie nie umiał wymienić tego termostatu, to zostawił samą obudowę i sprzedał wóz, a ja go kupiłem:)
dzisiaj znowu cały dzień u mechanika,; wczoraj o 22 był już wymieniony,
po wymianie elegancko się zagrzał silnik, potem włączył się wiatrak i git.
pojechałem na stację zatankować, i na parking.
Dzisiaj rano wsiadam i nie mogę odpalić :( zaciągnąłem go do mechanika,
cały dzień walczył i nic. odczytałem kod błędu metodą spinaczową (29)
co oznacza, że niby zbyt niskie napięcie do przekaźnika pompy paliwa,
no i tym pięknym akcentem pożegnałem się z samochodem do poniedziałku,
ma przyjechać jakiś kolo z kompem i diagnozować... a miało być tak pięknie


:bigok: wymienił termostat ,popsuł pompe :peace:
:bigok: jak gazownik u mojego wafla zakładali mu gaz a popsuli alarm - choć nie wiem jak to możliwe :peace:
v6 i wiesz co mruczy pod machą

#25 OFFLINE   szoniu

szoniu
  • 17 postów
  • Dołączył: 17-01-2007
  • Skąd: Warszawa

Napisany 22 stycznia 2007 - 15:46

kupiłem czujnik położenia wału (250 PLN)
jadę wymieniać, dam znać co i jak


-----------------------------------------------

wymieniłem czujnik, autko śmiga jak należy
zobaczymy czy rano odpali

p.s. wymiana czujnika nie wymaga demontażu sprężarki od klimy