

Zachowuje się jakby nie było LPG
#21
OFFLINE
Napisany 14 sierpnia 2009 - 23:35
#22
OFFLINE
Napisany 14 sierpnia 2009 - 23:56
To moze byc tez uszkodzony map sensor, brudny reduktor ( i moze cos jeszcze ) dlatego trudno na cos konkretnie stawiac bez sprawdzenia.No to na 100% masz do wymiany elektrozawór.juz to przerabiałem pomogło i teraz zero problemów.pozdrawiam
#23
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2009 - 09:00

Ale tak czy owak serwisik by się przydał bo to ostatnia rzecz, która nie była dotykana od chwili zakupu tej kluski.
#24
OFFLINE
Napisany 10 września 2009 - 07:03
#25
OFFLINE
Napisany 13 września 2009 - 08:16
#26
OFFLINE
Napisany 13 września 2009 - 09:51
#27
OFFLINE
Napisany 13 września 2009 - 10:18
#28
OFFLINE
Napisany 13 września 2009 - 11:15
I tu się mylicie, to są typowe objawy uszkodzonego przewodu zasilającego elektrozawór na butli, przeważnie działa, ale czasami nie, parę dni jest dobrze a przez kolejne nie przełączy ani razu.
Objawy może i typowe, ale usterka nietypowa.
#29
OFFLINE
Napisany 13 września 2009 - 12:24
I tu się mylicie, to są typowe objawy uszkodzonego przewodu zasilającego elektrozawór na butli, przeważnie działa, ale czasami nie, parę dni jest dobrze a przez kolejne nie przełączy ani razu.
A że tak brzydko powiem du_pa . . . jak nie chciał jechać na gazie sprawdzałem oba elektrozawory miały napięcie i było wyraźnie słychać że "klikają" przy próbie włączenia gazu... więc objawy nie są typowe

u mnie od jakiegoś czasu jest ok, byłem na wszelki wypadek u gazownika ale nic nie znalazł a nie chciał wszystkiego rozbierać (brak czasu) skoro wszystko działa, jak znów nie będzie chciał jeździć na gazie to do niego wrócę

Zając, a co ma czujnik położenia wału do tego czy jeździ na gazie czy nie, wtedy też byłyby problemy na benzynce..... chyba że czegoś nie wiem i się mylę

#30
OFFLINE
Napisany 13 września 2009 - 13:09
p.s.ostatnio grzebalem przy a4 1,6 (aparat zaplonowy) i byl zimny lut na przewodzie sygnalowym z aparatu do centralki i czasem sobie instalka wylaczala gaz bo nie dostawala sygnalu o pracy silnika a wiec "myslala" ze silnik zgasl, czyli zawory gazowe na OFF, spadek cisnienia i przelaczenie na benzyne....
Diopiero to wyszlo jak jechalem z lapkiem na kolanach i jak instlka zaczela tak przelaczac to zauwazylem ze raz "widzi" oborty silnika a raz nie
[B]
#31
OFFLINE
Napisany 04 lipca 2012 - 23:23
prosze o szybka pomoc
Problem polega na tym ze po rozgrzaniu silnika LPG przelacza sie na PB i przelacznik piszczy.Problem wystapil gdy stalem w korku,mialem problem wylaczyc centralke.
Po podlaczeniu komputera wyskakuje blad zbyt niskiego cisnienia gazu spada nawet do 0.I moje pytanie czy to wina mapsensora,reduktora czy elektrozaworu na reduktorze.Dodam ze reduktor to silver z cewka na reduktorze
Pozdrawiam
#32
OFFLINE
Napisany 05 lipca 2012 - 06:22
99% trzpień w reduktorze. Jego uszczelka puchnie i zatyka dopływ gazu. Im reduktor cieplejszy tym jest gorzej.silver z cewka na reduktorze
http://forum.omegakl...92&postcount=31
Chodzi o 2 foto.
#33
OFFLINE
Napisany 05 lipca 2012 - 07:15
#34
OFFLINE
#35
OFFLINE
Napisany 05 lipca 2012 - 11:03
\To zrób test w upał.
no i zrobilo sie goraco i reduktor nie puszcza z siebie gazu.
#36
OFFLINE
Napisany 06 lipca 2012 - 18:03
Witam
Problem polega na tym ze po rozgrzaniu silnika LPG przelacza sie na PB i przelacznik piszczy.
Ja mam podobny problem, natomiast przełącznik nie piszczy, gasną wszystkie diody i naciskanie przełącznika nie przynosi efektu. Więc jadę kilkadziesiąt km na benzynie i nagle, ni z tego ni z owego, załącza się gaz (diodki zapalają się jedna po drugiej). Dzieje się tak zarówno w korku jak i na trasie... Jutro kolejna wizyta u gazownika:mad:
PS.
Sterownik Zenit, wtryski MagicJet, reduktor Gurtner black, mapsensor AA-612.
Dodam jeszcze, że zasilanie po kluczyku mam zaciągnięte z przekaźnika 16 (patrz ostatni post w tym temacie: http://forum.omegakl...ead.php?t=39561).
Wygląda na to, że już jest ok. Zasilanie po kluczyku zostało wpięte do jednego z pinów komputera benzynowego. Poprawione zostało też podłączenie zasilania komputera gazowego do plusa w akumulatorze. Poprzednio w programie do obsługi instalacji napięcie było poniżej 12V. Teraz jest 12,8V.