

Zachowuje się jakby nie było LPG
#1
OFFLINE
Napisany 09 sierpnia 2009 - 06:31
Chcę sobie sprawdzić filterki czy się zapchały (15tyś km od wymiany)
Gdzie jest filtr fazy lotnej to widzę (wąż idący z reduktora do wtrysków), ale gdzie znajdować się może drugi filtr ?
instalka sekwencja...
#2
OFFLINE
Napisany 09 sierpnia 2009 - 07:36
[B]
#3
OFFLINE
Napisany 09 sierpnia 2009 - 07:45
#4
OFFLINE
Napisany 09 sierpnia 2009 - 07:52
- slaba masa
- przypalonu styk na elektrozaworze
- brudny reduktor
- zacierajacy sie zawor gazowy
- padajacy czujnik
itd..... ciezki temat. W wiekszosci przypadkow problem jest jedna po stronie elektryki czyli masa , zawory , polaczenia elektryczne
[B]
#5
OFFLINE
Napisany 09 sierpnia 2009 - 08:12
styki przy zaworach przy butli i przy reduktorze czyściłem... zaraz zobaczę jak się ma sprawa z masą i w ogóle z napięciem.... a jak na złość gazownik na urlopie do końca sierpnia

#6
OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2009 - 20:04
#7
OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2009 - 21:23
A możesz raz jeszcze ale jako zwykłemu zjadaczowi chleba?Typowy objaw padania MAP sensora, przerosty ciśnienia po CUT-OFF je zabijają
#8
OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2009 - 22:24
#9
OFFLINE
#10
OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2009 - 22:56
#11
OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2009 - 22:59

#12
OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2009 - 23:05
#13
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2009 - 08:03

#14
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2009 - 08:23
#15
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2009 - 16:43
#16
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2009 - 19:45

#17
OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2009 - 18:48
I dziś dla przykładu śmigałem na gazie cały dzień bez problemu bo nie była za gorąco.
#18
OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2009 - 20:15
#19
OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2009 - 20:28
Czy u ciebie centralka gazowa nic nie sygnalizuje ??Nie mam pojęcia co mam za parownik, ale komp to kme diego czy jakoś tak a wtryskiwacze jak pisałem wcześniej magic jet, elektrozawór OMB, reduktor KME, wielozawór Tomasetto.
I dziś dla przykładu śmigałem na gazie cały dzień bez problemu bo nie była za gorąco.
U mnie w czasie jazdy na gazie zdarzalo sie,ze nagle centralka zaczynala mrugac i wydawala sygnal dzwiekowy "pik..pik" i auto przechodzilo na benzyne. Jakis czas bylo dobrze i znowu powtorka.
Po podlaczeniu interfejsu wywalalo blad cisnienia. Podpinalem nowy map sensor ( zepsuty tez moze byc przyczyna problemow) i to samo. Rozebralem reduktor (mam kme golda) w celu czyszczenia, ale okazalo sie, ze przyczyna problemow byla przytopiona cewka( dokladnie wtyczka cewki) przy elektrozaworze, ktory jest wkrecony w reduktor.
Mozesz sprawdzic u siebie tu masz dokladna porade ( patrz na foto niebieskiej cewki ) POzatym w tym reduktorze ( jesli masz golda) podobno przycina sie trzpien w srodku ( z brudu ) i elektrozawor. Ja swoj przy okazji wyczyscilem.
http://forum.omegakl...ead.php?t=21730
Moga byc inne przyczyny, ale juz masz od czego zaczac

#20
OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2009 - 21:22
Dokładnie. Mryga tak samo jak by właśnie brakło LPG. Dzięki za info, czułem, że śmierdzi właśnie z tej strony. Mam jednak obawy, żeby babrać się na tej płaszczyźnie samemu.Czy u ciebie centralka gazowa nic nie sygnalizuje ??