a to nowość...
jaki wspornik? bo, mi tez nic nie wiadomo
Wspornik drążka środkowego. Wymienia się cały wspornik, albo sama tuleję (Lemforder 50 złotych). Jak jest luz to auto potrafi pływać po drodze i/lub znosić w jedną stronę podczas hamowania.
Napisany 02 sierpnia 2009 - 15:46
a to nowość...
jaki wspornik? bo, mi tez nic nie wiadomo
Napisany 03 sierpnia 2009 - 12:35
Wspornik drążka środkowego. Wymienia się cały wspornik, albo sama tuleję (Lemforder 50 złotych). Jak jest luz to auto potrafi pływać po drodze i/lub znosić w jedną stronę podczas hamowania.
Napisany 03 sierpnia 2009 - 13:49
i dokładnie takie objawy są... a podczas hamowania ciągnie do prawej...
czyli...
w sklepie mam szukać : wspornika drążka środkowego ???
a sam drążek???
Napisany 06 sierpnia 2009 - 10:02
Jak chcesz cały wspornik to pytaj u Borówki (drogę znasz
), to samo drążek środkowy jeśli ma luzy na sworzniach. Jeśli chcesz samą tuleję do wspornika drążka to pytaj u kolegi kczech'a. Ja kupowałem tuleję Lemfordera, cena około 50 złotych plus wysyłka plus godzina roboty
Napisany 06 sierpnia 2009 - 10:13
wymienię całość, ale... na nowe...
polecicie jakiś sklep w mazowieckim?
już mam dość używek... Amorki z przodu wymieniane 1,5miesiąca temu i już są do wymiany! właśnie byłem na rolkach! po 6,7kkm sprawnośc = 30%lewy, 25%prawy
a 6,7kkm temu były jak nowe...
Napisany 07 sierpnia 2009 - 10:21
Napisany 07 sierpnia 2009 - 10:34
co powiedzie na amorki w cenach 80-100?
Napisany 07 sierpnia 2009 - 18:36
Napisany 07 sierpnia 2009 - 21:46
Napisany 11 sierpnia 2009 - 07:53
dzięki za porady... za Sachs'a do B kombi zaśpiewali 330zł szt!
jakiś sklep AutoMoto w okolicach pl. Hallera (wawa)
wspornika poszukam jeszcze w tym tyg
Napisany 11 sierpnia 2009 - 19:26
Mam ten sam problem. Bujam się już od kilku miesięcy i wszyscy mechanicy rozkładają ręce... "Dobrze jest panie, ja tu absolutnie żadnych luzów nie widzę.", "Jest pan przewrażliwiony", "Jeździć nie patrzeć"... tylko jak tu jeździć skoro auto lata po drodze.cały układ stabilny i sztywny!
więc, gdzie jest usterka?? :confused:
Napisany 11 sierpnia 2009 - 20:10
Napisany 11 sierpnia 2009 - 22:01
Napisany 11 sierpnia 2009 - 22:16
Napisany 11 sierpnia 2009 - 22:27
Ktoś mi kiedyś napisał że wymiana tych tulei jest tak prosta że nie da się niczego zepsuć. Niestety da się zepsuć w wielu miejscach:źle założone tuleje wahaczy lub tanie zamienniki od nowości powodują że auto pływa po drodze (powyzej 100km/h nie dąło się jeździć). U mnie wymiana na markowe pomogła...
Napisany 12 sierpnia 2009 - 12:50
Napisany 26 sierpnia 2009 - 12:19
Muszę wymienić przednie wahacze w mojej omci. Czy ktoś może mi napisać jakiej firmy zamienniki warto kupić? Oryginalne są drogie. Nie chcę wymieniać samych tulei.
Ktoś mi kiedyś napisał że wymiana tych tulei jest tak prosta że nie da się niczego zepsuć. Niestety da się zepsuć w wielu miejscach:
1) kiepskie tuleje
2) nieprawidłowo założone tuleje
3) wciskanie bez ochrony wewnętrznej części
4) dokręcanie śrub na podniesionym samochodzie
5) niewyregulowanie geometrii po wymianie
Niestety ja wymieniałem dwa razy i raz zaliczyłem pkt 3+5 po czym po 2 tyś km okazało się że tuleje nadają się na śmietnik (a były to te od BMW), a teraz za bardzo zaufałem mechanikom i zaliczyłem pkt 2. Jak będę zmieniał kolejny raz to chyba zaniosę kartę z opisaną procedurą wymiany i będę stał i pilnował wszystkiego...
Napisany 26 sierpnia 2009 - 12:27
Uwierzymy.usterka znaleziona!
!!
nie uwierzycie, ale....
wina byla po stronie .... OPON!
Napisany 09 marca 2010 - 12:34