Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

auto po remoncie zawiechy nadal ma luzy


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
42 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   mpm

mpm
  • 91 postów
  • Dołączył: 05-06-2009
  • Skąd: Magliano Romana / Italia

Napisany 26 lipca 2009 - 10:53

MV6 1996
----------

wymieniałem ostatnio wahacze na nowe, amorki i końcówki...
w serwisie powiedziano mi, że drązki są ok...
Niestety, nadal kierownica mi lata na dziurach i są luzy podczas większych prędkości... zwłaszcza na autostradowych wybojach... auto nie idzie na wprost tylko lata od prawej do lewej a utrzymanie na zakręcie gdy na liczniku jest 120-140 jest już cudem...
ABS, TC i opony 100% OK

#2 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 26 lipca 2009 - 11:17

MV6 1996
----------

wymieniałem ostatnio wahacze na nowe, amorki i końcówki...
w serwisie powiedziano mi, że drązki są ok...
Niestety, nadal kierownica mi lata na dziurach i są luzy podczas większych prędkości... zwłaszcza na autostradowych wybojach... auto nie idzie na wprost tylko lata od prawej do lewej a utrzymanie na zakręcie gdy na liczniku jest 120-140 jest już cudem...
ABS, TC i opony 100% OK


jakiej firmy wkladales zawieche ? czy byles na ustawieniu zbieznosci ?

podjedz na stacje diagnostyczna i niech ci dokladnie wszystko sprawdza




 


#3 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3 534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 26 lipca 2009 - 11:20

powiedziano mi, że drązki są ok...

stawiam na drążek środkowy... też mi podobnie latała...

#4 OFFLINE   DAFik

DAFik
  • 480 postów
  • Dołączył: 24-05-2009
  • Skąd: kurort

Napisany 26 lipca 2009 - 11:48

Nowe wachacze jakiego producenta? Typuję tuleje.

#5 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 lipca 2009 - 11:52

Nowe wachacze jakiego producenta? Typuję tuleje.

Nie jest regułą. W 2.0 założyłem najtańsze wahacze i prowadzenie przez 50kkm igła (eksploatacja cały czas widziała dziury, koleiny, drogi nieutwardzone).

#6 OFFLINE   DAFik

DAFik
  • 480 postów
  • Dołączył: 24-05-2009
  • Skąd: kurort

Napisany 26 lipca 2009 - 11:59

W 2.0 nie jest, ale w dieslu i V6 już tak (ciężki przód)

#7 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 lipca 2009 - 12:48

Fakt. mea kulpa ;) Ale żeby tak od razu po wymianie?

#8 OFFLINE   rykacz

rykacz

    fan

  • 84 postów
  • Dołączył: 27-08-2008
  • Skąd: Zielona Góra
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 26 lipca 2009 - 15:43

A może wina leży po stronie przekładni kierowniczej? Ostatnio takie coś widziałem w aucie z przebiegiem ok 40tys km. Zawiecha bez luzów, podobnie ukł. kierowniczy, a auto latało po drodze. Co prawda był to C4 Picasso, no ale... auto to auto.
ps a na łożyskach piast kół przednich nic się nie dzieje? może tam leży przyczyna nietrzymania kierunku i myszkowania.
ps2 sprawdź zbieżność

#9 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 lipca 2009 - 15:45

Jeśli ma luzy to przód ma prawo myszkować i szukac własnego toru jazdy.

#10 OFFLINE   McF

McF
  • 100 postów
  • Dołączył: 06-08-2008
  • Skąd: Sochaczew Warszawa

Napisany 26 lipca 2009 - 21:33

maglownica do wymiany

#11 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 26 lipca 2009 - 21:34

maglownica do wymiany


w B nie ma maglownicy tak BTW. jest przekladnia




 


#12 OFFLINE   mpm

mpm
  • 91 postów
  • Dołączył: 05-06-2009
  • Skąd: Magliano Romana / Italia

Napisany 27 lipca 2009 - 08:56

chłopaki u Mariusza wkładali wahacze od B-FL (po szybach stwierdziłem rocznik 03) z anglika... Wahacze byłu prawie nowe, bo widać że niedawno wymieniane (były w tej B-FLce...) i oryginał, bo pisało na nich GM OPEL......
Auto po wymianach i naprawach pojechało na przegląd do ASO (kilka minut po wymianach) i przeszło... Ustawili kąt nachylenia, i całą resztę...

Amorki były sprawdzane, i na testach wyszło że są jak nowe... Lekki % zużycia...
Końcówki miał robione (oryginały)... Jest jeszcze mały luzik na drążku środkowym, ale... by On aż tak nawalał???
Opony jak wspomniałem, nówki (7kkm)
a jeździć po koleinach za bardzo się nie da...
Gdy jadę, czasami zerknę... leci razem ze mną jakaś omka no to siadam jej na ogon
i patrzę jak zachowuje się buda...
Koleś śmiga przedemną jakieś 140 i jemu autka na zakręcie nie wywala a jak jedzie po koleinach (po Tirach) to idzie prosto... Wziąłem wczoraj na teścik Omkę kuzyna, zdezelowana na maksa ale zawiecha BDB...!!!
U Niego nawet przy 160 przyklejona do drogi...

#13 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 27 lipca 2009 - 09:10

chłopaki u Mariusza wkładali wahacze od B-FL (po szybach stwierdziłem rocznik 03) z anglika... Wahacze byłu prawie nowe, bo widać że niedawno wymieniane (były w tej B-FLce...) i oryginał, bo pisało na nich GM OPEL......
Auto po wymianach i naprawach pojechało na przegląd do ASO (kilka minut po wymianach) i przeszło... Ustawili kąt nachylenia, i całą resztę...

Amorki były sprawdzane, i na testach wyszło że są jak nowe... Lekki % zużycia...
Końcówki miał robione (oryginały)... Jest jeszcze mały luzik na drążku środkowym, ale... by On aż tak nawalał???
Opony jak wspomniałem, nówki (7kkm)
a jeździć po koleinach za bardzo się nie da...
Gdy jadę, czasami zerknę... leci razem ze mną jakaś omka no to siadam jej na ogon
i patrzę jak zachowuje się buda...
Koleś śmiga przedemną jakieś 140 i jemu autka na zakręcie nie wywala a jak jedzie po koleinach (po Tirach) to idzie prosto... Wziąłem wczoraj na teścik Omkę kuzyna, zdezelowana na maksa ale zawiecha BDB...!!!
U Niego nawet przy 160 przyklejona do drogi...


jedz na szarpaki i niech dokladnie wszystko sprawdza. przez net sie nie da




 


#14 OFFLINE   mpm

mpm
  • 91 postów
  • Dołączył: 05-06-2009
  • Skąd: Magliano Romana / Italia

Napisany 28 lipca 2009 - 11:28

szarpaki gratisowe mam przy wjeździe na parking AUCHAN na Modlińskiej w Wawce...
Fajny podjazd na parking... Przed wymianą wahaczy i amorków nie mogłem utrzymać tam kierownicy, bo latała od prawej do lewej, teraz auto wjedzie tam bez trzymania kierownicy i widoczne są jedynie leciuteńkie odbicia kółka w prawo i lewo...

Drażni mnie najbardziej to, że na zakrętach lub koleinach jest bardzo ciężko Ją utrzymać... a jazda na wprost np. przy 130-140km/h wymaga ciągłej korekcji kierownicą bo mi spirniczy na inny pas ;-)
Umówiłem się już z Parczewem, więc, w przyszłym tyg. sprawdzimy co jest nie tak...
I jeszcze jedno...
w MV6 jest maglownica czy przekładnia?

#15 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 28 lipca 2009 - 11:30

szarpaki gratisowe mam przy wjeździe na parking AUCHAN na Modlińskiej w Wawce...
Fajny podjazd na parking... Przed wymianą wahaczy i amorków nie mogłem utrzymać tam kierownicy, bo latała od prawej do lewej, teraz auto wjedzie tam bez trzymania kierownicy i widoczne są jedynie leciuteńkie odbicia kółka w prawo i lewo...

Drażni mnie najbardziej to, że na zakrętach lub koleinach jest bardzo ciężko Ją utrzymać... a jazda na wprost np. przy 130-140km/h wymaga ciągłej korekcji kierownicą bo mi spirniczy na inny pas ;-)
Umówiłem się już z Parczewem, więc, w przyszłym tyg. sprawdzimy co jest nie tak...
I jeszcze jedno...
w MV6 jest maglownica czy przekładnia?


przekladnia. i jedz na stacje diagnostyczna - sprawdz gdzie masz luz i czy masz dobrze ustawiona zbieznosc. Mariusz ma juz szapraki ?




 


#16 OFFLINE   marek_kloss

marek_kloss

    ......

  • 4 923 postów
  • Dołączył: 09-02-2008
  • Skąd: 3-mia-100/ Pruszcz Gd.
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 lipca 2009 - 23:00

I jeszcze jedno...
w MV6 jest maglownica czy przekładnia?


Czy przed napisaniem kolejnego posta nie zadajesz sobie trudy aby przecztać tego co piszą inni

w B nie ma maglownicy tak BTW. jest przekładnia


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


#17 OFFLINE   mpm

mpm
  • 91 postów
  • Dołączył: 05-06-2009
  • Skąd: Magliano Romana / Italia

Napisany 01 sierpnia 2009 - 10:51

3 tygodnie temu jeszcze nie miał, ale robota całą parą szła, i nie wiem jak wygląda ta nowa hala dzisiaj... Będę na dniach to dam znać...
--------
Dlaczego nie zadaję sobie trudu czytania innych postów??
hm...
zainwestuj w Blueconnecta i wyjedź z lapkiem za miasto to się dowiesz...
często bywam w terenie, a przeczytanie czegokolwiek na tym , niby super szybkim internecie to masakra... Powinni reklamować nie 7,2Mbit sek tylko 7,2kb sek
Przepraszam, bez urazy, ale w domu jestem tylko w weekendy i jest szybki net, czytam wtedy wszystko od dechy do dechy (no i dzięki temu jest mniej pytań)
a jak mi coś padnie w drodze itp. to wtedy piszę posta, bo otwieranie forum w GPRS to cud....

#18 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 01 sierpnia 2009 - 11:00

Dlaczego nie zadaję sobie trudu czytania innych postów??
hm...
zainwestuj w Blueconnecta i wyjedź z lapkiem za miasto to się dowiesz...
często bywam w terenie, a przeczytanie czegokolwiek na tym , niby super szybkim internecie to masakra...

Stary, ale to temat który Ty założyłeś i śledzenie go jest chyba jak najbardziej w Twoim interesie, a w szczególności czytanie odpowiedzi na zadawane przez Ciebie pytania.

#19 OFFLINE   vis1966

vis1966

    Roman

  • 1 376 postów
  • Dołączył: 19-02-2008
  • Skąd: Rugby UK
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 X32SE

Napisany 01 sierpnia 2009 - 11:09

A nikt nie pomyslal o wsporniku?Nic nie pisze ze go wymienial.

#20 OFFLINE   mpm

mpm
  • 91 postów
  • Dołączył: 05-06-2009
  • Skąd: Magliano Romana / Italia

Napisany 02 sierpnia 2009 - 10:57

A nikt nie pomyslal o wsporniku?Nic nie pisze ze go wymienial.


a to nowość...
jaki wspornik? bo, mi tez nic nie wiadomo