

auto po remoncie zawiechy nadal ma luzy
#1
OFFLINE
Napisany 26 lipca 2009 - 10:53
----------
wymieniałem ostatnio wahacze na nowe, amorki i końcówki...
w serwisie powiedziano mi, że drązki są ok...
Niestety, nadal kierownica mi lata na dziurach i są luzy podczas większych prędkości... zwłaszcza na autostradowych wybojach... auto nie idzie na wprost tylko lata od prawej do lewej a utrzymanie na zakręcie gdy na liczniku jest 120-140 jest już cudem...
ABS, TC i opony 100% OK
#2
OFFLINE
Napisany 26 lipca 2009 - 11:17
MV6 1996
----------
wymieniałem ostatnio wahacze na nowe, amorki i końcówki...
w serwisie powiedziano mi, że drązki są ok...
Niestety, nadal kierownica mi lata na dziurach i są luzy podczas większych prędkości... zwłaszcza na autostradowych wybojach... auto nie idzie na wprost tylko lata od prawej do lewej a utrzymanie na zakręcie gdy na liczniku jest 120-140 jest już cudem...
ABS, TC i opony 100% OK
jakiej firmy wkladales zawieche ? czy byles na ustawieniu zbieznosci ?
podjedz na stacje diagnostyczna i niech ci dokladnie wszystko sprawdza
#3
OFFLINE
Napisany 26 lipca 2009 - 11:20
stawiam na drążek środkowy... też mi podobnie latała...powiedziano mi, że drązki są ok...
#4
OFFLINE
#5
OFFLINE
Napisany 26 lipca 2009 - 11:52
Nie jest regułą. W 2.0 założyłem najtańsze wahacze i prowadzenie przez 50kkm igła (eksploatacja cały czas widziała dziury, koleiny, drogi nieutwardzone).Nowe wachacze jakiego producenta? Typuję tuleje.
#6
OFFLINE
Napisany 26 lipca 2009 - 11:59
#7
OFFLINE
#8
OFFLINE
Napisany 26 lipca 2009 - 15:43
ps a na łożyskach piast kół przednich nic się nie dzieje? może tam leży przyczyna nietrzymania kierunku i myszkowania.
ps2 sprawdź zbieżność
#9
OFFLINE
Napisany 26 lipca 2009 - 15:45
#10
OFFLINE
#11
OFFLINE
Napisany 26 lipca 2009 - 21:34
maglownica do wymiany
w B nie ma maglownicy tak BTW. jest przekladnia
#12
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2009 - 08:56
Auto po wymianach i naprawach pojechało na przegląd do ASO (kilka minut po wymianach) i przeszło... Ustawili kąt nachylenia, i całą resztę...
Amorki były sprawdzane, i na testach wyszło że są jak nowe... Lekki % zużycia...
Końcówki miał robione (oryginały)... Jest jeszcze mały luzik na drążku środkowym, ale... by On aż tak nawalał???
Opony jak wspomniałem, nówki (7kkm)
a jeździć po koleinach za bardzo się nie da...
Gdy jadę, czasami zerknę... leci razem ze mną jakaś omka no to siadam jej na ogon
i patrzę jak zachowuje się buda...
Koleś śmiga przedemną jakieś 140 i jemu autka na zakręcie nie wywala a jak jedzie po koleinach (po Tirach) to idzie prosto... Wziąłem wczoraj na teścik Omkę kuzyna, zdezelowana na maksa ale zawiecha BDB...

U Niego nawet przy 160 przyklejona do drogi...
#13
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2009 - 09:10
chłopaki u Mariusza wkładali wahacze od B-FL (po szybach stwierdziłem rocznik 03) z anglika... Wahacze byłu prawie nowe, bo widać że niedawno wymieniane (były w tej B-FLce...) i oryginał, bo pisało na nich GM OPEL......
Auto po wymianach i naprawach pojechało na przegląd do ASO (kilka minut po wymianach) i przeszło... Ustawili kąt nachylenia, i całą resztę...
Amorki były sprawdzane, i na testach wyszło że są jak nowe... Lekki % zużycia...
Końcówki miał robione (oryginały)... Jest jeszcze mały luzik na drążku środkowym, ale... by On aż tak nawalał???
Opony jak wspomniałem, nówki (7kkm)
a jeździć po koleinach za bardzo się nie da...
Gdy jadę, czasami zerknę... leci razem ze mną jakaś omka no to siadam jej na ogon
i patrzę jak zachowuje się buda...
Koleś śmiga przedemną jakieś 140 i jemu autka na zakręcie nie wywala a jak jedzie po koleinach (po Tirach) to idzie prosto... Wziąłem wczoraj na teścik Omkę kuzyna, zdezelowana na maksa ale zawiecha BDB...!
U Niego nawet przy 160 przyklejona do drogi...
jedz na szarpaki i niech dokladnie wszystko sprawdza. przez net sie nie da
#14
OFFLINE
Napisany 28 lipca 2009 - 11:28
Fajny podjazd na parking... Przed wymianą wahaczy i amorków nie mogłem utrzymać tam kierownicy, bo latała od prawej do lewej, teraz auto wjedzie tam bez trzymania kierownicy i widoczne są jedynie leciuteńkie odbicia kółka w prawo i lewo...
Drażni mnie najbardziej to, że na zakrętach lub koleinach jest bardzo ciężko Ją utrzymać... a jazda na wprost np. przy 130-140km/h wymaga ciągłej korekcji kierownicą bo mi spirniczy na inny pas ;-)
Umówiłem się już z Parczewem, więc, w przyszłym tyg. sprawdzimy co jest nie tak...
I jeszcze jedno...
w MV6 jest maglownica czy przekładnia?
#15
OFFLINE
Napisany 28 lipca 2009 - 11:30
szarpaki gratisowe mam przy wjeździe na parking AUCHAN na Modlińskiej w Wawce...
Fajny podjazd na parking... Przed wymianą wahaczy i amorków nie mogłem utrzymać tam kierownicy, bo latała od prawej do lewej, teraz auto wjedzie tam bez trzymania kierownicy i widoczne są jedynie leciuteńkie odbicia kółka w prawo i lewo...
Drażni mnie najbardziej to, że na zakrętach lub koleinach jest bardzo ciężko Ją utrzymać... a jazda na wprost np. przy 130-140km/h wymaga ciągłej korekcji kierownicą bo mi spirniczy na inny pas ;-)
Umówiłem się już z Parczewem, więc, w przyszłym tyg. sprawdzimy co jest nie tak...
I jeszcze jedno...
w MV6 jest maglownica czy przekładnia?
przekladnia. i jedz na stacje diagnostyczna - sprawdz gdzie masz luz i czy masz dobrze ustawiona zbieznosc. Mariusz ma juz szapraki ?
#16
OFFLINE
Napisany 28 lipca 2009 - 23:00
I jeszcze jedno...
w MV6 jest maglownica czy przekładnia?
Czy przed napisaniem kolejnego posta nie zadajesz sobie trudy aby przecztać tego co piszą inni
w B nie ma maglownicy tak BTW. jest przekładnia
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#17
OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2009 - 10:51
--------
Dlaczego nie zadaję sobie trudu czytania innych postów??
hm...
zainwestuj w Blueconnecta i wyjedź z lapkiem za miasto to się dowiesz...
często bywam w terenie, a przeczytanie czegokolwiek na tym , niby super szybkim internecie to masakra... Powinni reklamować nie 7,2Mbit sek tylko 7,2kb sek
Przepraszam, bez urazy, ale w domu jestem tylko w weekendy i jest szybki net, czytam wtedy wszystko od dechy do dechy (no i dzięki temu jest mniej pytań)
a jak mi coś padnie w drodze itp. to wtedy piszę posta, bo otwieranie forum w GPRS to cud....
#18
OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2009 - 11:00
Stary, ale to temat który Ty założyłeś i śledzenie go jest chyba jak najbardziej w Twoim interesie, a w szczególności czytanie odpowiedzi na zadawane przez Ciebie pytania.Dlaczego nie zadaję sobie trudu czytania innych postów??
hm...
zainwestuj w Blueconnecta i wyjedź z lapkiem za miasto to się dowiesz...
często bywam w terenie, a przeczytanie czegokolwiek na tym , niby super szybkim internecie to masakra...
#19
OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2009 - 11:09
#20
OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2009 - 10:57
A nikt nie pomyslal o wsporniku?Nic nie pisze ze go wymienial.
a to nowość...
jaki wspornik? bo, mi tez nic nie wiadomo