Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

szarpie podczas jazdy Omega B 2,0 16 V


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
26 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   schak

schak
  • 651 postów
  • Dołączył: 28-01-2009
  • Skąd: Maszewo -> Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 26 lipca 2009 - 16:48

Ja w 2,5 V6 mam podobnie i według kodów błyskowych wyszły kody:
15 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie
57 - Stopień wyjściowy regulacji biegu jałowego - zbyt niskie napięcie
Więc domniemam że do wymiany silniczek krokowy - czy się nie mylę?

#22 OFFLINE   Tuptus

Tuptus

    Tomek

  • 1 341 postów
  • Dołączył: 12-08-2008
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 26 lipca 2009 - 16:58

ja bym przed wymianą sprawdził te elementy a raczej ich złącza - czy jest dobre przejście - wg mnie tu jest problem

#23 OFFLINE   schak

schak
  • 651 postów
  • Dołączył: 28-01-2009
  • Skąd: Maszewo -> Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 27 lipca 2009 - 08:44

Złącza wyglądają na dobre (pięknie połyskują) a kiedyś jak zmieniłem silniczek krokowy to przez 4 miesiące miałem zgłowy problem.

#24 OFFLINE   schak

schak
  • 651 postów
  • Dołączył: 28-01-2009
  • Skąd: Maszewo -> Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 12 sierpnia 2009 - 11:02

A który to jest ten czujnik: Czujnik temperatury cieczy chłodzącej ??
ten pod kolektorem czy w chłodnicy?

A który to jest ten czujnik: Czujnik temperatury cieczy chłodzącej ??
ten pod kolektorem czy w chłodnicy?

#25 OFFLINE   kwiatek666

kwiatek666
  • 16 postów
  • Dołączył: 09-07-2009

Napisany 26 stycznia 2010 - 10:59

Witam
Podłącze sie może pod ten temat bo u mnie sprawa wygląda całkiem podobnie.
Dzisiaj rano przy -20`C zapalił wzorowo, załączył się odkurzacz wszystko oko, ale po 15 minutach chodzenia na biegu jałowym i "rozgrzaniu" jako takim podczas dodawania gazu od 1000-2000 obr szarpie autem jakby jechało po schodach i ciężko wchodzi na obory. powyżej 2000 obr jest ok. Nie zapala żadnego błędu, ale mimo to wziąłem spinacz i zabrałem się do czytania błędów. Kontrolka silnika mignęła 2-3 razy (czyli na bank nie jest spalona i może mignęła ten kod 12) i już nic więcej się nie działo. Sprawdzałem kilka razy. Może macie jakieś ciekawe pomysły co to mogło by się dziać. Dzieje sie tak zarówno na lpg i na pb. Dzieję się tak tylko na w miarę rozgrzanym silniku , na zimnym jest super nawet przy -20C.
Studiuję aktualnie w Częstochowie i może zna ktoś tutaj jakiś dobry warsztat gdzie bym mógł z tym coś zrobić?
Dzięki z góry i pozdrawiam

#26 OFFLINE   bartek1991

bartek1991
  • 1 postów
  • Dołączył: 21-01-2015

Napisany 21 stycznia 2015 - 18:11

Witam. Mam problem ze swoją omesią!! Autko podczas jazdy szarpie a gdy dodaje gazu lekko się przydusza i po chwili wszystko wraca do normy... Proszę o pomoc.... 2.0 16V 136km

#27 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 stycznia 2015 - 23:20

Witam. Mam problem ze swoją omesią Autko podczas jazdy szarpie a gdy dodaje gazu lekko się przydusza i po chwili wszystko wraca do normy... Proszę o pomoc.... 2.0 16V 136km

To jeszcze napisz czy na benie czy na lpg to się dzieje i poszukaj na forum jak domowym sposobem odczytac bledy i napisz czy jakies sa.