

Prąd do lampy przedniej prosto z akumulatora???
#1
OFFLINE
Napisany 07 lipca 2009 - 08:33
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 07 lipca 2009 - 08:44
#4
OFFLINE
Napisany 07 lipca 2009 - 09:00
#5
OFFLINE
Napisany 07 lipca 2009 - 09:05


#6
OFFLINE
Napisany 07 lipca 2009 - 09:13
#7
OFFLINE
Napisany 07 lipca 2009 - 09:18

#8
OFFLINE
Napisany 07 lipca 2009 - 11:29
Jesli macie funkcje nadzoru żarówek( pełny komp) bedzie pokazywac brak oświetlenia - światła mijania
100W nie stosuj - wypali odbłysniki - kup stosunkowo niedrogie H 1 firmy Tungsram megalight - bardzo dobrze świecą i przedewszystkim są długowieczne ( kolor światła normalny) ale jasnośc świecenia dużow wieksza niż standartowych
#9
OFFLINE
Napisany 07 lipca 2009 - 12:00
1. Wszędzie przewody rozumiem 2,5 mm2
2. Nie będzie strat na złączkach?? Tzn tych spinkach co np idą do nóżek przekaźnika.
3. Bezpieczniki mogą być te zwykłe czy muszą być te MAXI ??
4. Da się oszukać komputer żeby się wywalało braku oświetlenia? Albo nawet podpiąć pod tą instalkę?
5. Znalazłem nawet żarówki Tungsram-a ULTRALIGHT. Jest jakaś różnica miedzy mega a ultra??
6. Wpinać się jakoś pod oryginalną kostkę w lampach czy puścić prąd prosto do żarówki??
7. Może jakiś super pomysł na "minus" dla żarówki? Zostawić jej masę? Czy gdzieś się dopiąć z "minusem" prosto z aku?
#10
OFFLINE
Napisany 07 lipca 2009 - 16:13
#11
OFFLINE
Napisany 07 lipca 2009 - 18:31
#12
OFFLINE
Napisany 07 lipca 2009 - 20:50
1. Czy te bezpieczniki i przekaźniki muszą być w jakiejś skrzynce oddzielnej?? Może jest jakieś miejsce gdzie da się to wsadzić... Do skrzynki przekaźnikowej chyba będzie ciężko.
2. Może jakby dać po dwa przekaźniki albo równolegle podłączyć dwie wiązki które szły wcześniej do lamp to komp będzie myślał że żarówki jednak są bo układy się zamkną.
#13
OFFLINE
#14
OFFLINE
Napisany 07 lipca 2009 - 21:12
Ad.2 CC nie bada ciągłości obwodu.
To lipa, strasznie będzie mnie to wk:censored:ać. Nie lubie jak mi sie pali "check" no nic, a gdzie jest jakiś moduł albo czujnik który tym steruje??
#15
OFFLINE
Napisany 07 lipca 2009 - 21:15
#16
OFFLINE
Napisany 07 lipca 2009 - 22:16
#17
OFFLINE
Napisany 07 lipca 2009 - 23:43
To jak już zrobisz, to później napisz co jaki czas wymieniasz żarówki - z ciekawości się pytam. A najlepiej wcześniej by było pomierzyć jakie napięcie siedzi na żarówce, bo jak będzie bliskie tego co masz na klemach w czasie pracy silnika, to cała praca może nie dać i tak żadnego efektu.
#18
OFFLINE
Napisany 08 lipca 2009 - 00:38
#19
OFFLINE
Napisany 08 lipca 2009 - 00:44
'świeci lepiej' - prawda, będzie, bo żarówka ma wyższe napięcie, co za tym idzie - prąd, i skuteczność świetlna też idzie w górę.
'się nie palą' - oj, będą się palić, będą (w sensie: częściej). Jak producent zaprojektował na 12V to takie 14.5V to jakieś 20% więcej niż przewidział. Żywotność tej żarówki się skróci.
To tak dla innych, żeby nie myśleć że mamy coś za nic. Ale co ja będę: pomierz, zrób manuala, jestem bardzo ciekaw, światła nigdy za wiele

#20
OFFLINE
Napisany 08 lipca 2009 - 06:07
Paskiem z tym układem jezdzilem 2 lata , nigdy nie spaliła mi sie żarówka reflektorowa