Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

automatic gearbox = błąd 62


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
55 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   kolo72

kolo72
  • 149 postów
  • Dołączył: 08-08-2007
  • Skąd: Wojkowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 10 stycznia 2011 - 22:39

Już myślałem, że ją mam !!

Od piątku do niedzieli chodziła bez problemu.
W niedzielę jeden raz przeszła w tryb awaryjny.

Dziś jadąc do pracy, podczas przechodzenia z 1 na 2 przeszła w tryb awaryjny i na chwilę zgubiła 2 bieg.

Teraz jest tak, że po włączeniu zapłonu, słyszę jak przekaźnik w komputerze od ASB pstryknie, i od razu się rozłącza.

Jak na razie, ręcznie wszystkie biegi wchodzą.


Chyba jednak trzeba będzie wymienić skrzynię... :ksiadz:
[SIGPIC][/SIGPIC]

!! POMÓŻMY KINDZE !!
http://pomoz.eu/


#42 OFFLINE   czyku

czyku
  • 14 postów
  • Dołączył: 10-01-2011
  • Skąd: wieluń(Sieniec)

Napisany 11 stycznia 2011 - 17:45

witam sorki że się wtrącam ale mam taki sam problem w mojej omie,mi pzrerzuca biegi od 1 do 3 i dalej wyskakuje magiczny napis automatic gearbox i tak za każdym razem.najpierw myślałem że to coś z elektronika wszystkie czujniki powymieniałem i dalej bez zmian.Mówie jak z elektronika niby wszystko ok to czeba skrzynie wymienic,kupiłem skrzynie za500zł od znajomego z demontarzu 100%sprawną wymieniłem i ciągle to samo.już nie mam słów do tego wszystkiego wsadziłem już w to auto 3900zł i żadnego efektu nie widać;(

#43 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 11 stycznia 2011 - 18:04

a selektor czyściłeś?

#44 OFFLINE   JJdzej

JJdzej
  • 1 752 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Skąd: Tczew/Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 11 stycznia 2011 - 18:12

witam sorki że się wtrącam ale mam taki sam problem w mojej omie,mi pzrerzuca biegi od 1 do 3 i dalej wyskakuje magiczny napis automatic gearbox i tak za każdym razem.najpierw myślałem że to coś z elektronika wszystkie czujniki powymieniałem i dalej bez zmian.Mówie jak z elektronika niby wszystko ok to czeba skrzynie wymienic,kupiłem skrzynie za500zł od znajomego z demontarzu 100%sprawną wymieniłem i ciągle to samo.już nie mam słów do tego wszystkiego wsadziłem już w to auto 3900zł i żadnego efektu nie widać;(


Nic tylko elektrykę sprawdzić.

#45 OFFLINE   kolo72

kolo72
  • 149 postów
  • Dołączył: 08-08-2007
  • Skąd: Wojkowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 stycznia 2011 - 18:53

Z moją Omegą jest jak z bólem zęba. :pokoj:

Jak tylko usłyszała "mechanik" od razu wszystko jej przeszło. :bredzisz:

Dziś cały dzień chodzi bez zająknięcia. Zrobiłem około 70km (wszystko w cyklu miejskim).
Odpalałem ją chyba z dziesięć razy.
Drugi raz odwołałem mechanika.

Facet chyba sobie pomyślał, że ze mną coś nie tegez... ;)






Już sam nie wiem, co o tym myśleć. :hmm:
[SIGPIC][/SIGPIC]

!! POMÓŻMY KINDZE !!
http://pomoz.eu/


#46 OFFLINE   czyku

czyku
  • 14 postów
  • Dołączył: 10-01-2011
  • Skąd: wieluń(Sieniec)

Napisany 23 stycznia 2011 - 13:17

a selektor czyściłeś?


jak miałem tą starą skrzynie to czyściłem i nic się nie poprawiło a w tej nowej jeszcze nie czysciłem bo nie mam jak sie dostać narazie bo mi woda w kanale wyszła i będe kombinował na wiosne jeszcze.A mam takie pytanko mógłbys mi powiedzieć czy ten selektor powinien być jakoś ustawiony w peweniej pozycji??

#47 OFFLINE   bartekb

bartekb
  • 1 postów
  • Dołączył: 11-10-2007
  • Skąd: Rybnik

Napisany 23 stycznia 2011 - 14:37

ja to samo mialem kilka razy, powodem byla wtyczka okragla do asb, te wtyczki sa narazone na wode, bloto, mroz itp i wtyki w niej sniedzieja, sprawdzcie to, ja kupilem wtyczke za 4 zlote i przelozylem wtyki i dziala bez problemu ;)

#48 OFFLINE   czyku

czyku
  • 14 postów
  • Dołączył: 10-01-2011
  • Skąd: wieluń(Sieniec)

Napisany 23 stycznia 2011 - 19:46

aha dzięki za małą porade będe tam patrzył jeszcze fajnie by było jakby to akurat ta wtyczka była bo już nie mam siły do tej skrzyni.

#49 OFFLINE   bartekb

bartekb
  • 1 postów
  • Dołączył: 11-10-2007
  • Skąd: Rybnik

Napisany 24 stycznia 2011 - 14:32

aha dzięki za małą porade będe tam patrzył jeszcze fajnie by było jakby to akurat ta wtyczka była bo już nie mam siły do tej skrzyni.


popatrz bo ja sie borykalem z tym problemem dosyc troche i tez srzynie zmienilem i na daremno ;) ale teraz mam dawce za to ;) a wtyczka to banal i od tego najpierw zacznij a pozniej jak nie pomoze to zawory biegow u elektryka sprawdz ;) powodz

#50 OFFLINE   smoli

smoli
  • 116 postów
  • Dołączył: 08-10-2010

Napisany 24 stycznia 2011 - 17:13

czy ten selektor powinien być jakoś ustawiony w peweniej pozycji


selektor ma regulacje,w książce Sam Naprawiam jest wsio.

#51 OFFLINE   bartekb

bartekb
  • 1 postów
  • Dołączył: 11-10-2007
  • Skąd: Rybnik

Napisany 24 stycznia 2011 - 18:21

[/quote][quote name='smoli']Cytat:Napisał czyku
czy ten selektor powinien być jakoś ustawiony w peweniej pozycji

selektor ma regulacje,w książce Sam Naprawiam jest wsio.[/quote]

Jak selektor podłączasz to manetke musisz ustawic na P a cęgno selektora w tył na maxa, odwrotnie wszytsko jak na manetce

#52 OFFLINE   smoli

smoli
  • 116 postów
  • Dołączył: 08-10-2010

Napisany 24 stycznia 2011 - 18:47

[quote name='bartekb'][/quote]

Jak selektor podłączasz to manetke musisz ustawic na P a cęgno selektora w tył na maxa, odwrotnie wszytsko jak na manetce[/QUOTE]

ustawienie selektora -----Lektura strona nr,151.

#53 OFFLINE   czyku

czyku
  • 14 postów
  • Dołączył: 10-01-2011
  • Skąd: wieluń(Sieniec)

Napisany 25 stycznia 2011 - 10:17

dzieki za info bo nie byłem właśnie pewny w jakich pozyciach to miało byc ustawione ja to chciałem ustawiać tak żebu ustawić manetke na D przy włączonym zapłonie i ustawiać selektor tak żeby świeciła się tylko jedna dioda przy D a nie wszystkie przy lewarku zmiany biegów;p wielkie dzięki dla Bartekb i smoli;D

#54 OFFLINE   JJdzej

JJdzej
  • 1 752 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Skąd: Tczew/Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 25 stycznia 2011 - 12:12

Przecież to ma być tak ustawione, że pali się dioda przy której jest wybierak, albo nie skumałem albo co tu myśleć? Wajcha na D pali się D wajcha na P pali się P itd.

#55 OFFLINE   czyku

czyku
  • 14 postów
  • Dołączył: 10-01-2011
  • Skąd: wieluń(Sieniec)

Napisany 25 stycznia 2011 - 14:01

Przecież to ma być tak ustawione, że pali się dioda przy której jest wybierak, albo nie skumałem albo co tu myśleć? Wajcha na D pali się D wajcha na P pali się P itd.


noi dokładnie otym napisałem hehe tylko że na P będzie lepiej ustawić;D

#56 OFFLINE   czyku

czyku
  • 14 postów
  • Dołączył: 10-01-2011
  • Skąd: wieluń(Sieniec)

Napisany 06 lutego 2011 - 19:38

Wczoraj patrzyłem do tego selektora czyli wyczyściłem go i założyłem tak jak pisaliście czyli manetke dałem na P a to cięgło na maksa w tył i jest troche lepiej,ale jak jest na P przy zgaszonym silniku to swieci się tylko P ale jak odpale silnik to świeci się P i R jednocześnie a na N 1 2 3 już jest normalnie tylko jedna dioda się pali.nawet jak go zapale na N to po paru minutach pracy też sie zablokuje,a i czasami jak dam na D to się świeci D a reszta diod delikatnie mruga.;(