automatic gearbox = błąd 62
#41 OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2011 - 22:39
Od piątku do niedzieli chodziła bez problemu.
W niedzielę jeden raz przeszła w tryb awaryjny.
Dziś jadąc do pracy, podczas przechodzenia z 1 na 2 przeszła w tryb awaryjny i na chwilę zgubiła 2 bieg.
Teraz jest tak, że po włączeniu zapłonu, słyszę jak przekaźnik w komputerze od ASB pstryknie, i od razu się rozłącza.
Jak na razie, ręcznie wszystkie biegi wchodzą.
Chyba jednak trzeba będzie wymienić skrzynię...
POMÓŻMY KINDZE
http://pomoz.eu/
#42 OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2011 - 17:45
#43 OFFLINE
#44 OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2011 - 18:12
witam sorki że się wtrącam ale mam taki sam problem w mojej omie,mi pzrerzuca biegi od 1 do 3 i dalej wyskakuje magiczny napis automatic gearbox i tak za każdym razem.najpierw myślałem że to coś z elektronika wszystkie czujniki powymieniałem i dalej bez zmian.Mówie jak z elektronika niby wszystko ok to czeba skrzynie wymienic,kupiłem skrzynie za500zł od znajomego z demontarzu 100%sprawną wymieniłem i ciągle to samo.już nie mam słów do tego wszystkiego wsadziłem już w to auto 3900zł i żadnego efektu nie widać;(
Nic tylko elektrykę sprawdzić.
#45 OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2011 - 18:53
Jak tylko usłyszała "mechanik" od razu wszystko jej przeszło. :bredzisz:
Dziś cały dzień chodzi bez zająknięcia. Zrobiłem około 70km (wszystko w cyklu miejskim).
Odpalałem ją chyba z dziesięć razy.
Drugi raz odwołałem mechanika.
Facet chyba sobie pomyślał, że ze mną coś nie tegez...
Już sam nie wiem, co o tym myśleć. :hmm:
POMÓŻMY KINDZE
http://pomoz.eu/
#46 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2011 - 13:17
a selektor czyściłeś?
jak miałem tą starą skrzynie to czyściłem i nic się nie poprawiło a w tej nowej jeszcze nie czysciłem bo nie mam jak sie dostać narazie bo mi woda w kanale wyszła i będe kombinował na wiosne jeszcze.A mam takie pytanko mógłbys mi powiedzieć czy ten selektor powinien być jakoś ustawiony w peweniej pozycji??
#47 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2011 - 14:37
#48 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2011 - 19:46
#49 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2011 - 14:32
aha dzięki za małą porade będe tam patrzył jeszcze fajnie by było jakby to akurat ta wtyczka była bo już nie mam siły do tej skrzyni.
popatrz bo ja sie borykalem z tym problemem dosyc troche i tez srzynie zmienilem i na daremno ale teraz mam dawce za to a wtyczka to banal i od tego najpierw zacznij a pozniej jak nie pomoze to zawory biegow u elektryka sprawdz powodz
#50 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2011 - 17:13
czy ten selektor powinien być jakoś ustawiony w peweniej pozycji
selektor ma regulacje,w książce Sam Naprawiam jest wsio.
#51 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2011 - 18:21
czy ten selektor powinien być jakoś ustawiony w peweniej pozycji
selektor ma regulacje,w książce Sam Naprawiam jest wsio.[/quote]
Jak selektor podłączasz to manetke musisz ustawic na P a cęgno selektora w tył na maxa, odwrotnie wszytsko jak na manetce
#52 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2011 - 18:47
Jak selektor podłączasz to manetke musisz ustawic na P a cęgno selektora w tył na maxa, odwrotnie wszytsko jak na manetce[/QUOTE]
ustawienie selektora -----Lektura strona nr,151.
#53 OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2011 - 10:17
#54 OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2011 - 12:12
#55 OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2011 - 14:01
Przecież to ma być tak ustawione, że pali się dioda przy której jest wybierak, albo nie skumałem albo co tu myśleć? Wajcha na D pali się D wajcha na P pali się P itd.
noi dokładnie otym napisałem hehe tylko że na P będzie lepiej ustawić;D
#56 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2011 - 19:38