automatic gearbox = błąd 62
#1 OFFLINE
Napisany 04 lipca 2009 - 20:43
wyswietla mi sie "automatic gearbox"., Pojechałem na komuter , podłączyli autko do techa i wyskoczył błąd 62 z tegp co wiem to 62= "Za wysokie napięcie zaworu odpowietrzającego zbiornika".Nie wyświetliło żądnych innych błędółw. był jeszcze jakis stary "44" ale już nieaktywny.
Podpowiedzcie czy to mozliwe że błąd 62 ma cos do skrzyni biegów, bo juz zgłupiałem.
Aha...wcześniej byłem u "złotej rączki" , podłączył moje autko pod jakieś kompa i wyskoczył mu błąd (numeru nie pa,mnętam) od jakiegoś czujnika ABS-u i powiedział że jest to związane własnie z tym.Skasował mi błąd i wszystko było cacy, do dzisiaju kiedy musiałem mocno zachamowac i włączył mi się ABS.Po chamowaniu znów mam tryb awaryjny i nic nie daje odłączanie akumulatora.
Jeżeli możecie to pomóżcie.Dzięki
#2 OFFLINE
Napisany 04 lipca 2009 - 22:37
b) sprawdź dokładnie jaki masz błąd i napraw ASB. Tu masz poradę jak zrobić samemu http://forum.omegakl...hread.php?t=202
#3 OFFLINE
Napisany 04 lipca 2009 - 23:25
#4 OFFLINE
Napisany 06 lipca 2009 - 19:10
Doadam też , żę jak odpalam i jade po nocy (tz, autko jest zimne) to biegi wchodza normalnie, pronlem nastepuje w momęcie nagrzania się skrzyni.
Doradzcie chłopaki cos mądrego abym nie został nabity w butelkę.Jedna z jego wersji to wymiana skrzyni ...
jak możecie to napiszcie też co oznaczają te kody (są to kody ze skrzyni ar25/35
#5 OFFLINE
Napisany 06 lipca 2009 - 21:02
W ramach promocji
http://forum.omegakl...ead.php?t=22095
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#6 OFFLINE
Napisany 06 lipca 2009 - 21:43
W ramach promocji
Dziękuję, ale to znalazłem.Niestety ale nie znam na tyle języka angielskiego, z włoskim nie miałbym problemów;).
Narażę się jeszcze raz:cool:, ale jeżeli ktoś może to niech mi przetłumaczy te kody 62/44/58
#7 OFFLINE
Napisany 06 lipca 2009 - 21:46
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#8 OFFLINE
Napisany 06 lipca 2009 - 21:59
Podaj resztę kodów to Ci przetłumaczę. NA początek szukaj na kablach.
#9 OFFLINE
Napisany 06 lipca 2009 - 22:29
kod 44 - Shift solenoid (SS) 3, band apply - open circuit Wiring, shift solenoid
Dzięki Marek z info z "tłumaczem" - nie wiedziałem , ze coś takiego jest
#10 OFFLINE
Napisany 06 lipca 2009 - 22:36
"google" twoim przyjacielem
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#11 OFFLINE
Napisany 06 lipca 2009 - 22:50
kod 58 - Engine control module (ECM), torque reduction signal - voltage low Wiring short to earth, ECM, TCM
kod 44 - Shift solenoid (SS) 3, band apply - open circuit Wiring, shift solenoid
Dzięki Marek z info z "tłumaczem" - nie wiedziałem , ze coś takiego jest
No to pełna elektryka ma albo spięcie, albo kiepską masę.
Błąd 58 jest od sterownika ECU do sterownika skrzyni, niskie napięcie/brak masy.
44 - brak styku na zaworach zmiany biegów i taśmy
Sprawdź napiecie ładowania, masy, kable do skrzyni, do komputera skrzyni (nogi pasażera, ale wyżej w desce, bo przy nogach masz centralkę alarmy) i komputera silnika (komora silnika, prawa strona, pod trójkątnym plastikiem)
#12 OFFLINE
Napisany 06 lipca 2009 - 22:56
No to pełna elektryka ma albo spięcie, albo kiepską masę.
Błąd 58 jest od sterownika ECU do sterownika skrzyni, niskie napięcie/brak masy.
44 - brak styku na zaworach zmiany biegów i taśmy
Sprawdź napiecie ładowania, masy, kable do skrzyni, do komputera skrzyni (nogi pasażera, ale wyżej w desce, bo przy nogach masz centralkę alarmy) i komputera silnika (komora silnika, prawa strona, pod trójkątnym plastikiem)
No to mnie zatkało ..., ale pozytywnie.Jak sam się z tym uporam, to Ci wyslę browara pocztą :kumple:
Jeszcze raz bardzo dziekuję.
#13 OFFLINE
Napisany 06 lipca 2009 - 23:03
#14 OFFLINE
Napisany 07 lipca 2009 - 17:38
Jednym słowem, załamka...takj się kończy wymiana oleju w opcym mieście, ale pocieszam się że za tydzień tam będę i delikatnie mówiąc, pogadam sobie z właścicielem.
(zakład jest w Parczewie, woj. lubelskie)
#15 OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2010 - 07:46
#16 OFFLINE
Napisany 07 września 2010 - 15:54
na zaworze 2-3 okolo 20ohm (znalazlem info ze powinno byc 17,5-18,5 ohm)
#17 OFFLINE
Napisany 07 września 2010 - 18:36
dołączam sie do pytania - wymieniony komputer skrzyni, sprawdzone obwody zaworow w skrzyni, a blad 62 caly czas sie wyswietla
na zaworze 2-3 okolo 20ohm (znalazlem info ze powinno byc 17,5-18,5 ohm)
O ile pamiętam to opór coś koło 17 18 miałem tego elektrozaworu ale i tak był uszkodzony, podłącz go do prądu i zobacz czy działa, uszkodzony był tenże zawor spalone tarcze sprzęgłowe i wyświetlało usterkę hydrauliczną.
#18 OFFLINE
Napisany 07 września 2010 - 19:54
#19 OFFLINE
Napisany 07 września 2010 - 22:44
na zaworze 2-3 okolo 20ohm (znalazlem info ze powinno byc 17,5-18,5 ohm)
A tak z ciekawości, te 20ohm to gdzie mierzone? na kablach od zewnątrz czy bezpośrednio na stykach zaworu w misce czy gdzieś dalej?
#20 OFFLINE
Napisany 07 września 2010 - 23:44