

co tak naprawde daje wycięcie katalizatora?
#21
OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2009 - 20:38
#22
OFFLINE
Napisany 01 lipca 2009 - 18:42
:ziele:samoloty ??? zróbmy z naszych bestyjek jeden samolot i polećmy odbić Jacksona
eeee Pany nie czepiać się

tak czy siak lepszy stary kat niż brzęk puszek pod autem po montażu jakiś tam strumienic za 40 zeta a o przyrostach mocy po wycięciu to dzieciom bajki opowiadać
dobra koniec jadę na wakacje

#23
OFFLINE
Napisany 01 lipca 2009 - 19:00
eeee Pany nie czepiać się
oma ma jeździć a nie być ekologiczna
tak czy siak lepszy stary kat niż brzęk puszek pod autem po montażu jakiś tam strumienic za 40 zeta a o przyrostach mocy po wycięciu to dzieciom bajki opowiadać
dobra koniec jadę na wakacje!! :grill::>:w_morde::bigok: więc trochę spokoju będzie :nabijacz::czesc:
Ale do uniwersalnego nowego kata nic nie masz

#24
OFFLINE
Napisany 02 lipca 2009 - 08:59
#25
OFFLINE
Napisany 02 lipca 2009 - 15:02
czy grzejacy sie wydech (nawet nagrzana podloga w bagazniku od tlumika koncowego) swiadczy o zapchanych katalizatorach?
(standardowe tlumiki srodkowe juz mam zastąpione przelotowymi)
#26
OFFLINE
Napisany 02 lipca 2009 - 16:04
no to juz wiesz dlaczego się nagrzewa bo tłumik również odbiera ciepło ze spalinstandardowe tlumiki srodkowe juz mam zastąpione przelotowymi
#27
OFFLINE
Napisany 02 lipca 2009 - 16:08
ale kiedys tak nie bylo, teraz jak wyciagam bagaz z bagaznika, to jest wyraznie cieply, mozna nawet uzyc stwierdzenia nagrzany...no to juz wiesz dlaczego się nagrzewa bo tłumik również odbiera ciepło ze spalin
#28
OFFLINE
Napisany 02 lipca 2009 - 18:45
Dzisiaj po oględzinach stwierdziłem ,że na bank stoja katy w mojej Vałce:mad: poniewaz po daniu jej ostro po garach na postoju rury przed katami robia sie czerwone katy gorące jak cholera a rure za katami można dotknąc jest ciepła ale da sie jej dotknąc teraz mam zagwózdke co wstawić zamiast katów?czy grzejacy sie wydech (nawet nagrzana podloga w bagazniku od tlumika koncowego) swiadczy o zapchanych katalizatorach?
(standardowe tlumiki srodkowe juz mam zastąpione przelotowymi)
#29
OFFLINE
Napisany 02 lipca 2009 - 19:12
nowe katy - stare sprzedasz i nie tylko zwrócą się nowe ale jeszcze zarobiszco wstawić zamiast katów
#30
OFFLINE
Napisany 02 lipca 2009 - 19:23
Zastanawiam sie nad czyms takim ale nie wiem jak bardzo będzie głosniej w aucie
#31
OFFLINE
Napisany 02 lipca 2009 - 19:51
#32
OFFLINE
Napisany 02 lipca 2009 - 19:56
gdzie sens i logika kto kupuje stare katy ja wiem że odzyskuje sie z nich platyne , ale sprzedasz stare kupisz nowe i jeszcze zarobisz , bez sensu to by kupowali nowe a nie stere , chyba że czegos nie wiem . Wyjaśnicie o co chodzi?>
Być może stare katy miały w sobie więcej metali szlachetnych niż te nowe,ale to tylko takie moje prywatne przemyślenie nie poparte niczym...
#33
OFFLINE
Napisany 03 lipca 2009 - 00:34
strumienica spowoduje zwiekszenie glosnosci pracy ukladu, ja bym wolal tlumik przelotowyhttp://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=670032142
Zastanawiam sie nad czyms takim ale nie wiem jak bardzo będzie głosniej w aucie
#34
OFFLINE
Napisany 03 lipca 2009 - 07:39
Być może stare katy miały w sobie więcej metali szlachetnych niż te nowe,ale to tylko takie moje prywatne przemyślenie nie poparte niczym...
mam kolesia co skupował katy i tak właśnie jest, teraz oszczędza się na wszystkim i zamienniki też są ( nie znam szczegółów)
strumienica spowoduje zwiekszenie glosnosci pracy ukladu, ja bym wolal tlumik przelotowy
wstawiłem przelotowy z dławikiem już dwa miechy temu i jest ok, nie ma różnicy w głośności w porównaniu z katem,
strumienica pow 3,5 rpm daje właśnie taki puszkowy dźwięk
Wycięcie kata podnosi też spalanie w pojeździe - chyba nikt tego jeszcze nie napisał, a gdzieś to niedawno wyczytałem. W R4 o około 1.5l wachy na 100km, w Vkach 2x tyle.
no właśnie o tym już czytałem na forum, ale ja różnicy nie zauważyłem
czym to wyjaśnić? (tę różnicę w spalaniu)
#35
OFFLINE
Napisany 03 lipca 2009 - 09:59
Mówimy tu o zamianie oryginału na zamiennik. Wiadomo że zamiennik jest gorszy niż oryginał.gdzie sens i logika kto kupuje stare katy ja wiem że odzyskuje sie z nich platyne , ale sprzedasz stare kupisz nowe i jeszcze zarobisz , bez sensu to by kupowali nowe a nie stere , chyba że czegos nie wiem . Wyjaśnicie o co chodzi?>
#36
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2018 - 08:11
Po sprzedaży starego katalizatora można otrzymać sporo pieniędzy, wszystko zależy od skupu (ja polecam https://katalizatorychrzanow.pl/).Po sprzedaniu, kupno nowego kata nie będzie tak kosztowne, choć zależy tu też czy kupujemy oryginał czy katalizator uniwersalny. Wiadomo oryginał lepszy, ale nie każdy może sobie pozwolić.
#37
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2018 - 23:39
Odgrzany kotlet po dziewięciu latach.Po sprzedaży starego katalizatora można otrzymać sporo pieniędzy, wszystko zależy od skupu (ja polecam https://katalizatorychrzanow.pl/).Po sprzedaniu, kupno nowego kata nie będzie tak kosztowne, choć zależy tu też czy kupujemy oryginał czy katalizator uniwersalny. Wiadomo oryginał lepszy, ale nie każdy może sobie pozwolić.
#38
OFFLINE
#39
OFFLINE
Napisany 01 marca 2018 - 23:20
Nasze Omegi i tak są ekologiczne bo jezdzą na LPG a to paliwo emituje o 50% mniej zanieczyszczeń. Pozatym oglądałem w TV, że z motoryzacji pochodzi znikoma ilość zanieczyszczenia, naprawde dużo jest z przemysłu, nieumiejętnego ogrzewania domów, z wielkich kominówm, ze statków itd. Ale najłatwiej czepiać się kierowców i wprowadzać kolejne haracze za możliwość poruszania się po drogach
#40
OFFLINE
Napisany 02 marca 2018 - 06:57