Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

czujnik temperatury zasysanego powietrza złe wskazania


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
37 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   dejwww

dejwww

    Zbanowany

  • 142 postów
  • Dołączył: 29-01-2012
  • Skąd: Zabrze

Napisany 11 lipca 2012 - 13:50

czy jest to możliwe aby właśnie przez niego silnik mógł kuleć ? Cy ktoś miał już taki przypadek?

#22 OFFLINE   matula

matula
  • 413 postów
  • Dołączył: 02-08-2011
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 lipca 2012 - 13:52

błąd Ci wyskakuje?

#23 OFFLINE   dejwww

dejwww

    Zbanowany

  • 142 postów
  • Dołączył: 29-01-2012
  • Skąd: Zabrze

Napisany 11 lipca 2012 - 13:56

nie wyskakuje. ale jak odepne go to silnik idelnie kreci ;) szlanka z woda nie drgnie . a jak normlanie podloczony to mi kuleje na jalowym.

#24 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 lipca 2012 - 14:07

jak odepniesz wtyczke to silnik przechodzi w stan awaryjny i dlatego równo pracuje.
Podmień na próbe czujnik czy cała rurę z innej Omy.

#25 OFFLINE   Gajosrw

Gajosrw

    Niebieski grat i gwoździe

  • 100 postów
  • Dołączył: 16-01-2013
  • Skąd: Warszawa - Grochów

Napisany 05 listopada 2013 - 15:43

Nie chce robić nowego tematu. Odgrzeję tego kotleta :) zapytanie mam. Kupiłem nowy czujnik za nie więcej jak 30zł w KTD, dalej sypie błędami, nic się nie dzieje po wpięciu, czy wypięciu czujnika.(miernik wskazuje że na kostce żyje jakieś napięcie) Zanim zacznę grzebać przy ecu, to chciałem kupić nowy czujnik w aso.
Tam usłyszałem 96zł :jump: hahaaha to realna cena? czy dostanę to gdzie indziej taniej?
Pozdrav!

#26 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 listopada 2013 - 21:37

Nie chce robić nowego tematu. Odgrzeję tego kotleta :) zapytanie mam. Kupiłem nowy czujnik za nie więcej jak 30zł w KTD, dalej sypie błędami, nic się nie dzieje po wpięciu, czy wypięciu czujnika.(miernik wskazuje że na kostce żyje jakieś napięcie) Zanim zacznę grzebać przy ecu, to chciałem kupić nowy czujnik w aso.
Tam usłyszałem 96zł :jump: hahaaha to realna cena? czy dostanę to gdzie indziej taniej?
Pozdrav!


Jakie te bledy bo może to nie czujnik.:)

#27 OFFLINE   Gajosrw

Gajosrw

    Niebieski grat i gwoździe

  • 100 postów
  • Dołączył: 16-01-2013
  • Skąd: Warszawa - Grochów

Napisany 06 listopada 2013 - 14:05

tylko jeden.. 69 :) jakby to nie było to to bym nie zawracał gitary :)

Jeszcze jeden temat... gdzieś w google wyczytałem że są 2 takie same kostki, praktycznie w tym samym miejscu. Druga jest podłączona do czegoś co spełnia funkcję dogrzewania katów? Mogą być zamienione. Dobrze przeczytałem? Gdzie tej drugiej szukać?

#28 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 listopada 2013 - 14:21

tylko jeden.. 69 :) jakby to nie było to to bym nie zawracał gitary :)

Jeszcze jeden temat... gdzieś w google wyczytałem że są 2 takie same kostki, praktycznie w tym samym miejscu. Druga jest podłączona do czegoś co spełnia funkcję dogrzewania katów? Mogą być zamienione. Dobrze przeczytałem? Gdzie tej drugiej szukać?


doczytaj jeszcze:p

#29 OFFLINE   Gajosrw

Gajosrw

    Niebieski grat i gwoździe

  • 100 postów
  • Dołączył: 16-01-2013
  • Skąd: Warszawa - Grochów

Napisany 06 listopada 2013 - 14:30

No właśnie wczoraj wertowałem google, a dziś już nie mogę się do tego dokopać, nie wiem gdzie to było :( a poza tym byłem po 12h pracy i raczyłem się wieczorem łychą, także mogłem coś źle przeczytać

#30 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 listopada 2013 - 14:32

No właśnie wczoraj wertowałem google, a dziś już nie mogę się do tego dokopać, nie wiem gdzie to było :( a poza tym byłem po 12h pracy i raczyłem się wieczorem łychą, także mogłem coś źle przeczytać


kostki można zamienić z przepływki i multiramu:D

a tak w ogóle to w 5 minut sprawdzisz czy ta kostka ma przejście, tak jak ci mówiłem
patrzysz tu http://forum.omegakl...931&postcount=5

bierzesz multimetr, wypinasz złącze z ECU, i sprawdzasz czy masz przejście z pinu od ECU do kostki

#31 OFFLINE   Gajosrw

Gajosrw

    Niebieski grat i gwoździe

  • 100 postów
  • Dołączył: 16-01-2013
  • Skąd: Warszawa - Grochów

Napisany 06 listopada 2013 - 14:39

kostki można zamienić z przepływki i multiramu:D

To by się zgadzało, bo kabel do tego czujnika idzie z wiązki na środku multiramu.

bierzesz multimetr, wypinasz złącze z ECU, i sprawdzasz czy masz przejście z pinu od ECU do kostki


Multimetr specjalnie dziś zakupiłem, żeby sprawdzić co i jak. Dosyć mam pożyczania i na szybko, na szybko

Schemat już sobie wydrukowałem :) Dziś wieczorem, lub w piątek będę walczył.
Dziękuję za rady :) niby takie proste, a jak człowiek głupi, to i nie wie co do czego :) Na następny spot chyba Ci całą kratę browarów przywiozę, dobry człowieku :)

#32 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 listopada 2013 - 14:56

To by się zgadzało, bo kabel do tego czujnika idzie z wiązki na środku multiramu.


Multimetr specjalnie dziś zakupiłem, żeby sprawdzić co i jak. Dosyć mam pożyczania i na szybko, na szybko

Schemat już sobie wydrukowałem :) Dziś wieczorem, lub w piątek będę walczył.
Dziękuję za rady :) niby takie proste, a jak człowiek głupi, to i nie wie co do czego :) Na następny spot chyba Ci całą kratę browarów przywiozę, dobry człowieku :)


no to sobie sprawdzisz czy masz dobrze:D
jeden kabel masowy jest:)

#33 OFFLINE   Gajosrw

Gajosrw

    Niebieski grat i gwoździe

  • 100 postów
  • Dołączył: 16-01-2013
  • Skąd: Warszawa - Grochów

Napisany 06 listopada 2013 - 22:05

Potrzebuję teraz podpiąć się pod komputer :)
Użyłem multimetru i na kostce od czujnika było 11V :o szukam kostki od multiramu a tam 5V ;] zamieniłem miejscami, choć ciężko było, bo ktoś trytytkami powiązał tak że nie można było zamienić... Odciąłem trytytki i już wszystko jest na swoim miejscu :) KURCZAKI! A ja tak rok czasu jeździłem :masakra:

Ciekawe jak teraz omega będzie latać :D
Ps. jak czujnik był podłączony pod te 11V to mogło się z nim coś stać?

#34 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 listopada 2013 - 08:38

Potrzebuję teraz podpiąć się pod komputer :)
Użyłem multimetru i na kostce od czujnika było 11V :o szukam kostki od multiramu a tam 5V ;] zamieniłem miejscami, choć ciężko było, bo ktoś trytytkami powiązał tak że nie można było zamienić... Odciąłem trytytki i już wszystko jest na swoim miejscu :) KURCZAKI! A ja tak rok czasu jeździłem :masakra:

Ciekawe jak teraz omega będzie latać :D
Ps. jak czujnik był podłączony pod te 11V to mogło się z nim coś stać?


Raczej nie dlatego że ecu z takim błędem nigdy nie włączył multiramu ba nawet czujników stukowych i regulacji bo pętla była otwarta.Te 11 volt to tylko wynik oporności miernika oraz pomiar napięcia linii regulacyjnej ecu.:)

#35 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 listopada 2013 - 17:38

Potrzebuję teraz podpiąć się pod komputer :)
Użyłem multimetru i na kostce od czujnika było 11V :o szukam kostki od multiramu a tam 5V ;] zamieniłem miejscami, choć ciężko było, bo ktoś trytytkami powiązał tak że nie można było zamienić... Odciąłem trytytki i już wszystko jest na swoim miejscu :) KURCZAKI! A ja tak rok czasu jeździłem :masakra:

Ciekawe jak teraz omega będzie latać :D
Ps. jak czujnik był podłączony pod te 11V to mogło się z nim coś stać?


rozumię, że temp. pokazuje teraz
jak chcesz skasować ECU to odepnij wtyczkę od niego, poczekaj parę minut i podłącz, tylko wtedy ze 100 km na PB i następnie regulacja LPG jak masz:D

#36 OFFLINE   Gajosrw

Gajosrw

    Niebieski grat i gwoździe

  • 100 postów
  • Dołączył: 16-01-2013
  • Skąd: Warszawa - Grochów

Napisany 07 listopada 2013 - 18:56

LPG nie mam i nie widze przyszłości dla tego typu zastosowań

#37 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 listopada 2013 - 18:59

LPG nie mam i nie widze przyszłości dla tego typu zastosowań


czuć poprawę??:p

#38 OFFLINE   Gajosrw

Gajosrw

    Niebieski grat i gwoździe

  • 100 postów
  • Dołączył: 16-01-2013
  • Skąd: Warszawa - Grochów

Napisany 07 listopada 2013 - 22:19

Póki co nie wiem, bo cały czas jestem w pracy 12h dziennie, a w nocy nie chce mi się wyciągać alternatora... Muszę go wyciągnąć i zawieźć do magika.