

czujnik temperatury zasysanego powietrza złe wskazania
#21
OFFLINE
Napisany 11 lipca 2012 - 13:50
#22
OFFLINE
#23
OFFLINE
Napisany 11 lipca 2012 - 13:56

#24
OFFLINE
Napisany 11 lipca 2012 - 14:07
Podmień na próbe czujnik czy cała rurę z innej Omy.
#25
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2013 - 15:43

Tam usłyszałem 96zł :jump: hahaaha to realna cena? czy dostanę to gdzie indziej taniej?
Pozdrav!
#26
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2013 - 21:37
Nie chce robić nowego tematu. Odgrzeję tego kotleta
zapytanie mam. Kupiłem nowy czujnik za nie więcej jak 30zł w KTD, dalej sypie błędami, nic się nie dzieje po wpięciu, czy wypięciu czujnika.(miernik wskazuje że na kostce żyje jakieś napięcie) Zanim zacznę grzebać przy ecu, to chciałem kupić nowy czujnik w aso.
Tam usłyszałem 96zł :jump: hahaaha to realna cena? czy dostanę to gdzie indziej taniej?
Pozdrav!
Jakie te bledy bo może to nie czujnik.

#27
OFFLINE
Napisany 06 listopada 2013 - 14:05


Jeszcze jeden temat... gdzieś w google wyczytałem że są 2 takie same kostki, praktycznie w tym samym miejscu. Druga jest podłączona do czegoś co spełnia funkcję dogrzewania katów? Mogą być zamienione. Dobrze przeczytałem? Gdzie tej drugiej szukać?
#28
OFFLINE
Napisany 06 listopada 2013 - 14:21
tylko jeden.. 69
jakby to nie było to to bym nie zawracał gitary
Jeszcze jeden temat... gdzieś w google wyczytałem że są 2 takie same kostki, praktycznie w tym samym miejscu. Druga jest podłączona do czegoś co spełnia funkcję dogrzewania katów? Mogą być zamienione. Dobrze przeczytałem? Gdzie tej drugiej szukać?
doczytaj jeszcze:p
#29
OFFLINE
Napisany 06 listopada 2013 - 14:30

#30
OFFLINE
Napisany 06 listopada 2013 - 14:32
No właśnie wczoraj wertowałem google, a dziś już nie mogę się do tego dokopać, nie wiem gdzie to było
a poza tym byłem po 12h pracy i raczyłem się wieczorem łychą, także mogłem coś źle przeczytać
kostki można zamienić z przepływki i multiramu:D
a tak w ogóle to w 5 minut sprawdzisz czy ta kostka ma przejście, tak jak ci mówiłem
patrzysz tu http://forum.omegakl...931&postcount=5
bierzesz multimetr, wypinasz złącze z ECU, i sprawdzasz czy masz przejście z pinu od ECU do kostki
#31
OFFLINE
Napisany 06 listopada 2013 - 14:39
To by się zgadzało, bo kabel do tego czujnika idzie z wiązki na środku multiramu.kostki można zamienić z przepływki i multiramu:D
bierzesz multimetr, wypinasz złącze z ECU, i sprawdzasz czy masz przejście z pinu od ECU do kostki
Multimetr specjalnie dziś zakupiłem, żeby sprawdzić co i jak. Dosyć mam pożyczania i na szybko, na szybko
Schemat już sobie wydrukowałem

Dziękuję za rady



#32
OFFLINE
Napisany 06 listopada 2013 - 14:56
To by się zgadzało, bo kabel do tego czujnika idzie z wiązki na środku multiramu.
Multimetr specjalnie dziś zakupiłem, żeby sprawdzić co i jak. Dosyć mam pożyczania i na szybko, na szybko
Schemat już sobie wydrukowałemDziś wieczorem, lub w piątek będę walczył.
Dziękuję za radyniby takie proste, a jak człowiek głupi, to i nie wie co do czego
Na następny spot chyba Ci całą kratę browarów przywiozę, dobry człowieku
no to sobie sprawdzisz czy masz dobrze:D
jeden kabel masowy jest:)
#33
OFFLINE
Napisany 06 listopada 2013 - 22:05

Użyłem multimetru i na kostce od czujnika było 11V



Ciekawe jak teraz omega będzie latać

Ps. jak czujnik był podłączony pod te 11V to mogło się z nim coś stać?
#34
OFFLINE
Napisany 07 listopada 2013 - 08:38
Potrzebuję teraz podpiąć się pod komputer
Użyłem multimetru i na kostce od czujnika było 11Vszukam kostki od multiramu a tam 5V ;] zamieniłem miejscami, choć ciężko było, bo ktoś trytytkami powiązał tak że nie można było zamienić... Odciąłem trytytki i już wszystko jest na swoim miejscu
KURCZAKI! A ja tak rok czasu jeździłem
Ciekawe jak teraz omega będzie latać
Ps. jak czujnik był podłączony pod te 11V to mogło się z nim coś stać?
Raczej nie dlatego że ecu z takim błędem nigdy nie włączył multiramu ba nawet czujników stukowych i regulacji bo pętla była otwarta.Te 11 volt to tylko wynik oporności miernika oraz pomiar napięcia linii regulacyjnej ecu.

#35
OFFLINE
Napisany 07 listopada 2013 - 17:38
Potrzebuję teraz podpiąć się pod komputer
Użyłem multimetru i na kostce od czujnika było 11Vszukam kostki od multiramu a tam 5V ;] zamieniłem miejscami, choć ciężko było, bo ktoś trytytkami powiązał tak że nie można było zamienić... Odciąłem trytytki i już wszystko jest na swoim miejscu
KURCZAKI! A ja tak rok czasu jeździłem
Ciekawe jak teraz omega będzie latać
Ps. jak czujnik był podłączony pod te 11V to mogło się z nim coś stać?
rozumię, że temp. pokazuje teraz
jak chcesz skasować ECU to odepnij wtyczkę od niego, poczekaj parę minut i podłącz, tylko wtedy ze 100 km na PB i następnie regulacja LPG jak masz:D
#36
OFFLINE
Napisany 07 listopada 2013 - 18:56
#37
OFFLINE
Napisany 07 listopada 2013 - 18:59
LPG nie mam i nie widze przyszłości dla tego typu zastosowań
czuć poprawę??

#38
OFFLINE
Napisany 07 listopada 2013 - 22:19