

KickDown nie dziala za kazdym razem.
#21
OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2010 - 18:30
Może poprawię linkę, bo może wyciąga za mało tę tuleję z grodzi.
#22
OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2010 - 18:44
#23
OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2010 - 19:03
Co bylo przyczyna nie jestem w stanie powiedziec, ale po wymianie filtrow od gazu i filtra powietrza i naprawie uszkodzonej wiazki do wtryskow problem zniknal.
Omega B 2.5V6 kombi ASB - sprzedana
Omega BFL 3.2V6 sedan ASB
Chevrolet Suburban 2012 5.3V8 ASB
Mariusz Domżalski (trumna)
indiańskie imię: "błękitne plecy"
#24
OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2010 - 20:59
#25
OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2010 - 06:19
#26
OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2010 - 09:33
#27
OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2010 - 09:41
O kurde....To ja od roku jezdze na paliwie.....Chyba muszę się przeżucić na paliwo diesla.A poważnie...Nie wiem...U mnie ten dzyndzel jest a silnik to 2 litry 16V.
kick down jest na lince. taki oblatany i takich prostych rzeczy nie wiesz ?
pod pedalem jest ogranicznik.
#28
OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2010 - 10:20
zaobserwoałem że kik downdziała w róznych przypadka inaczej za każdym razem....
w zalezności od wielu czynników...
min.
od prędkości samochodu (obrotów silnika)
szybkosci i siły nacisku na pedał gazu
od tego czy w momencie wykonywania kika samochód sie rozpędzął (na jakim biegu był i jakie miął obroty) czy jazda była płynna...
nie chciał bym siac popeliny i urazic osób o dużej wiedzy merytorycznej... przedatawiając swoje obserwacje, ale niewatpliwie chciałby sie nimi podzielić...
uważam również że na to czy kik działa poprawnie ma równiez ekesploatacja samej skrzyni biegów - czyli wymiana oleju, jak i filtra... oraz sprawności wszystkich podzespołów w skrzyni
rózniez skałniał bym się ku tem że jeżłei jest zalane kieskiej jakości paliwo to to równiez ma wpływ na paremetry pracy układy napedowego jaki mniewatpliwie zespół urządzeń w postaci skryzni i silnika

pozdr
#29
OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2010 - 11:10
jedź i rozpędź się do 120 km/h - załącz tempomat na tę prędkość, hamulec i wyhamuj do 60 km/h a potem tempomatem - manetką przywróć prędkość - wiesz jak??
#30
OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2010 - 11:11
#31
OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2010 - 11:14
Kolego Beast.Sam kombinowałem z kick down bo mi nie działał....Więc wytłumacz mi dlaczego jeśli przekręce ogranicznik (który pedału nie dotyka) kick down nie działa,natomiast po przekręceniu go z powrotem zaczyna działać???
proste- wykrecasz - brakuje miejsca pod pedalem na wyciagniecie linki.
oczywiscie dalej mozesz sie upierac przy swoim.
#32
OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2010 - 11:19
#33
OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2010 - 17:35
Umiem korzystać z tempomatujedź i rozpędź się do 120 km/h - załącz tempomat na tę prędkość, hamulec i wyhamuj do 60 km/h a potem tempomatem - manetką przywróć prędkość - wiesz jak

Zobacz więc jak to u ciebie wygląda. jedź stałą prędkością 60km/h po płaskim. Obroty wtedy są u mnie nieco pod 2000obr/min. Gwałtownie wciśnij gaz do podłogi (az poczujesz włączenie kickdown) i powiedz mi jak Ci przeskoczył bieg i od ilu obrotów rozpoczynasz przyspieszanie. Bo u mnie redukuje i mam ok 3500obr/min i silnik robi buuuu i sie rozkręca. A moim zdaniem powinien zrdukować tak aby było pow 4500obr/min i ciągnąć jak wściekły.mając na uwadze obserwacje życiowe dotyczace eksploatacji automatycznej skrzyni biegów...
zaobserwoałem że kik downdziała w róznych przypadka inaczej za każdym razem....
w zalezności od wielu czynników...
Jak u Ciebie?
PS. Wyregulowałem linkę od gazu. Było trochę luzu. Niestety nic się nie zmieniło.
#34
OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2010 - 20:18
Umiem korzystać z tempomatu A czemu ma służyć ten test? Nie czuję zależnośći z kickdown.
powinien - w teorii (jeszcze nie sprawdzałem w praktyce) - pociągnąć pod kick linkę
#35
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2010 - 05:50
#36
OFFLINE
Napisany 05 lutego 2011 - 20:21
Przy okazji innej naprawy, mechanik trochę podregulował to ustrojstwo i teraz kick-down działa jak ta lala.
Muszę się jeszcze go dopytać, bo jak jadę na tempomacie i wyłączę go hamując to słyszę takie delikatne metaliczne uderzenie. Jak wyłączam manetka to nie słychać.
#37
OFFLINE
Napisany 19 lipca 2011 - 17:49
W innym poście zadałem pytanie ale widzę, że tu jest źródło. Otóż po założeniu sekwencji u gazownika nie działał mi kick down. Dokręcał do 5,5 tyś i zmiana biegu. Doczytałem, że to jest kwestia regulacji linki. Niżej kolega Beast napisał, że przy podszybiu na ścianie grodziowej jest mechanizm do regulacji. Otóż po rozebraniu ww. okazuje się że tam jest tylko jakaś gumowa puszeczka w którą wchodzi linka od gazu, nie ma żadnej zawleczki ani nic co nadawałoby się do regulacji linki. Takie coś znajduje się przy mechanizmie linki na kolektorze dolotowym i tym właśnie wyregulowałem linkę(kick działa). Nurtuje mnie tylko pytanie - czy to ja mam inną linkę gazu czy może coś było grzebane(wygląd wskazuje na fabrykę). Model mojej kluchy to 98r poliftowy.
Pozdrawiam.
#38
OFFLINE
Napisany 20 lipca 2011 - 10:06
Witam!
W innym poście zadałem pytanie ale widzę, że tu jest źródło. Otóż po założeniu sekwencji u gazownika nie działał mi kick down. Dokręcał do 5,5 tyś i zmiana biegu. Doczytałem, że to jest kwestia regulacji linki. Niżej kolega Beast napisał, że przy podszybiu na ścianie grodziowej jest mechanizm do regulacji. Otóż po rozebraniu ww. okazuje się że tam jest tylko jakaś gumowa puszeczka w którą wchodzi linka od gazu, nie ma żadnej zawleczki ani nic co nadawałoby się do regulacji linki. Takie coś znajduje się przy mechanizmie linki na kolektorze dolotowym i tym właśnie wyregulowałem linkę(kick działa). Nurtuje mnie tylko pytanie - czy to ja mam inną linkę gazu czy może coś było grzebane(wygląd wskazuje na fabrykę). Model mojej kluchy to 98r poliftowy.
Pozdrawiam.
przy samym kolektorze ustawiasz to naciagiem linki - jesli jest za luzno to nie bedzie kickdown dzialal.