Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

tarcze ,klocki Wymiana na mocniejsze


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
28 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 czerwca 2010 - 00:09

jezeli EXEC bys mogl, to podaj jakis link, do przykladowych tarcz, jakie bys polecal. najchetniej takiej tarcze nawiercane, juz 314mm skoro mowisz, ze juz czuc ten efekt po rozgrzeaniu

www.mikoda.pl


 


#22 OFFLINE   mózg

mózg
  • 76 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Wrocław

Napisany 27 czerwca 2010 - 18:26

Exec Pochwal się jak wygląda eksploatacja mikody?
- jakie masz klocki i ile wytrzymują?
- czy otwory się zapychają?
- a może jeszcze na coś trzeba zwrócić uwagę;)

#23 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 27 czerwca 2010 - 22:19

Exec Pochwal się jak wygląda eksploatacja mikody?
- jakie masz klocki i ile wytrzymują?
- czy otwory się zapychają?
- a może jeszcze na coś trzeba zwrócić uwagę;)


Tak jak pisalem, odczuwalnie mniejszy efekt nagrzewania tarcz po kilku hamowaniach

klocki - ferodo premier - jestem przygotowany, ze beda sie szybciej na tych tarczach zuzywaly - zrobilem z 5tys km poki co, polowa klockow conajmniej jeszcze jest :)

mozna sie dopatrzyc, ze otwory maja tendencje do czesciowego zapychania - ale to drobiazg - pierwsza lepsza myjka cisnieniowa zalatwia sprawe

chyba nie ma sie do czego przyczepic :)


 


#24 OFFLINE   mózg

mózg
  • 76 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Wrocław

Napisany 28 czerwca 2010 - 12:50

Tak jak pisalem, odczuwalnie mniejszy efekt nagrzewania tarcz po kilku hamowaniach

klocki - ferodo premier - jestem przygotowany, ze beda sie szybciej na tych tarczach zuzywaly - zrobilem z 5tys km poki co, polowa klockow conajmniej jeszcze jest :)

mozna sie dopatrzyc, ze otwory maja tendencje do czesciowego zapychania - ale to drobiazg - pierwsza lepsza myjka cisnieniowa zalatwia sprawe

chyba nie ma sie do czego przyczepic :)


Biorąc pod uwagę cenę mikody brzmi to całkiem rozsądnie;) pytanie tylko czy się nie pokrzywią za jakiś czas?
Pewnie przy wymianie tarcz założę sobie mikodę gt ale puki co mam TRW i jestem mile zaskoczony tym jak się powoli zużywają;) Po 30 tys mam jeszcze trochę klocków a tarcze lekki rancik:) Ale wystarczy się zapomnieć i będzie masa siwego dymu... :szpital:

#25 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 czerwca 2010 - 13:52

Ale wystarczy się zapomnieć i będzie masa siwego dymu...

A skąd ten dym ??

#26 OFFLINE   mózg

mózg
  • 76 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Wrocław

Napisany 28 czerwca 2010 - 14:30

A skąd ten dym ??


Z przegrzanych klocków hamulcowych... mi się zapomniało 2 razy;p za pierwszym razem wyskoczyłem z gaśnicą bo nie wiedziałem co się pali tyle dymu było ale jak zobaczyłem czerwone tarcze i przeskakujące ogniki na klockach to już wiedziałem o co chodzi...

#27 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 czerwca 2010 - 22:58

Z przegrzanych klocków hamulcowych... mi się zapomniało 2 razy;p za pierwszym razem wyskoczyłem z gaśnicą bo nie wiedziałem co się pali tyle dymu było ale jak zobaczyłem czerwone tarcze i przeskakujące ogniki na klockach to już wiedziałem o co chodzi..

hm, cos tam chyba nie halo u Ciebie z tymi hamulcami...


 


#28 OFFLINE   mózg

mózg
  • 76 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Wrocław

Napisany 29 czerwca 2010 - 09:51

hm, cos tam chyba nie halo u Ciebie z tymi hamulcami...


Zwyczajnie się przegrzały... Wydaje mi się że nie bez znaczenia są tu felgi które u mnie są dość mocno zabudowane przez co słabo odprowadzą ciepło. Podczas sazybszej jazdy po górach czy mieście przednie felgi są tak gorące że nie da się ich dotknąć:( natomiast tył jest lekko ciepły... na potwierdzenie swojej teorii coś przytoczę. Jakiś czas temu wybrałem się w góry z kilkoma znajomymi każdy miał inne auto: Vectra V6, Sirocco, Type r, Astra gsi.
Ja w omedze mam identyczne 16 jak kolega w Vectrze i obaj mieliśmy ten sam problem z gorącymi felgami u mnie było nieco cieplej bo masa auta większa.

Najchętniej zmieniłbym felgi, jednak najpierw chcę spróbować zmiany samych hamulców na nacinane nawiercane. Jak nie będę zadowolony z mikody gt to będę chciał zmienić felgi tylko boje się tego trochę bo jak są ładne to po chwili krzywe... a o orginalnych złego słowa nie powiem bo można na nich stówką wjechać na wysepkę po środku drogi i są proste:D

#29 OFFLINE   sipa666

sipa666

    1-sze 6 biegów w V6 w PL

  • 484 postów
  • Dołączył: 02-04-2010
  • Skąd: Pruszcz Gdański

Napisany 06 sierpnia 2010 - 21:34

Jedynie możliwe, że trzeba będzie dodatkowo wrzucic dystanse 13-14mm na przód, bo tarcze z vectry (przód napęd) są węższe o 13mm z hakiem.


czy moze ktos wstawic jakis przyklad takich dystansow, bo szykuje sie na "swap hamulcow" ;)