www.mikoda.pljezeli EXEC bys mogl, to podaj jakis link, do przykladowych tarcz, jakie bys polecal. najchetniej takiej tarcze nawiercane, juz 314mm skoro mowisz, ze juz czuc ten efekt po rozgrzeaniu


tarcze ,klocki Wymiana na mocniejsze
#21
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2010 - 00:09
#22
OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2010 - 18:26
- jakie masz klocki i ile wytrzymują?
- czy otwory się zapychają?
- a może jeszcze na coś trzeba zwrócić uwagę

#23
OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2010 - 22:19
Exec Pochwal się jak wygląda eksploatacja mikody?
- jakie masz klocki i ile wytrzymują?
- czy otwory się zapychają?
- a może jeszcze na coś trzeba zwrócić uwagę
Tak jak pisalem, odczuwalnie mniejszy efekt nagrzewania tarcz po kilku hamowaniach
klocki - ferodo premier - jestem przygotowany, ze beda sie szybciej na tych tarczach zuzywaly - zrobilem z 5tys km poki co, polowa klockow conajmniej jeszcze jest

mozna sie dopatrzyc, ze otwory maja tendencje do czesciowego zapychania - ale to drobiazg - pierwsza lepsza myjka cisnieniowa zalatwia sprawe
chyba nie ma sie do czego przyczepic

#24
OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2010 - 12:50
Tak jak pisalem, odczuwalnie mniejszy efekt nagrzewania tarcz po kilku hamowaniach
klocki - ferodo premier - jestem przygotowany, ze beda sie szybciej na tych tarczach zuzywaly - zrobilem z 5tys km poki co, polowa klockow conajmniej jeszcze jest
mozna sie dopatrzyc, ze otwory maja tendencje do czesciowego zapychania - ale to drobiazg - pierwsza lepsza myjka cisnieniowa zalatwia sprawe
chyba nie ma sie do czego przyczepic
Biorąc pod uwagę cenę mikody brzmi to całkiem rozsądnie;) pytanie tylko czy się nie pokrzywią za jakiś czas?
Pewnie przy wymianie tarcz założę sobie mikodę gt ale puki co mam TRW i jestem mile zaskoczony tym jak się powoli zużywają

#25
OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2010 - 13:52
A skąd ten dym ??Ale wystarczy się zapomnieć i będzie masa siwego dymu...
#26
OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2010 - 14:30
A skąd ten dym ??
Z przegrzanych klocków hamulcowych... mi się zapomniało 2 razy;p za pierwszym razem wyskoczyłem z gaśnicą bo nie wiedziałem co się pali tyle dymu było ale jak zobaczyłem czerwone tarcze i przeskakujące ogniki na klockach to już wiedziałem o co chodzi...
#27
OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2010 - 22:58
hm, cos tam chyba nie halo u Ciebie z tymi hamulcami...Z przegrzanych klocków hamulcowych... mi się zapomniało 2 razy;p za pierwszym razem wyskoczyłem z gaśnicą bo nie wiedziałem co się pali tyle dymu było ale jak zobaczyłem czerwone tarcze i przeskakujące ogniki na klockach to już wiedziałem o co chodzi..
#28
OFFLINE
Napisany 29 czerwca 2010 - 09:51
hm, cos tam chyba nie halo u Ciebie z tymi hamulcami...
Zwyczajnie się przegrzały... Wydaje mi się że nie bez znaczenia są tu felgi które u mnie są dość mocno zabudowane przez co słabo odprowadzą ciepło. Podczas sazybszej jazdy po górach czy mieście przednie felgi są tak gorące że nie da się ich dotknąć

Ja w omedze mam identyczne 16 jak kolega w Vectrze i obaj mieliśmy ten sam problem z gorącymi felgami u mnie było nieco cieplej bo masa auta większa.
Najchętniej zmieniłbym felgi, jednak najpierw chcę spróbować zmiany samych hamulców na nacinane nawiercane. Jak nie będę zadowolony z mikody gt to będę chciał zmienić felgi tylko boje się tego trochę bo jak są ładne to po chwili krzywe... a o orginalnych złego słowa nie powiem bo można na nich stówką wjechać na wysepkę po środku drogi i są proste:D
#29
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2010 - 21:34
Jedynie możliwe, że trzeba będzie dodatkowo wrzucic dystanse 13-14mm na przód, bo tarcze z vectry (przód napęd) są węższe o 13mm z hakiem.
czy moze ktos wstawic jakis przyklad takich dystansow, bo szykuje sie na "swap hamulcow"
