

tarcze ,klocki Wymiana na mocniejsze
#1
OFFLINE
Napisany 08 maja 2009 - 09:10
#2
OFFLINE
Napisany 08 maja 2009 - 09:24
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#3
OFFLINE
Napisany 11 maja 2009 - 23:19
#4
OFFLINE
Napisany 12 maja 2009 - 06:51
i to wszystko pasuje bez dodatkowej przeróbki?Jest, i to w dodatku za rozsądne pieniądze. Kupujesz używany komplet od Vectry C/Signum (2,8T 3.2 V6 3.0 CDTI) tarcze (314mm), klocki, jarzma, zaciski i to wszystko czego potrzebujesz:) Jedyny minus, to brak możliwości załorzenia obręczy 15", minimum 16 cali. Z tyłu jeżeli masz wentylowane to nie kombinuj i zostaw takie jakie są.
tylko przykręcać?
#5
OFFLINE
Napisany 12 maja 2009 - 19:33
..no i oponki zimowe 195/65/15 rzecz jasna:D
#6
OFFLINE
Napisany 13 maja 2009 - 21:33
#7
OFFLINE
Napisany 13 maja 2009 - 22:05
Wstaw do przodu 314-stki z signum/vectry C/saaba 9-3 ewentualnie 308-mki z antary/saaba 9-5/zafiry i będzie dobrze.
#8
OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2009 - 12:01
koncepcja ciekawa, robil juz ktos z forum takiego swapa?Wstaw do przodu 314-stki z signum/vectry C/saaba 9-3 ewentualnie 308-mki z antary/saaba 9-5/zafiry i będzie dobrze.
#9
OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2009 - 14:46
#10
OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2009 - 19:50
jak mi się skończą tylne hamulce, to przód wrzuce na tył, a do przodu zapodam komplet 314mm. Może jedynie byc problem z adaptacją większych tarcz z tyłu (ręczny, osłona itp), przód powinien pasowac bez problemu.
Szczerze? Jestem cholernie ciekaw efektów! Będę śledził efekty o ile je opiszesz oczywiście.
Ja tam się nie znam... ale...
Pozdrawiam!

#11
OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2009 - 21:03
#12
OFFLINE
Napisany 01 lipca 2009 - 07:34
tez o tym rozwiazaniu slyszalem, jednak bedzie to znacznie drozsze niz 314mm z vectry...z tego co sie orientuje to pasowac powiny tarcze od S6 i zaciski BREMBO ale nie jestem pewien na 100% i minium 17 cali fela
#13
OFFLINE
Napisany 01 lipca 2009 - 13:09
#14
OFFLINE
Napisany 03 lipca 2009 - 11:30
#15
OFFLINE
Napisany 05 lipca 2009 - 11:08
#16
OFFLINE
Napisany 27 maja 2010 - 20:44
zaciski: http://allegro.pl/it...3_0_diesel.html
tarcze: http://allegro.pl/it...2_v6_314mm.html
#17
OFFLINE
Napisany 01 czerwca 2010 - 08:49
(...) tarcze (314mm) (...) Jedyny minus, to brak możliwości załorzenia obręczy 15", minimum 16 cali. (...).
a przy takiej zmianie, to jakie oponki kupic, jesli zimowe 16"?
195/60/16?
205/60/16?
195/55/16?
205/55/16? - te chyba najodpowiedniejsze, prawda? czy moze sie myle..?
#18
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2010 - 10:51
Tarcze są niemal identyczne, jedynie osadzenie tarcz jest problemem. Te z Vectry mają 45,2mm, a w omedze 58,3mm (tarcza będzie płycej wchodzić, ale nie jest to jakiś większy problem). Natomiast większego problemu mogą przysporzyć zaciski. W omedze zacisk jest przykręcany do jarzma, a dopiero jarzmo do piasty. Te od Vectry są bez jarzma (klocek siedzi w zacisku) i są bezpośrednio przykręcane do piasty. Nie wiadomo, czy będą pasowały do oryginalny otworów w piaście omegi.
Najlepiej by były gdyby ktoś kto ma dostęp do tych części sprawdził, czy aby na pewno będzie pasować. Np. ktoś kto prowadzi szrot, albo ma dwa omegę i vectrę.
Gdyby się okazało, że jednak nie będzie pasować, to czy jest jakaś inna alternatywa? Nie wiem, jakieś tuningowe zestawy dedykowane do omegi, byle nie drogie i żeby mieściły się w 16".
Moim zdaniem gra jest warta przysłowiowej świeczki, bo każdy kto próbował szybciej pojeździć omegą, na torze, w górach czy gdzie indziej, wie ile są warte seryjne omegowskie heble. Parę razy mocniej przyhamujesz i nie ma hamulcy.
#19
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2010 - 21:30
swap to dobra koncepcja - natomiast z wlasnego doswiadczenia moge Ci powiedziec, ze odczuwalnie juz zmienia sie to zjawisko slabniecia hamulcow po rozgrzaniu po zastosowaniu tarcz nawiercanych...Moim zdaniem gra jest warta przysłowiowej świeczki, bo każdy kto próbował szybciej pojeździć omegą, na torze, w górach czy gdzie indziej, wie ile są warte seryjne omegowskie heble. Parę razy mocniej przyhamujesz i nie ma hamulcy.
pisze to, poniewaz gdyby jednak nie udalo Ci sie przeprowadzic tego swapa (choc ofcoz z calego serca zycze udanej transplantacji), to smialo wchodz w nawiercane tarcze

#20
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2010 - 21:40
jezeli EXEC bys mogl, to podaj jakis link, do przykladowych tarcz, jakie bys polecal. najchetniej takiej tarcze nawiercane, juz 314mm

