

zaprawki jak to zrobic?
#41
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2013 - 15:01
z brunoxa korzystałem i jest OK
jak dobrze bedzie dobrany lakier, to wyjdzie w miarę dobrze o ile bedzie to dobrze zrobione, z tym że nie licz na to że nie będzie śladu po naprawie, żeby nie było widocznych śladów trzeba malować większy kawałek i robić zejścia
#42
OFFLINE
Napisany 02 lipca 2013 - 18:03

Uploaded with ImageShack.us
Właśnie dziś zakupiłem sobie tego brunoxa i zamierzyłem to co jest na foto troszkę oczyścić, zerwać ten purchel co widać, pomalować tym brunoxem ze 3 warstwy tak jak jest napisane w instrukcji i potem na to lakier. Wszytko zamierzyłem robić pędzelkiem bo jakoś w te spraye nie wierze. Czy jako totalny amator który pierwszy raz to robi powinienem coś jeszcze wiedzieć? Czy wypadałoby to szpachlować czy jeszcze nie jest tak tragicznie i wystarczy samo zabezpieczenie brunoxem?
a tutaj filmiki : http://video.interia...ownik,marcinmmz
#43
OFFLINE
Napisany 02 lipca 2013 - 21:33

wtedy trochę gorzej, ja osobiście zeszlifował bym wszystko do "białej" blachy i zaszpachlował ładnie i lakier

#44
OFFLINE
Napisany 02 lipca 2013 - 21:41
A Brunox przereklamowany, nie wiele daje.
Poza tym i tak co by nie zrobić i tak wyjdzie, no chyba że nie jeździ się w zimie

#45
OFFLINE
Napisany 02 lipca 2013 - 23:01
Mój mechanik też potwierdził że brunox kiepski i używa innego środka, zapomniałem nazwy ale po wyschnięciu robi się ładna sztywna warstwa a brunox podobno nie twardnieje tak jak trzeba, ten środek co mechanior używa to po stwardnieniu mogą po nim kamienie walić i nic mu to nie robi. Jak Ci zależy mogę Go spytać o nazwę tego środka, droższy od brunoxa chyba z x2Jak dziury to żywicą z siatką najpierw, potem szpachla.
A Brunox przereklamowany, nie wiele daje.
Poza tym i tak co by nie zrobić i tak wyjdzie, no chyba że nie jeździ się w zimie
#46
OFFLINE
Napisany 03 lipca 2013 - 04:41
a tutaj filmiki : http://video.interia...ownik,marcinmmz
#47
OFFLINE
Napisany 03 lipca 2013 - 18:47
A Brunox przereklamowany, nie wiele daje.
Poza tym i tak co by nie zrobić i tak wyjdzie, no chyba że nie jeździ się w zimie

Maro to co polecasz lepszego ?konkretnie nazwę proszę
[quote name='marcin.mmz']

Uploaded with ImageShack.us
A gdzie zakupić ten oderwany pasek taśme ?
#48
OFFLINE
Napisany 03 lipca 2013 - 19:17
Nie ma złotego środka na to. Dokładnie zedrzyj wszystko, jak będą dziury to szpachla -> siatka z włóknem szklanym -> szpachla.Maro to co polecasz lepszego ?konkretnie nazwę proszę
A pasek podklej ten sam

#49
OFFLINE
Napisany 03 lipca 2013 - 19:20
#50
OFFLINE
Napisany 19 lipca 2013 - 22:12
Mój mechanik też potwierdził że brunox kiepski i używa innego środka, zapomniałem nazwy ale po wyschnięciu robi się ładna sztywna warstwa a brunox podobno nie twardnieje tak jak trzeba, ten środek co mechanior używa to po stwardnieniu mogą po nim kamienie walić i nic mu to nie robi. Jak Ci zależy mogę Go spytać o nazwę tego środka, droższy od brunoxa chyba z x2
Ten preparat to novol 600 gravity
#51
OFFLINE
Napisany 06 września 2013 - 20:24
#52
OFFLINE
Napisany 07 września 2013 - 09:50
Witam mam pytanko a mianowicie kupiłem niedawno omegę... ktoś się bawił w lakiernika porobił zaprawki na tylnych błotnikach lecz niezbyt ciekawie to wygląda ponieważ prawdopodobnie użył ktoś za grubego papieru ściernego i tylny błotnik wygląda jakby był matowy i widać rysy pozostawione przez papier ścierny i tu moje pytanie czy można zrobić coś aby to nabrało połysku np polerka czy najlepiej zedrzeć tą farbę i pomalować odnowa??? jutro wstawię fotki jak to wygląda...
Prawdopodobnie ktoś nie położył klaru( bezbarwnego) dlatego matowe, bądź nie spolerował. A rada na rysy to tylko wszystko od nowa albo spróbuj jeszcze drobniejszym papierem ale to i tak znowu musisz bazę i klar potem.
#53
OFFLINE
Napisany 07 września 2013 - 10:19
#54
OFFLINE
Napisany 30 października 2013 - 19:42
#55
OFFLINE
Napisany 30 października 2013 - 19:45
Tylko foto nie widaćodgiąłem rant jak na foto widać

#56
OFFLINE
#57
OFFLINE
Napisany 30 października 2013 - 20:50
http://allegro.pl/bo...3625523803.html
na brunkosa i tak musisz jakiś podkład potem.
#58
OFFLINE
Napisany 31 października 2013 - 16:32
#59
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2013 - 14:33
1. podkład reaktywny
2. podkład akrylowy (szlifujesz odpowiednimi papierami)
3. szpachla + szlif
4. dla bezpieczeństwa możesz jeszcze raz reaktywny albo epoxydowy w celu skuteczniejszego odizolowania powłok
5. powłoki wierzchnie
PS. na tych materiałach nie oszczędzaj, zemści się to później a właściwie prędzej niż póżniej ;-)
#60
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2013 - 13:44
2.Podkład reaktywny czy epoksydowy?
3.Masa klejąco uszczelniająca
4.podkład tylko jaki?
5.przygotowanie do malowania(papier)
6.Baza i klar
Myślę że tak będzie dobrze.Dobre rady mile widziane.
No a na co szpachla jak będzie masa jak w orginale.