Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

zaprawki jak to zrobic?

• Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
59 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   kaspers

kaspers
  • 35 postów

Napisany 03 maja 2009 - 13:40

wiatm, zauwazylem oznaki rdzy na mojej omci tylne drzwi bocznej szyby zaraz kolo uszczelki podalem fotki, to proba do was od czego mam zaczac, jestem amatorem ale mysle ze sobie dam rade, jakie czynnosc mam wykonac co potrzebne ? z gory dzikuje za rady

#2 OFFLINE   ZIEMBA

ZIEMBA
  • 471 postów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 maja 2009 - 16:45

Nadkola, doły drzwi i te miejsca pod uszczelkami które pokazałes to najczęstrze miejsca w których w omesi wychodzi rdza. Proponuje oddac omesie do lakiernika, ale to pewnie odpada:D Zdejmij uszczelki, oszlifuj miejsca rdzy szlifierką z tarczą do metalu, prysnij to podkładem reaktywnym, po pól godziny prysnij to podkładem epoxydowym (albo akrylowym, zależy od firmy), na drugi dzien szpachla, na nią podkład akrylowy, dzien przerwy zeby akrylowy wysechł, potem scierasz akrylowy papierem 600-800 na mokro i malujesz, najpierw 2-3 warstwy bazy i jak wyschnie to bezbarwny. Tak to w skrucie wygląda. Jak nigdy tego nie robiłes i nie masz sprzętu to daj sobie spokuj i oddaj do lakiernika bo tylko pogarszysz sprawe. A o spreyach zapomnij.

#3 OFFLINE   maksiu

maksiu
  • 494 postów

Napisany 03 maja 2009 - 17:31

oszlifuj miejsca rdzy szlifierką z tarczą do metalu

Kamieniem? Nie lepiej szczotka? Ona tylko rdze wydrapie, nie zeszlifuje blachy, tak mi sie przynajmniej wydaje ze lepiej nia by bylo :hmm:

#4 OFFLINE   ZIEMBA

ZIEMBA
  • 471 postów

Napisany 03 maja 2009 - 17:46