


Bardzo konkretnie o ksenonach
#41
OFFLINE
Napisany 21 marca 2007 - 11:37

#42
OFFLINE
Napisany 21 marca 2007 - 12:32
Że niby może dokopać wysokim napięciem? Nie chce mi się w to wierzyć, żeby tak samo z siebie, ale klemę zdejmę, wolę inny hardcore :hehe: Odblokowanie radia to może minuta zabawy.przy wymianie zarnika (ksenon)- trzeba odpiac akumulator
!!
#43
OFFLINE
Napisany 24 marca 2007 - 17:41
Oczywiście - tak jak myślałem - w jednym reflektorze co innego niż w drugim. Ten, co świecił ładnie to był Philips, a ten żółto-fioletowy to Osram Xenarc.
Teraz po wymianie przybyło światła, jasno jak cholera :mrgreen: Natomiast drogowe nadal świecą na żółto :evil: qrna, muszę zmierzyć jakie tam dochodzi napięcie.
Maro, teraz kolej na Ciebie, bierz się do roboty :hehe:
#44
OFFLINE
Napisany 24 marca 2007 - 18:20
Robota zrobiona, wymienione palniki ksenonowe, żarówki H7 i postojówki. I niech mi tylko nikt nie mówi, że można to spokojnie zrobić bez wymontowania całych lamp,
Masz Omę C więc jest łatwiej wyjąć lampy niż w Omie B (ze spryskiwaczami lamp). W Omie B wcale tak łatwo i szybko się lamp nie wyciąga. Osobiście uważam że lepiej wyjąć filtr powietrza (niekoniecznie) ale niestety akumulator musi być wyjęty do lewej lampy.
a jeśli chodzi o policemana, to niech któryś pokaże stację benzynową, która ma żarniki :roll: wiele sklepów ich nie ma, sprowadzają na zamównienie...
więc najlepiej zostawić na zapas jeszcze świecący stary żarnik, i oczywiście Torxy żeby rozebrać lampę
#45
OFFLINE
Napisany 24 marca 2007 - 18:41
Fakt, w B będzie gorzej.Masz Omę C więc jest łatwiej wyjąć lampy niż w Omie B (ze spryskiwaczami lamp).
Dokładnie, będę mieć w zapasie tego starego Philipsa, ładnie świecił z lekkim niebieskim odcieniem, te nówki dopiero za jakiś czas będą tak świecić.więc najlepiej zostawić na zapas jeszcze świecący stary żarnik, i oczywiście Torxy żeby rozebrać lampę
#46
OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2007 - 12:22
Robota zrobiona, wymienione palniki ksenonowe, żarówki H7 i postojówki.
Możesz napisać na co wymieniłeś, gdzie kupiłeś i ile Cię to kosztowało


Też przymierzam się do kompletnej wymiany w przednich oczkach.
Natomiast drogowe nadal świecą na żółto
Ma ktoś inny pomysł na H7, aby świeciły bardziej białą barwą niż OSRAM Silverstar

Co myślicie o czymś takim do przednich kierunkowskazów i takim do bocznych kierunkowskazów?
maraboot, jakie LEDy zastosowałeś do postojówek, bo jest tego bardzo dużo i nie wiem na co się zdecydować?
Z góry dziękuję za odpowiedz

taurus
#47
OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2007 - 13:11
proponuję wymianę na palniki xenon w miejsce żarówek.Robota zrobiona, wymienione palniki ksenonowe, żarówki H7 i postojówki.
Natomiast drogowe nadal świecą na żółto
Ma ktoś inny pomysł na H7, aby świeciły bardziej białą barwą niż OSRAM Silverstar:
taurus
sam się przymierzam do tego mam orginały HELLA ale dogowe mnie wkurzają. muszę tylko poszukać informacji jak się zachowują xenon w pozycji "mrugnięcie" jak migamy drogowymi, ostrzegając innych.
#48
OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2007 - 18:09
mozna powiedziec, ze sie 'nie zachowuja' bo potrzebuja 2 sek na zapalenie...sam się przymierzam do tego mam orginały HELLA ale dogowe mnie wkurzają. muszę tylko poszukać informacji jak się zachowują xenon w pozycji "mrugnięcie" jak migamy drogowymi, ostrzegając innych.
#49
OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2007 - 20:20
Kupiłem w sklepie internetowym znalezionym poprzez Allegro, standardowe Philips D2S 85122. Cena 122 za sztukę, faktura vat i to zaważyło na decyzji o kupnie (niewielu wystawia faktury). W tym momencie nie podam dokładnego namiaru, muszę dopiero poszukać.Możesz napisać na co wymieniłeś, gdzie kupiłeś i ile Cię to kosztowało Jakie palniki wybrałeś
Też przymierzam się do kompletnej wymiany w przednich oczkach.
Palniki świecą bardzo ładnie, żadnych problemów.
EDIT:
kupiłem tu:
www.oswietlenia.com
Natomiast postojówki mam takie jakieś 4-diodowe, blade jakieś i za bardzo lecą w niebieski. Nie polecam, chcę je wymienić na jakieś inne.
#50
OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2007 - 09:38



Jakby ktoś chciał dokładniejszej informacji niech pisze na PW
pozdrawiam
#51
OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2007 - 10:50
#52
OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2007 - 19:45
Zdejmować zderzak do wymiany żarników?

Jest tak jak Twaróg opisał. Jedyne co dodam to przy wyjmowaniu żarnika trzeba użyć nie co siły, bo wyjmuje sie je jakby były zapieczone

Dziękuje za uwagę

#53
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2007 - 10:26
#54
OFFLINE
Napisany 18 stycznia 2008 - 20:53
dzisiaj wymieniałem żarowke od drogowych i przy wyjmowaniu przestawiłem taka metalową dzwigienkę w środku lampy,
co to jest i w jakiej pozycji powinna być( patrząc od przodu samochodu )?
#55
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2008 - 10:58
miałem pare autek na xenonach ,a w e39 wymienialem żarniki
bo sie jeden wypalił,,fabryczne były 3200 - jasnoniebieskawe i chcialem kupic takie same,,
lecz jakos tak wyszło ,kumple namówili

ale wnioski takie...3200-4000K świeci duzo jasniej przyjemniejszą dla oka barwą ,daje wiecej lumenów,6000-12000 K wygladają kozacko ale niestety jakość i ilość światła jest znacznie gorsza,co jest odczuwalne w dłuższej trasie..........
więc polecałbym raczej cos w granicach 3000-4000 K
pozdro
#56
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2008 - 11:21