Skoro masz sterownik do poziomowania świateł to zapewne masz ksenony a tam to normalne...zwłaszcza po włączeniu świateł.
hm...nie było takich ruchów lamp...wszystko było ok...teraz cos nie jest tak, bo nie powinny tak reagować..za nagłe ruchy..
Napisany 18 września 2013 - 06:53
Skoro masz sterownik do poziomowania świateł to zapewne masz ksenony a tam to normalne...zwłaszcza po włączeniu świateł.
Napisany 18 września 2013 - 10:58
Napisany 18 września 2013 - 12:29
Tylko, że w ksenonach jest pewien zakres samoregulacji i gasząc auto lampy pozostają w swoim położeniu.W momencie gdy uruchamiasz auto/lampy sterownik sczytuje z czujników położenie auta i kalibruje ustawienie świateł.Wygląda to mniej więcej tak, że soczewka się zniża do najniższego poziomu, potem wędruje w górę do maksymalnego poziomu i po tym ruchu wraca do swojego położenia zgodnie z tym co czujniki pokazują.Taki zabieg dzieje się dosyć szybko (zazwyczaj w trakcie rozpalania się żarnika) i większość osób nawet nie wie, że tak to wygląda bo nie zwraca na to uwagi.Niektórzy po pewnym czasie to zauważają i myślą, że coś jest nie tak, ale wszystko jest w najlepszym porządku - tak wygląda sprawny system samopoziomowania reflektorów.
Niech mnie ktoś poprawi gdybym się mylił, ale takie są moje obserwacje i doświadczenia na własnej i innych skórze.W każdym aucie z ksenonami zwracam na to uwagę, i często tłumaczę i pokazuję właścicielom zasadę działania samopoziomu.
Dlatego też moim zdaniem kolego Rukcug wszystko jest w najlepszym porządku - masz w pełni sprawny samopoziom.Chyba, żebyś ewentualnie wrzucił filmik z tym jak ta soczewka pracuje wtedy byśmy znali odpowiedź na 100%.
Napisany 18 września 2013 - 18:14
jest jedno ale: po przekreceniu kluczyka ,po zaswieceniu kontrolek , juz "warczą" silniczki, drugi raz po właczeniu świateł, i to około 10 razy poruszają się w gore i w dół...tak ze to w/g mnie nie jest normalne, bo swiecą pozniej w dolnym połozeniu...jutro wymieniam sterownik, zobacze czy to coś da..Dlatego też moim zdaniem kolego Rukcug wszystko jest w najlepszym porządku - masz w pełni sprawny samopoziom.Chyba, żebyś ewentualnie wrzucił filmik z tym jak ta soczewka pracuje wtedy byśmy znali odpowiedź na 100%.
__________
Napisany 18 września 2013 - 18:38
Napisany 18 września 2013 - 21:15
Wygląda to mniej więcej tak, że soczewka się zniża do najniższego poziomu, potem wędruje w górę do maksymalnego poziomu i po tym ruchu wraca do swojego położenia zgodnie z tym co czujniki pokazują.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
Napisany 18 września 2013 - 22:41
nie chyba tylko napewno.W mojej Omedze czegoś takiego nie ma, w innych też chyba nie
Napisany 18 grudnia 2013 - 19:29
Napisany 18 grudnia 2013 - 19:32
Witam, poszukuje tematu z opisem jak można naprawić uchwyt czujnika poziomowania lamp xenon. Kiedyś widziałem, a teraz jak potrzebuje nie mogę odszukać.
Napisany 21 stycznia 2014 - 22:01
Napisany 28 września 2014 - 11:09
Napisany 28 września 2014 - 11:12
Gdzie właściwie znajduje się ten sterownik poziomowania świateł ?
Napisany 28 września 2014 - 11:53
na przednim i tylnym lewym wahaczu :tak:
Napisany 01 października 2014 - 11:54
Czy to znaczy, że trzeba zdjąć nadkole ?pod prawym przednim nadkolem
Napisany 01 października 2014 - 14:34
na wachaczu sa czujniki nie ''pod'' nadkolemCzy to znaczy, że trzeba zdjąć nadkole ?
Napisany 01 października 2014 - 14:47
następnyna wachaczu sa czujniki nie ''pod'' nadkolem
to sa czujniki a kolega pytał o sterownik
Napisany 01 października 2014 - 14:54
na wachaczu sa czujniki nie ''pod'' nadkolem
![]()
sciagasz koło i ew.wymieniasz czujnik
Napisany 01 października 2014 - 16:48
Czy to znaczy, że trzeba zdjąć nadkole ?