Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Brak czwartego biegu automat


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
41 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   Tomekpl

Tomekpl
  • 17 postów
  • Dołączył: 13-02-2009
  • Skąd: Lublin

Napisany 31 maja 2009 - 23:06

Skrzynia juz na chodzie, co bylo nie tak? Sam nie wiem do konca co bylo moim utrapieniem, wiele sie naczytalem i wiele opini slyszalem. Co zrobilem by bylo lepiej? Na poczatku odkrecilem miske by sprawdzic czy nie ma niespodzianki w postaci wiekrzych opilkow itd.Nie bylo prócz szlamu metalicznego ma magnesie, Wiec zdemontowalem wszystkie elektrozawory spod ktorych wylalo sie sporo oleju z zanieczyszczeniami, zamontowalem nowe (kupilem uzywane za 150zl), wymienilem filtr i olej .Po probnej jezdzie okazalo sie ze jest ok.Do czujnika polozenia walu nie dotarlem poniewaz nie bylo juz takiej potrzeby.Mozecie mi wierzyc ze nie wiem co bylo przyczyna awarii mojej skrzyni, moze zanieczyszczenia przytkaly jakis kanalik i przy demontarzu wyplynely z olejem moze elektrozawory, olej i filtr? sam nie wiem wiec nie moge wskazac jednoznacznej usterki poniewaz odbylo sie to na zasadzie prub i bledow.Dzieki za wszystkie wskazowki. Pozdrawiam

#42 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2 896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 czerwca 2009 - 11:37

Kolejny dowod na to, ze wymiana oleju w skrzyni jest zasadna. Olej tanieje tak samo jak materialy i nie jest to operacja skomplikowana (jak np rozbieranie skrzyni aby wyjac filtr).
Jak mi czas pozwoli to postaram sie sprawdzic co dokladnie sie blokuje i czy niezbedna jest wymiana zaworow czy tylko odpowiednie ich wyczyszczenie.