Kolego selektor też wymienionymoże coś nie tak z selektorem lub jego wiązką - komputer skrzyni myśli że jeździsz na "3" zamiast na "D"


Brak czwartego biegu automat
#21
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2009 - 16:24
#22
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2009 - 19:59
#23
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2009 - 20:59
Pozdrawiam
Pocieszyłeś mnie kolego musz jutro przelecieć te kable bo spać nie mogę.
#24
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2009 - 21:04
#25
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2009 - 22:08

#26
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2009 - 09:50
zastanawiające też jest Waldi że po wsadzeniu tej mojej skrzynki chodziło przez jakiś czas wszystko dopiero na drugi dzień ...co dziwne nie było wstecznego ...teraz znów jest wsteczny a nie ma czwórki tak jak w tej twojej poprzedniej ... nie wiem bo sie nie znam na automatach tyle co ile ale wsteczny wyglądało tak jakby sie coś przytkało, zatkało czy też zawór może jakiś od wstecznego bo przecież później był już ok ...a ta czwórka to tak samo jak w tamtej czyli nie ma ...hmmm może faktycznie coś z kablami i komp świruje
no tak bym stawial - przesledz wiazke (niebieska wtyczka kolo aku i koncowki przy skrzyni) najlepiej podmien z kims kompa ale tu chyba musi byc taki sam czyli silnik i rocznik do 94 albo po 96
#27
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2009 - 10:50
#28
OFFLINE
Napisany 11 maja 2009 - 21:10
Pozdrawiam
#29
OFFLINE
Napisany 11 maja 2009 - 21:56
41 - Przekładnia silnik / skrzynia - uszkodzenie hydrauliki
72 - ....?? sygnał usterki z modułu sterującego, skrzynia automatyczna w trybie awaryjnym (KODY USTEREK moduł sterujący DDE 2.1 silnik U25TD, X25TD)
#30
OFFLINE
Napisany 12 maja 2009 - 22:46

Pozdrawiam.
#31
OFFLINE
Napisany 13 maja 2009 - 07:20
72 - źle odczytałeś - to wina nastawnika - sprawdź go i ewentualnie wyreguluj/wymień
#32
OFFLINE
Napisany 13 maja 2009 - 08:32
Pozdrawiam
#33
OFFLINE
Napisany 13 maja 2009 - 09:38
41 - zmieniałeś skrzynię ale ponoć pompę zostawiłeś swoją, a jak pisze Kris to jest awaria układu hydrauliznego, czyli albo masz mało oleju, albo masz coś nieszczelne, albo pompa mówi dziękuje
co do błędu 31 - nic tylko schemat w dłoń i prześledzić połączenia modułu sterowania skrzyni z ECU, w szczegulności z pinami odpowiadającymi za obroty silnika, prędkość itd
#34
OFFLINE
Napisany 13 maja 2009 - 10:00
Pozdrawiam i dziękuje
#35
OFFLINE
Napisany 13 maja 2009 - 10:27
#36
OFFLINE
Napisany 13 maja 2009 - 11:23
Komputer nie ma sygnalu z czujnnika walu. Jezeli nie masz z nim problemu (nie ma bledow silnika, auto odpala bez problemu) to stawiam na komputer lub komunikacje miedzy ECU silnika a ECU skrzyni.
41 - Przekładnia silnik / skrzynia - uszkodzenie hydrauliki
To jest bardzo rozlegly blad. Moze byc walniety zawor glowny, moze uszkodzenie mechaniczne ukladu pompy. Trudno powiedziec. Odkrec mala miske i podmien ten duzy zawor aluminiowy - kluczem 11 odkrec blaszke wyciagnij ja i pociagnij zawor.
72 - ....?? sygnał usterki z modułu sterującego, skrzynia automatyczna w trybie awaryjnym (KODY USTEREK moduł sterujący DDE 2.1 silnik U25TD, X25TD)
To wskazuje na komputer. Sprawdz czy nie masz spalonego bezpiecznika od skrzyni. nie pamietam ktory to moze byc. Czy po podlaczeniu do komputera na ekranie glownym masz informacje, ze komputer jest od twojego silnika? Moze byl podmieniony.
#37
OFFLINE
Napisany 21 maja 2009 - 21:45
A moze nie taki diabel straszny i jednak zajac sie remontem? Moze ma ktos namiary na zaklad w okolicach Lublina? I najwazniejsze jakie moga byc koszty?Uzywak nie dokonca wiadoma sprawa ile pociagnie.
#38
OFFLINE
Napisany 22 maja 2009 - 06:56

#39
OFFLINE
Napisany 22 maja 2009 - 11:05
Mozesz mi jeszcze podpowiedziec gdzie zlokalizowac owy czujnik?
#40
OFFLINE
Napisany 25 maja 2009 - 14:58
Pozdrawiam