

Migające kreski i krzaki na CID - Omega B FL
#1
OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2009 - 15:17
Rozkręciłem wyjałem i problem znika dopiero gdy ścisnę w jednym rogu cały wyswietlacz, ma ktoś jakiś inny na to patent by to scisnąć na stałe? próbowalem wąskiej opaski zaciskowej ale nie udało się dostatecznie docisnąć.
Macie jakieś z tym doświadczenia?
#2
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2009 - 19:30
http://moto.allegro....vi_naprawa.html
Mam czasami to samo, problem tkwi w odrywajacej sie tasmie. Bede swoj odsylal, ale roznica w cenie dosc spora i nie bardzo wiem gdzie. Nie wiem tylko czy mozna jezdzic bez CID-a???
#3
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2009 - 19:57
MOzna, moj tato tak jezdzil z miesiac >> tu naprawial ( inna usterke) :Nie wiem tylko czy mozna jezdzic bez CID-a???
http://coneser.pl/ea/strony/info.php
Co do tych krzakow to tez mu sie poajwily jak pisze kolega to problem tasmy.
Jak znajdziecie dobry zaklad to dajcie jakas linke.
#4
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2009 - 20:24
Co do tych krzakow to tez mu sie poajwily jak pisze kolega to problem tasmy.
Po naprawie dziala bez zarzutu? Ile Twoj tato placil za naprawe? .. bo zastanawia mnie skad te roznice w cenach.
#5
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2009 - 21:09
Zle mnie zrozumiales. Moj tato robil cida, ale u niego chodzilo o wyczyszczenie pamieci ( sparowanie wyswietlacza z innej omegi )Po naprawie dziala bez zarzutu? Ile Twoj tato placil za naprawe? .. bo zastanawia mnie skad te roznice w cenach.
__________________
#6
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2009 - 21:17
Zle mnie zrozumiales. Moj tato robil cida, ale u niego chodzilo o wyczyszczenie pamieci ( sparowanie wyswietlacza z innej omegi )
Faktycznie moj blad:p
Dam znac.
#7
OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2009 - 21:00
http://www.allegro.p...ega_poznan.html
to jest za zwykły wyswietlacz TID
rozmawialem z nim , on chce 300-400 za kolorowy CID......
#8
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2009 - 06:05

#9
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2009 - 10:05
Cos zanlazlem...
http://www.motonews....=211544&c=0&f=9
#10
OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2009 - 20:38
"Dzień Dobry, mam problem z wyswietlaczem CID w Omega B FL , ile kosztoue naprawa i czy to robicie?"
Pan odpowiedział, "nie naprawiamy tego, tylko wymieniamy na nowy, a to koszt kilkuset zl, ale nie moge powiedziec ile dokladnie bo musimy sprawdzic ceny."
Dziekuje do widzenia.
Wziałem śrubokręt Torx, taśmę klejącą izolatyjną, tekturkę z opakowania od płyty CD , rozkręciłem wszystko, wyjąłem LCD, zdjąłem tylnią obudowę, potem górę poluzowałem, dół na płytce wyłożyłem tekturką i usztywniłem taśmą, nałożyłem obudowę i skręciłęm całość. Włożyłem w licznik, licznik w deskę zakręciłem i działa

Może to niezbyt fachowo , ale fakt ze działa. Teraz piję piwko i cieszę się jak dziecko

Wnioski: dół wyświetlacza tej całej płyty po zdjęciu obudowy trzeba było docisnąć. Nie chciałem się bawić w głebsze rozkręcanie bo bałem się że coś popsuję.
#11
OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2009 - 00:59
#12
OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2009 - 12:35
Nie działa... Sprawdzałem.Ta regeneracja polega na ponownym "prasowaniu" taśmy z płytką drukowaną i szybką wyświetlacza.Mój znajomy na przykład wzioł zwykłe żelasko i sam sprasował przez szmatke.Działa.
No chyba, że coś całkiem uszkodziłem, bo połowa świeci cała, bez pustych pixeli, a połowa wcale... Musiałem coś zrąbać...
#13
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2009 - 23:25
#14
OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2009 - 22:46
Musiałem coś zrąbać...
czyli całkiem normalnie

ja w swoim zwykłym (nie kolorowym) podłożyłem też tekturke i mam wszytkie pikselki więc chyba najprostsze metody są najlepsze

#15
OFFLINE
Napisany 16 lipca 2009 - 22:41


#16
OFFLINE
Napisany 30 listopada 2009 - 19:04
#17
OFFLINE
Napisany 30 listopada 2009 - 20:22
Nie, nie porobisz błedów... To tylko wyświetlacz komp. pokładowego, nie ma żadnego związku z kompem sterowania silnikiem. Z niego jedynie są sczytywane wartości czasów wtrysków.witam podloncze sie do tego co tu piszecie mam opla omege b i mam w niej wyswietlacz taki duzy ale wlasnie niewszystko wyswietla chcialem go wykrencic i zrobic jak tu kolego ADAMO pisze i tu moje pytanie czy jak odloncze ten wyswietlacz to czy nieporobie jakis blendow w aucie i czy niebende musial latac po serwisach pozdrawiam i czekam na odpowiec
#18
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2009 - 00:17
Nie, nie porobisz błedów... To tylko wyświetlacz komp. pokładowego, nie ma żadnego związku z kompem sterowania silnikiem. Z niego jedynie są sczytywane wartości czasów wtrysków.
dzieki serdeczne za odpowiec nieznam sie jeszcze tu bo jestem nowy a czy jest jakas szansa zeby go samemu naprawic

#19
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2009 - 00:23
Tak jak pisze sołtys, najlepiej od tyłu podłożyć tekturkę. Wyjmujesz liczniki, odpinasz tylną osłonkę MID-a i podkładasz tekturę, zakładasz osłonkę i patrzysz czy jest poprawa.dzieki serdeczne za odpowiec nieznam sie jeszcze tu bo jestem nowy a czy jest jakas szansa zeby go samemu naprawic
#20
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2009 - 00:29
Tak jak pisze sołtys, najlepiej od tyłu podłożyć tekturkę. Wyjmujesz liczniki, odpinasz tylną osłonkę MID-a i podkładasz tekturę, zakładasz osłonkę i patrzysz czy jest poprawa.
dzieki bende sie zato bral w wolnym czasie i dam tu znac a mam jeszcze pytanie odnosnie silnika ale niewiem czy moge pisac tu czy gdzie inndziej:confused: