

Jaka grubość dystansów
#61
OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2013 - 08:45
#62
OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2013 - 18:08
panowie mam pytanko jestem w trakcie kupowania felg i przy oponie 235 i et 35 będzie obcierało o nadkola felga 17 ??
Nie. Będzie ładnie nawet wyglądać.
#63
OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2013 - 19:29
panowie mam pytanko jestem w trakcie kupowania felg i przy oponie 235 i et 35 będzie obcierało o nadkola felga 17 ??
Pytanie jaka szerokość felgi? Generalnie nie będzie najmniejszego problemu, GM w omedze wygrał konkurs na najbardziej schowane koło w błotniku. Jak felga nie będzie obcierać od środka to na zewnątrz na 10000% nie będzie.
Problem polega na tym, że piszesz w niewłaściwym dziale.
Pożyjemy zobaczymy, na razie auto się sprzedaje;) EOTIm niżej w dół to będzie bardziej idealnie
Dobrze by wyglądała też jakaś dokładka, o całym zderzaku nie wspomnę
#64
OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2013 - 21:14
panowie mam pytanko jestem w trakcie kupowania felg i przy oponie 235 i et 35 będzie obcierało o nadkola felga 17 ??
Spokojnie bedzie git ja mam 17 na oponach 235 45 i mam na tyl zalozone dystanse po 2 cm z kazdej strony w kombi.
#65
OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2013 - 21:16
Spokojnie bedzie git ja mam 17 na oponach 235 45 i mam na tyl zalozone dystanse po 2 cm z kazdej strony w kombi.
Ale tylko z tyłu


#66
OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2013 - 22:05
Spokojnie bedzie git ja mam 17 na oponach 235 45 i mam na tyl zalozone dystanse po 2 cm z kazdej strony w kombi.
Pokaz jak to wyglada

#67
OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2013 - 22:11
#68
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2013 - 22:21
Jakiej szerokości dystanse założyłeś? Felgi 17" 7,5J ET39?
Felga dokładnie o tych parametrach. Na wszystkich kołach 225/40 (chyba na 40, nie pamiętam). Przód 25mm tył 50mm.
#69
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2013 - 23:12
Czyli jednymi śrubami krecisz dystans do piasty a drugimi felge do dystansu? Z jakiego to materiału jest zrobione? W innym aucie mam zrobione z poliacetalu dystanse 25mm (tylna oś nienapędowa) i śruby bezposrednio koło->dystans->piasta, trzeci rok to jeździ i nic sie nie dzieje.
Powiedzcie w takim razie jakie ET mają fabryczne felgi 16" (widać je w avatarze), oraz jaką dlugość (M12?) mają oryginalne śruby, co by wiedziec jakiego grubasa wyrzeźbić i jaki śrubunek kupić

Dzieki!
#70
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2013 - 23:28
Czyli jednymi śrubami krecisz dystans do piasty a drugimi felge do dystansu?
Jak dla mnie jedyne słuszne rozwiązanie przy dystansach powyżej 20mm (włącznie) grubości.
Tutaj pogląd jak wyglądał cały zestaw jeszcze przed włożeniem szpilek:D

Dystans jest przykręcony na śruby w klasie 12.9 (oryginalne to chyba 10.9), natomiast w samym dystansie są zrobione szpilki 10.9 aby to miało jednak większą trwałość i mniejsze prawdopodobieństwa urwania gwintu. Sam dystans jest zrobiony z aluminium PA6. Najczęściej (ponoć) dystanse ulegają uszkodzeniu/zniszczeniu jak mają gwinty i w nie wkręcamy śruby. Wówczas łatwo uszkodzić gwint co może skutkować jego zerwaniem. Tym bardziej, że jest to sprzeczne z zasadą, że miękki materiał wkręca się/nakręca się na twardy.
#71
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2013 - 09:44
Felga dokładnie o tych parametrach. Na wszystkich kołach 225/40 (chyba na 40, nie pamiętam). Przód 25mm tył 50mm.
To mega mocno wysunąłeś tylne koła. Widać zresztą na fotkach. Nie ocierają o nadkole? A ja się zastanawiałem, czy 22 mm z tyłu to nie za dużo przy feldze 17" 7,5J ET39 i oponach 235/45...

#72
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2013 - 19:42
To mega mocno wysunąłeś tylne koła. Widać zresztą na fotkach. Nie ocierają o nadkole? A ja się zastanawiałem, czy 22 mm z tyłu to nie za dużo przy feldze 17" 7,5J ET39 i oponach 235/45...
Trochę za miękki zawias więc niestety obcierają. W weekend będę próbował zaklepać rant. Na razie jeździ się powoli

#73
OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2013 - 09:54

A co do PA6 - to powiedziabym dość miekkawy materiał, ale za to o wadze piórkowej

#74
OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2013 - 19:45
Sprobuje dzisiaj zrobić 25mm na tył, zobaczymy
A co do PA6 - to powiedziabym dość miekkawy materiał, ale za to o wadze piórkowej
O ile masz w miarę seryjne et (jakieś 35-39 i 7,5j) to zobaczysz. Że będzie za mało:D
A coś takiego na temat PA6 znalazłem:
PA6 / 2017
Stop aluminium 2017 charakteryzuje się dobrymi własnościami wytrzymałościowymi oraz wysoką wytrzymałością na rozciąganie i zmęczenie. Nadaje się do spawania, jest średnio odporny na korozję. Zastosowanie ma w produkcji elementów konstrukcyjnych samolotów, sprzętu wojskowego, części do budowy maszyn oraz podzespołów dla motoryzacji.
#75
OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2013 - 21:42
#76
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2013 - 09:00
#77
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2013 - 10:09
masz na myśli pierśnień centrujący czy co?bez tulei centrujacej?
dobierz odpowiedni pierścień i bedzie git,
http://www.pierscienie-centrujace.pl/

#78
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2013 - 10:23
#79
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2013 - 15:25
bez tulei centrujacej
masz na myśli pierśnień centrujący
Na czym ten pierścień się wycentruje, jak nie ma tulei do centrowania ??O to mi chodziło
#80
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2013 - 17:12
Na czym ten pierścień się wycentruje, jak nie ma tulei do centrowania ??
na oko;)