Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Omega b v8 ls1


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
113 odpowiedzi na ten temat

#101 OFFLINE   zwloki

zwloki

    omega

  • 680 postów
  • Dołączył: 02-11-2006
  • Skąd: olsztyn, cork
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 września 2009 - 10:55

(pojemność 2.8 litra, mimo to silnik wciąż kreci się do 10 tys RPM)więc silnik z bawarki to lipkai modzenie będzie droże nisz zakup silnika z Supry czy Skylina ,pozdrawiam


u mnie za ta opcja najbardziej przemawia fakt ze to rzedowa 6stka wiec bedzie duzo lzejsza od v8 a dotego zostaje duzo miejsca na wielka turbine :)
a na wyspach czesci sa latwiej dostepne

#102 OFFLINE   Ducce

Ducce
  • 313 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: Szczecin

Napisany 03 września 2009 - 10:56

ok na japoncach sie nie znam za bardzo bo tylko siedze w europejczykach...ale powiem tak silnik M60B40 z bawary ma ogromny potencjal poniewaz sama korba kuta jest pod prawie 550 ps moze kolega nie wie ale silnik M ktory siedzi w M5E39 to wlasnie silnik M60 po modyfikacjach nie wspominajac po kazdej cewce na cylinder...a zakucie M60 to klopot tylko z tlokami ale mozna podpasowac z TDS-a i odprezeniem silnika kolega przymierza sie do takiego strokera bawara ma niestety malo rozwiniety uklad chlodzenia ale wszystko da sie zmodyfikowac...ja jednak wole slyszec u siebie w aucie silnik V8 piekny dzwiek niz wyzylowane silniki japoncow...wiem co pisze bo mialem E34 540 V8 radosc z jazdy jest niezapomniana :) V8 nie jest az tak ciezkie poniewaz blok silnika zbudowany jest ze stopu aluminium :) za moja niewiedze o autach japonskich przepraszam....

#103 OFFLINE   barczeti

barczeti
  • 6 postów
  • Dołączył: 27-08-2009

Napisany 03 września 2009 - 13:53

ok na japoncach sie nie znam za bardzo bo tylko siedze w europejczykach...ale powiem tak silnik M60B40 z bawary ma ogromny potencjal poniewaz sama korba kuta jest pod prawie 550 ps moze kolega nie wie ale silnik M ktory siedzi w M5E39 to wlasnie silnik M60 po modyfikacjach nie wspominajac po kazdej cewce na cylinder...a zakucie M60 to klopot tylko z tlokami ale mozna podpasowac z TDS-a i odprezeniem silnika kolega przymierza sie do takiego strokera bawara ma niestety malo rozwiniety uklad chlodzenia ale wszystko da sie zmodyfikowac...ja jednak wole slyszec u siebie w aucie silnik V8 piekny dzwiek niz wyzylowane silniki japoncow...wiem co pisze bo mialem E34 540 V8 radosc z jazdy jest niezapomniana :) V8 nie jest az tak ciezkie poniewaz blok silnika zbudowany jest ze stopu aluminium :) za moja niewiedze o autach japonskich przepraszam....

fakt faktem japończyki to wiertarki wiem bo sam budowałem w swojej Integrze ls/vteca ale nie o to chodzi V8 jest niesamowity moment (V12 znajdziemy go jeszcze więcej i tam jest dopiero brzmienie) ale V8 ma duży apetyt na paliwo i do tego ta rzeźba (tłoki od tds dwie turbiny łapy kolektory itp. a 550 kuca to za mało)lepiej i taniej wyjdzie za turbić twój silniczek,wrzucasz głowice na kanapki i nie powinno się nic wys... sprawdź jaką silnik ma compresie(nie stopień sprężania na cylindrach)odpręż go na 8.0.1 a będzie naprawdę fajnie latać,bo gwarantuje ze 20 tys.zł. to będzie za mało na tą V8.Pozdrawiam

#104 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 września 2009 - 14:09

barczeti więc jeżeli taki c30le który ma stopień 8,6 można uturbić do jakiego ciśnienia bez grzebania?

#105 OFFLINE   barczeti

barczeti
  • 6 postów
  • Dołączył: 27-08-2009

Napisany 03 września 2009 - 14:28

barczeti więc jeżeli taki c30le który ma stopień 8,6 można uturbić do jakiego ciśnienia bez grzebania?

max 0,5 i to na nowych panewkach korbowodowych pierścieniach i obrobionych dokładnie głowica(bo inaczej się wykicha),nie zapominajmy ze jakakolwiek ingerencja niesie wielką niewiadomą.Pozdrawiam
a to taka mała ciekawostka-bez kanapki się wys..czy na compressorze czy na turbo
Engine X25XE
configuration V6 petrol engine
displacement (cc) 2498
bore (mm) 81.6 mm (3.213 in)
stroke (mm) 79.6 mm (3.134 in)
max power kW @rpm 125 kilowatts (168 hp) @ 6000
max torque Nm @rpm 227 N·m (167 lb·ft) @ 3200
compression ratio 10.8:1
engine management Bosch Motronic M2.8.1 then M2.8.3 in 2000 approx
idle speed 450-1030
max rpm 6600
firing order 1-2-3-4-5-6
Engine X30XE
configuration V6 petrol engine
displacement (cc) 2960
bore (mm) 86 mm (3.386 in)
stroke (mm) 85 mm (3.346 in)
max power kW @rpm 155 kilowatts (208 hp) @ 6000
max torque Nm @rpm 270 N·m (199 lb·ft) @ 3400
compression ratio 10.8:1
engine management Bosch Motronic M2.8.1 then M2.8.3 in 2000 approx
idle speed 450-1030
max rpm 6600
firing order 1-2-3-4-5-6

#106 OFFLINE   Ducce

Ducce
  • 313 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: Szczecin

Napisany 04 września 2009 - 09:08

ok zgodze sie ze koszta moga byc kolo 20 tys zlotych lacznie z silnikiem a wyobraz sobie ze moj koles zmiescil sie w 10 tys z silnikiem od BMW M50 bez Vanosa i go zakul i dodal turbo...osiagnal 340PS a moze jeszcze osicagnac okolo 440PS...i dobral oryginaly z BMW panewki od TDS-a tloki od 1,8 IS i takie tam pierdoly i kreci go ponad 8200rpm...ale to koszta i masa czasu...ja tam jednak wole V8 a taki plan do omegi mam chcialbym wlozyc takiego potworka do siebie...

#107 OFFLINE   barczeti

barczeti
  • 6 postów
  • Dołączył: 27-08-2009

Napisany 05 września 2009 - 15:08

oki tylko poszukaj zdrowej V8 bo blok nie nadaje się na szlif a jedynie można go tulejować a wtedy to nie mały koszt,projekcik jest naprawdę niezły i życzę powodzenia w modzeniu.Pozdrawiam

#108 OFFLINE   alonzoo

alonzoo

    Trike V6

  • 19 postów
  • Dołączył: 15-06-2009
  • Skąd: Elbląg

Napisany 25 października 2009 - 08:15

witajcie maniacy
nawinal sie watek BMW V8 a ja juz zacząłem budowę nowej maszyny.
moja stara to ta troszke inna omega :
http://alonzoo.pl.tl/MOJA-TRAJA.htm
wlasnie moja nowa maszyna ma miec silnik bmw 4,4 V8 z tiptronikiem.
a ze chce pojsc po calosci to mysle nad zastosowaniem dmuchawek.
Z tego co widze garetta 35 x2szt do tego auta to standart.
widzialem ze za dwie takie maszynki trzeba ok 10 tysi polozyc.
reszta to male koszty no chyba ze strojenie ok 2000 pln
czy ktos ma doswiadczenie w uturbianiu benzyniaka wolnossacego??

#109 OFFLINE   ntr

ntr

    amerykany.com

  • 1 postów
  • Dołączył: 26-10-2009

Napisany 16 listopada 2009 - 23:22

Koledzy, 11 stron gadki o wszystkim tylko nie o LS1 w Omedze (poza dwoma lub trzema postami). Czy nie można by wymoderować jakoś tego wątku?

Przecież co innego jest dyskusja na temat V8 od mercedesa, czy BMW w GMowskiej Omedze, a co innego dyskusja o LS1, czyli GMowskim V8 montowanym fabrycznie w tym aucie.

Wstępnie sam planuję zasadzić sobie LS1 do Omegi w przyszłym sezonie i chciałbym poczytać o konkretach np. co trzeba zmieniać przy zmianie skrzyni 4L30 na 4L60, jak wygląda temat mocowania silnika, czy trzeba coś ciąć czy wystarczy dospawać łapy. Ile roboty jest z podłączeniem elektryki, czy w ogóle jakieś dokładniejsze specyfikacje fabrycznej wersji "V8.com".

Wróćmy koledzy do tematu, a najlepiej niech moderator podzieli ten wątek, a bicie piany i właśnie rzetelną dyskusję o tym co i jak z przeszczepem...

#110 OFFLINE   BRYLANT

BRYLANT
  • 371 postów
  • Dołączył: 25-08-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 28 listopada 2009 - 21:43

A ja na ścianie w pokoju mam taki bajer od Omegi V8
http://img402.imageshack.us/i/om2.jpg/
Orginalna nowa pokrywa silnika :D

#111 OFFLINE   Ducce

Ducce
  • 313 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: Szczecin

Napisany 28 listopada 2009 - 21:55

alonzoo jak chcesz uturbic V8 wolnossace to zadzwon podam pare wskazowek :) 504 18 7070

#112 OFFLINE   driftboy

driftboy
  • 572 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: hiszpania
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 29 listopada 2009 - 14:41

A ja na ścianie w pokoju mam taki bajer od Omegi V8
http://img402.imageshack.us/i/om2.jpg/
Orginalna nowa pokrywa silnika :D


to zaluz ja pod maska;)

#113 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 29 listopada 2009 - 14:46

A ja na ścianie w pokoju mam taki bajer od Omegi V8
http://img402.imageshack.us/i/om2.jpg/
Orginalna nowa pokrywa silnika :D


łatwiej o reszte :D

#114 OFFLINE   BRYLANT

BRYLANT
  • 371 postów
  • Dołączył: 25-08-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 29 listopada 2009 - 17:50

to zaluz ja pod maska;)


Nie radady bo trzeba ją podcinać , a szkoda jej . Ale jak z Sypusem przymierzałem to powiem wam ze wyglądało bardzo fajnie :D