

Omega b v8 ls1
#81
OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2009 - 15:33
#82
OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2009 - 16:12
robisz w Mierzynie czy w Będargowie?
daj jakis namiar do siebie

#83
OFFLINE
#84
OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2009 - 20:30
jak mowa o przerobieniu wału , to chyba kolega mial na mysli silnik ze skrzyniaDucce a co ze skrzynią?
#85
OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2009 - 10:18
#86
OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2009 - 12:20
to i tak są całkiem niezłe pieniądze bo z tego co się orientowałem to uturbienie mojego X20XEV był by to koszt jakieś 15tys. i mamy w granicach 200-210KM czyli bardziej opłacało by się zrobić przekładke z bawaryczyli suma sumara mamy z dobrym silnikiem jakies 9700zl...

a dzwięk silnika

#87
OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2009 - 18:05
#88
OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2009 - 21:23
#89
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2009 - 11:28
-mala awaryjnosc
-duzo czystej mocy
-dostepnosc czesci
-podatne silniki na modyfikacje
#90
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2009 - 12:14
jak będziesz potrzebował jakichś łap, kołnierzy, mocowań, kół zębatych lub czegokolwiek z metalu to służę pomocą, mam dostęp do praktycznie wszystkich maszyn do obróbki metalu...
co do swapu na v8 za 5kzł to da się zmieścić jeżeli robisz sam dla siebie i masz całą bawarę na części w rozsądnych pieniądzach

oczywiście biorąc pod uwagę M60B40 to za tyle można kupić dobry silnik

#91
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2009 - 15:01
#92
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2009 - 15:48
#93
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2009 - 17:39
#94
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2009 - 17:53
#95
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2009 - 18:20

#96
OFFLINE
Napisany 01 września 2009 - 08:30
robisz coś takiego:

do tego robisz taką tarczę z odpowiedniego materiału z 6cioma otworami które pasują idealnie na te tulejki powieżchniowo utwardzane, po jednej stronie zakładasz jedną tarcze ze zwężonym wielowypustem po drugiej stronie drugą i przykręcasz docisk.
najtrudniejsze to policzyć odległości, a najdroższe wyważanie

V8 biturbo powiadasz... może do jakieś omegi z 2003r w pełnym pakiecie irmiego miało by sens...

#97
OFFLINE
Napisany 01 września 2009 - 09:21
V8 biturbo powiadasz... może do jakieś omegi z 2003r w pełnym pakiecie irmiego miało by sens...

namowiliscie mnie :metal:
#98
OFFLINE
Napisany 02 września 2009 - 17:00

a co do biturbo to kwestia miesiaca czasu najwazniejsze zeby dopasowac dobre tloki i odpowienio odprezyc silnik kiedys z 12v 6 cylindrowego silnika bmw osiagnelismy 260PS bo dobralismy osprzet od BMW diesla

#99
OFFLINE
Napisany 02 września 2009 - 17:13
faktycznie dobry pomysl ze sprzeglem
a dziękuję, nazywa się "sprzęgło alego" a to jego premiera...

#100
OFFLINE
Napisany 03 września 2009 - 07:50
widocznie nic nie wiesz na temat supry,jeśli chodzi o awaryjność to bawarka nie ma co stawać obok supry,dużo czystej mocy hehehe chyba tylko w M ale silnik mało rozwojowy włożenie turbo wiąże się z zakuciem silnika a to gigantyczne koszta,dostępność części tu się może zgodzę będzie problem,większa dostępność części będzie do Skylina R34 (pojemność 2.8 litra, mimo to silnik wciąż kreci się do 10 tys RPM)więc silnik z bawarki to lipkai modzenie będzie droże nisz zakup silnika z Supry czy Skylina ,pozdrawiamale swap z Supry to wiele wiecej pracy wiele wiecej kasy i wiele wiecej niepotrzebnego szukania czesci jak cos nie tak pojdzie...po pierwsze co mnie przekonuje do silnikow z bawar:
-mala awaryjnosc
-duzo czystej mocy
-dostepnosc czesci
-podatne silniki na modyfikacje