Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Omega b v8 ls1


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
113 odpowiedzi na ten temat

#81 OFFLINE   Ducce

Ducce
  • 313 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: Szczecin

Napisany 29 sierpnia 2009 - 15:33

ok skoro mamy silnik z osprzetem typu kolektory ssace, wydechowe, wiazka instalacji, ECU(ECU ma w stacyjce pierscien Immo ale da rade go sciagnac 100zl), to zostaje nam przerobienie walu na dyfer czyli musisz miec dwa waly od awary i od omegi nieoplaca sie spawanie i przerobka mostu koszt kolo 400zl dodatkowo łapy silnika zrobienie koszt okolo 200zl czyli juz mamy 700zl zrobienie porzadnego wydechu koszt okolo 300zl mamy juz 1000zl układ kierowniczy przerobienie ukladu byc moze nie bedzie potrzebne ale to kosz okolo 400zl= 1400zl byc moze przerobienie serwa w aucie w bmw modelu E34 bylo na przodzie bo nie bylo juz tam miejsca kolo podszybia koszt 500zl mamy juz 1900zl do tego uklad chlodzenia wydajnieszy niestety silnik V8 musi miec dobre chlodzenie koszt okolo 1000zl czyli 2900zl do tego pierdoly ktore zawsze Ci wyskocza i robi sie 3700zł czyli suma sumara mamy z dobrym silnikiem jakies 9700zl... jak przerabiam stare E30 wkladam tam sinik M30B35 czyli 3,5 litra R6 211 Ps to koszt z ukladem chlodzenia przerobieniem walu wiazki itd koszt kolo 4500zl

#82 OFFLINE   7gsi

7gsi

    szypka złomega v 5.0

  • 309 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 sierpnia 2009 - 16:12

hej Ducce.

robisz w Mierzynie czy w Będargowie?

daj jakis namiar do siebie :D

#83 OFFLINE   HAIDI

HAIDI
  • 117 postów
  • Dołączył: 02-01-2008
  • Skąd: WROCLAW
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 29 sierpnia 2009 - 19:35

Ducce a co ze skrzynią?
PELEN WYPAS

#84 OFFLINE   zwloki

zwloki

    omega

  • 680 postów
  • Dołączył: 02-11-2006
  • Skąd: olsztyn, cork
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 29 sierpnia 2009 - 20:30

Ducce a co ze skrzynią?

jak mowa o przerobieniu wału , to chyba kolega mial na mysli silnik ze skrzynia

#85 OFFLINE   Ducce

Ducce
  • 313 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: Szczecin

Napisany 30 sierpnia 2009 - 10:18

7gsi jestem samoukiem w nie pracowwalem w bedargowie i w mierzynie robie sam w Barnislawiu kiedys pracowalem z Pawlem Baumgartem ale to odlegle czasy teraz kupilem omege MV6i jestem zadowolony z zakupu a co do silnika V8 to sama skrzynia 6 biegowa bo takie byly w silnikach M60B40 to koszto okolo 3500zl jezeli trafisz skrzynie 5 biegowa od silnika M60B30 to nie bedzie takiego przekazania momentu i mocy i bedzie mniej wytrwalsza (sorry ze tak pisze ale kaca mam na maxa:/ ) namiar na mnie 504 18 7070

#86 OFFLINE   Sołtys

Sołtys

    streetfighter

  • 894 postów
  • Dołączył: 24-09-2007
  • Skąd: Kostrzyn WLKP
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 sierpnia 2009 - 12:20

czyli suma sumara mamy z dobrym silnikiem jakies 9700zl...

to i tak są całkiem niezłe pieniądze bo z tego co się orientowałem to uturbienie mojego X20XEV był by to koszt jakieś 15tys. i mamy w granicach 200-210KM czyli bardziej opłacało by się zrobić przekładke z bawary :D bo i mniej kasiurki i więcej kucyków
a dzwięk silnika :D bezcenny

#87 OFFLINE   Ducce

Ducce
  • 313 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: Szczecin

Napisany 30 sierpnia 2009 - 18:05

ale nie dam sobie reki obciac ze w tym przedziale cenowym mozna zamknac sie...zawsze cos wyskoczy zawsze...

#88 OFFLINE   zwloki

zwloki

    omega

  • 680 postów
  • Dołączył: 02-11-2006
  • Skąd: olsztyn, cork
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 sierpnia 2009 - 21:23

mi by sie podobal silnik z supry, widzialem taka przerobke gdzies na necie

#89 OFFLINE   Ducce

Ducce
  • 313 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: Szczecin

Napisany 31 sierpnia 2009 - 11:28

ale swap z Supry to wiele wiecej pracy wiele wiecej kasy i wiele wiecej niepotrzebnego szukania czesci jak cos nie tak pojdzie...po pierwsze co mnie przekonuje do silnikow z bawar:
-mala awaryjnosc
-duzo czystej mocy
-dostepnosc czesci
-podatne silniki na modyfikacje

#90 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 31 sierpnia 2009 - 12:14

Ducce w zupełności zgadzam się z tobą w kwestii jakości bawarskich silników...

jak będziesz potrzebował jakichś łap, kołnierzy, mocowań, kół zębatych lub czegokolwiek z metalu to służę pomocą, mam dostęp do praktycznie wszystkich maszyn do obróbki metalu...

co do swapu na v8 za 5kzł to da się zmieścić jeżeli robisz sam dla siebie i masz całą bawarę na części w rozsądnych pieniądzach :p
oczywiście biorąc pod uwagę M60B40 to za tyle można kupić dobry silnik :D

#91 OFFLINE   Ducce

Ducce
  • 313 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: Szczecin

Napisany 31 sierpnia 2009 - 15:01

ALI fajnie wiedziec ale w daje sam rade biorac pod uwage ze mam tylko frezarke czolowa i tokarke do swojej dyspozycji to i tak dla mnie za malo...skontaktujemy sie na priv...co do silnika M60B40 mam takowy silnik tylko ze z automatem i silnik M73N54 z E38 V12 sluze pomoca rowniez w sprawach technicznych a chcialbym wlozyc taki silnik do Omegi...

#92 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 31 sierpnia 2009 - 15:48

to może lepiej włożyć to V12 na manualkę z jakiegoś diesla, to by chyba było optymalne przełożenie momentu dla tak mocnej jednostki, a i parę kłopotów by zniknęło...

#93 OFFLINE   Ducce

Ducce
  • 313 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: Szczecin

Napisany 31 sierpnia 2009 - 17:39

tak jest rozwiazanie klopotu do V12 wkladasz skrzynie manuala z nissana patrola dajesz tylko kolnierz od automata bodajze 4hp30 lub 4hp22 nie pamietam dokaldnie ale probowalem kombinowac ze sprzeglem i do v12 nie ma odpowiedniego sprzegla...bo kazde po okolo 30 tys km pada...niestety M73N54 mialo niewiele ponad 320PS moment obrotowy jest straszny ale zdrowe M60B40 objedzie go spokojnie

#94 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 31 sierpnia 2009 - 17:53

a jak by tak zastosować dwu tarczowe? wiem jak przerobić normalny koszyk i tarcze na taki bajer...

#95 OFFLINE   Ducce

Ducce
  • 313 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: Szczecin

Napisany 31 sierpnia 2009 - 18:20

wszytko fajnie ladnie pieknie cacy ale nikt sie tego nie podejmie w zwiazku z kosztami podejrzewam ze sa to chorendalne koszta...wracajac do tematu swapa V8 a nie myslicie o strokerze V8 biturbo z bawary wiem co i jak porobic zeby mialo rece i nogi sluze pomoca i wiedza techniczna mozna spokojnie osiagnac kolo 450 PS minimum :)

#96 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 września 2009 - 08:30

jak mi dostarczysz jakiś kompletny koszyk razem z dwoma tarczami to zrobię ci po kosztach, ale jestem pewien że jeżeli masz dostęp do tokarki i jeszcze paru maszyn to jesteś w stanie sam sobie poradzić...
robisz coś takiego:

Dodany obrazek

do tego robisz taką tarczę z odpowiedniego materiału z 6cioma otworami które pasują idealnie na te tulejki powieżchniowo utwardzane, po jednej stronie zakładasz jedną tarcze ze zwężonym wielowypustem po drugiej stronie drugą i przykręcasz docisk.
najtrudniejsze to policzyć odległości, a najdroższe wyważanie :p


V8 biturbo powiadasz... może do jakieś omegi z 2003r w pełnym pakiecie irmiego miało by sens... ;)

#97 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 01 września 2009 - 09:21

V8 biturbo powiadasz... może do jakieś omegi z 2003r w pełnym pakiecie irmiego miało by sens...

:D

namowiliscie mnie :metal:


 


#98 OFFLINE   Ducce

Ducce
  • 313 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: Szczecin

Napisany 02 września 2009 - 17:00

faktycznie dobry pomysl ze sprzeglem:) duzo roboty z tym nie ma :)
a co do biturbo to kwestia miesiaca czasu najwazniejsze zeby dopasowac dobre tloki i odpowienio odprezyc silnik kiedys z 12v 6 cylindrowego silnika bmw osiagnelismy 260PS bo dobralismy osprzet od BMW diesla :)

#99 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 września 2009 - 17:13

faktycznie dobry pomysl ze sprzeglem


a dziękuję, nazywa się "sprzęgło alego" a to jego premiera... :p

#100 OFFLINE   barczeti

barczeti
  • 6 postów
  • Dołączył: 27-08-2009

Napisany 03 września 2009 - 07:50

ale swap z Supry to wiele wiecej pracy wiele wiecej kasy i wiele wiecej niepotrzebnego szukania czesci jak cos nie tak pojdzie...po pierwsze co mnie przekonuje do silnikow z bawar:
-mala awaryjnosc
-duzo czystej mocy
-dostepnosc czesci
-podatne silniki na modyfikacje

widocznie nic nie wiesz na temat supry,jeśli chodzi o awaryjność to bawarka nie ma co stawać obok supry,dużo czystej mocy hehehe chyba tylko w M ale silnik mało rozwojowy włożenie turbo wiąże się z zakuciem silnika a to gigantyczne koszta,dostępność części tu się może zgodzę będzie problem,większa dostępność części będzie do Skylina R34 (pojemność 2.8 litra, mimo to silnik wciąż kreci się do 10 tys RPM)więc silnik z bawarki to lipkai modzenie będzie droże nisz zakup silnika z Supry czy Skylina ,pozdrawiam