

ktory lepszy 2.0 DTI czy 2.2DTI
#21
OFFLINE
#22
OFFLINE
#23
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2010 - 16:55
#24
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2010 - 18:03
Dzieki za rade:)
#25
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2010 - 18:05
wydać chce do 17 tys
Będziesz miał problem z kupnem 2.5 DTi za taką kase.
A jeśli już to dobrze go spraw,bo można się wpakować na niezłą mine.
#26
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2010 - 19:09
Ale jak Ty kupisz to będzie ich o jedną więcej. Dorzuć jeszcze 3kpln i kupuj 2,5DTI.tak patrze po allegro to mało jest 2,5 DTI a wydać chce do 17 tys
Ktoś już tu napisal, że problemy są z każdym autem i miał rację.
Nie będe pisał, że DTI lepsz od TD bo zaraz mnie tu skrytykują. Poczytaj na forum i dowiesz się co je boli i sprawdź te którą będziesz kupowal. Jeśli jeteś zdecydowany na Omege to zaopatrz się w laptopa i OP-COM'a i sprawdzaj potencjalne kandydatki.
Powodzenia.

Sasik
#27
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2010 - 13:19
To zależy pod jakim względem.... 2.5 TD Jest tańsze w zakupie, eksploatacji i naprawach, poza tym wiadomo ,że 2.5 DTI to nowszy i bardziej dynamiczny silnik.Nie będe pisał, że DTI lepsz od TD bo zaraz mnie tu skrytykują...
Miałem podobny dylemat przed zakupem i po przejechaniu się obydwoma, zdecydowanie bardziej przypadł mi do gustu silnik 2.5 DTI i nie żałuję

Na zakup w miarę zadbanego DTI potrzebujesz miniumum 20tyś i pamiętaj o bardzo dokładnym sprawdzeniu auta przed zakupem przede wszystkim silnika.
Powodzenia:)
#28
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2010 - 18:57
Zacznę od przywitania bo to mój pierwszy post na forum.
Jestem na kupnie omegi 2,5 DTI (wybór padł już dawno na to auto i ten model, teraz czas na realizacje).
Wybieram się po auto do Niemiec bo mam tam znajomego (nocleg, brak problemu z językiem) i prosze o radę na co mam zwrócić uwagę jeśli chodzi o silnik?
Zaden Niemiec nie zgodzi się na podpięcie pirackiego Op-coma a patrząc pod maskę widać tylko plastykową pokrywę.
Czy można jakoś ocenić naprzykład czy pompa jest dobra, czy turbo działa jak należy?
A może lepiej podjechać na serwis opla i zrobić taką kontrolę? Jesli tak to wie ktoś ile coś takiego kosztuje i co mi sprawdzą?
Wielkie dzieki za pomoc, sprawa nie jest pilna, ale do miesiąca pewnie się wybiore na zakupy i wolę spytać wcześniej.
pozdrawiam
p.s. Czy gdyby trafiła się mi omega w kombi to da się ją sprowadzić ( przerobić, zerejestrować) jako ciężarowe?
#29
OFFLINE
Napisany 07 maja 2010 - 10:09
Wszystkó ładenie pięknie az do momentu w którym w silniku pękł wał korbowy


Zmuszony byłem kupic drugi silnik, pozniej jak sprzedawalem czesci z silnika ktore mi zostaly mialem dzwoniło do mnie 10 0sób z pytaniem czy nie mam przypadkiem walu bi im pekł

Mam taka teorie ze opel poszedl po kosztach i do silnika 2.0DTI wsadził wieksze tłoki przesterował kompa i ze 100KM zrobiło sie 125KM i widocznie te 25 km różnicy i wysoki moment sa dla wału i innych elementów silnika zabójcze.... dodam że wały pekały przy przebiegu od 200 do 250 tyś km.
#30
OFFLINE
Napisany 07 maja 2010 - 11:05
#31
OFFLINE
Napisany 07 maja 2010 - 12:20
odradzam kupno somegi czy jakiegos innego opla z silnikiem 2.2 DTI sam miałem taki silnik w mojej 2 omedze i ok auto miałe tylko 125 KM ale zbieralo sie lepiej niz 2.0 16v ciągneło od samego dolu obrotów i sapalalo na trasie 5-6l a średnia na 4 tys km to 7,5l/100km
Wszystkó ładenie pięknie az do momentu w którym w silniku pękł wał korbowy!
Zmuszony byłem kupic drugi silnik, pozniej jak sprzedawalem czesci z silnika ktore mi zostaly mialem dzwoniło do mnie 10 0sób z pytaniem czy nie mam przypadkiem walu bi im pekł(frontera, zafira) nie ma róznicy!!
Mam taka teorie ze opel poszedl po kosztach i do silnika 2.0DTI wsadził wieksze tłoki przesterował kompa i ze 100KM zrobiło sie 125KM i widocznie te 25 km różnicy i wysoki moment sa dla wału i innych elementów silnika zabójcze.... dodam że wały pekały przy przebiegu od 200 do 250 tyś km.
potwierdzam
mojemu znajomemu też ukręcił się wał w vectrze 2004r. 2.2 dti - przebieg ok 200 tyś km,
odradzam ten silnik
#32
OFFLINE
Napisany 04 września 2011 - 00:05
mam dylemat planuje zmienić swoją ŁŁŁŁamage na kombi też Łamage oczywiście.
Nie mogę się zdecydować czy 2.2 czy 2.5 oczywiście w dieslu.
mam Omegę 2.2DTI, 2001 naprawdę zadbaną z pełnym wyposażeniem od sąsiada, do wymiany są sprężyny z przodu i żarniki ksenonowe, gościu serwisuje ją cały czas. wszystkie naprawy robi na bieżąco. Ściągnął ją ok 8 lat temu z Niemiec auto naprawdę mało jeździ bo zona sąsiada jest dyrektorką w szkole a on sam prowadzi działalność w domu. auto ma ok 160 tys. KM
no i konkurencyjna Omega http://moto.allegro....1804143239.html na jej temat nie wiem nic bo nie dzwoniłem i nie pytałem się.
Zastanawiam się co będzie lepsze do roboty, w tygodniu robię ok 500- 600 km. No i wypady na wakacje, i dosyć często na weekendy. Wiec km troszkę narobie.
no i kwestaja o spalanie i Awaryjność.
Podpowiedzcie mi bo już sam nie wiem czego chcę???

Jeśli bym mógł prosić kolegów z łodzi o sprawdzenie tego Autka http://moto.allegro....1804143239.html
#33
OFFLINE
Napisany 04 września 2011 - 08:06
Ja osobiście wybrałbym 2.5!!
#34
OFFLINE
Napisany 04 września 2011 - 08:08
Mam porównanie Omegi 2.0 DTI do 2.5 TD.Niby ma dwa gary więcej a i tak pali mniej.
Odpuścił bym silniki 2.0 DTI jak i jego bliżniaka 2.2 DTI.
#35
OFFLINE
Napisany 04 września 2011 - 08:31
#36
OFFLINE
Napisany 04 września 2011 - 09:37
Jeśli chodzi o spalanie to 2.5 DTI powinna palić mniej lub tyle samo co Twój obecny silnik.
Mam porównanie Omegi 2.0 DTI do 2.5 TD.Niby ma dwa gary więcej a i tak pali mniej.
Odpuścił bym silniki 2.0 DTI jak i jego bliżniaka 2.2 DTI.
to przejedz na zbiorniku 1100 km przy sredniej predkosci 120 kmh
#37
OFFLINE
Napisany 04 września 2011 - 09:47
jest to do zrobienia ja po mieście robie na zbiorniku od 800 do 900 kmto przejedz na zbiorniku 1100 km przy sredniej predkosci 120 kmh
#38
OFFLINE
Napisany 04 września 2011 - 10:35
nie musisz mówić ile pali taki silnik bo dobrze wiem.Wiem również ile pali 2.5 td.I to nie z opini ich posiadaczy bo jak wiemy każdy zaniża.Mam doczynienia na codzień z takimi Omegami i dlatego wiem że 2.5 TD pali mniej niż 2.0 DTIto przejedz na zbiorniku 1100 km przy sredniej predkosci 120 kmh
mówie tylko o jeździe miejskiej
#39
OFFLINE
Napisany 04 września 2011 - 12:41
Serce mówi mi 2,5
Jakoś ciągnie mnie do spróbowania 2.5 i co myślicie o tej z łodzi?
http://moto.allegro....1779162965.html
#40
OFFLINE
Napisany 04 września 2011 - 13:50
No i 5 minut temu przegnałem się z moją Omegą, poszła do nowego nabywcy.
Serce mówi mi 2,5
Jakoś ciągnie mnie do spróbowania 2.5 i co myślicie o tej z łodzi?
http://moto.allegro....1779162965.html
jesli masz pewna od sasiada to sie nie zastanawiaj. ten z lodzi to handlarz - zawsze ma promocje. tyle ze na zachodzie promocji nie ma bo nikt ci sprawnego auta nie odda. jesli jest sprawne to jest drozsze niz u nas. wiec zeby bylo taniej - gdzies jest haczyk. przebieg 150 000 t o mozesz sobie miedzy bajki andrsena wlozyc