stawiam na przegnity czujnik ABS do regenracji bo czyszczenie nic nie da, standardowa usterka w omedze
nie dziala licznik abs tc i chyba jeszcze wspomaganie jakos tak dziwnie dziala ....
W którym kole czujnik, mi ABS świeci i licznik nie działa
Napisany 21 lutego 2009 - 22:07
stawiam na przegnity czujnik ABS do regenracji bo czyszczenie nic nie da, standardowa usterka w omedze
nie dziala licznik abs tc i chyba jeszcze wspomaganie jakos tak dziwnie dziala ....
Napisany 21 lutego 2009 - 22:09
Napisany 21 lutego 2009 - 22:14
Czujniki są chyba trzy, na tylnich i chyba na przednim lewym.
Napisany 21 lutego 2009 - 23:54
Napisany 22 lutego 2009 - 00:27
Napisany 26 lutego 2009 - 01:55
Napisany 26 lutego 2009 - 10:13
a licznik na bank bierze sygnał z tylnych kół bo inaczej nie pokazywał by 260km/h stojąc w miejscu na lodzie
więc jedyne co można wyczyścić celem sprawdzenia to tylne koronki i czujki...
Napisany 28 marca 2009 - 17:26
Napisany 28 marca 2009 - 17:32
Napisany 29 października 2009 - 20:14
Napisany 02 stycznia 2010 - 20:06
Napisany 06 stycznia 2010 - 20:47
Jak widać z opisu sygnał prędkości pojazdu jest brany z tylnego lewego koła, i za wszelkie braki prędkościomierza, może być odpowiedzialny ten czujnik jak i sama elektronika pompy ABS, oraz wiele innych uszkodzeń
Napisany 06 stycznia 2010 - 22:19
Według schematów które ja mam, wszystko co napisałeś się zgadza. Ale skąd wiadomo że sygnał na prędkościomierz jest brany z tylnego koła?
Napisany 06 stycznia 2010 - 22:26
Napisany 06 stycznia 2010 - 22:40
dlatego za niedzialajacy predkosciomierz z moich obeserwcji najczesciej mozna winic przegnitą pompe ABS, a dokladnie jej elektronike,
u mnie w katowicach potrafia to naprawic bez wymiany nawet na gwarancji nie wiem jak u ciebie bedzie
Napisany 06 stycznia 2010 - 23:11
Napisany 07 stycznia 2010 - 00:17
Napisany 07 stycznia 2010 - 22:32
prędkość na obrotomierzu nie jest wypadkową wszystkich czujników. Odpowiada za nią...