

Hid a kontrola policji
#141
OFFLINE
#142
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2014 - 09:14

kiedyś kupiłem merca c-klase z normalnymi ryflami i był tam HID

jeździłem tak chyba z pół roku i żaden policjant nawet nic nie powiedział przy kontroli

ale jakbym trafił na jakiegoś służbiste to dowód na WK

#143
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2014 - 09:55
kolec chyba mial tra wlasnie zrobione w beea gdyby tak hidy wsadził w halugeny łomegowe be?
#144
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2014 - 21:52
Mam jednak spryskiwacze, wiec moze dlatego jeszcze mam DR

#145
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2014 - 22:21
DEPO przynajmniej z mocowaniami do mijania pod H1 ma fabrycznie na kloszu HCR/DC więc tak jak by mijania były pod xenon. I teraz nasuwa się pytanie. Klosz ma homologację pod xenon więc co się dzieje zakładając HID? A z drugiej strony, co jeśli w to miejsce gdzie powinien być xenon wkładamy zwykłą żarówkę H1??Mam Lampy szoczewki (depo) są tam jakieś nadruki
#146
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2014 - 22:58
ja mam ryfle, w ktorych jak juz kupilem byly HID
W to nie uwierze. Patrzenie na ryfle z hidami pod kątem już oślepia i zostawia ślad na oczach po zamknięciu powiek, a mowa jakby ktoś znad przeciwka jechał. Ile kroć mija się auto z hidami na ryflach to wali po gałach jak nie wiem. Od razu trzeba odpalić halusy i długie trzymać.
#147
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2014 - 23:11
a gdyby tak hidy wsadził w halugeny łomegowe be?
Ja mam tak w Fl, spójrz na avatar.
#148
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2014 - 23:39

#149
OFFLINE
Napisany 07 stycznia 2014 - 06:56
ja mam ryfle, w ktorych jak juz kupilem byly HID, mialem to zmieniac na soczeffki i ori zenon, ale po przejechaniu sie w nocy jestem bardzo zadowolony. Po tylu km co robie tym samochodem, ani razu nie mialem problemu z policja, lampy co prawda sa dobrze ustawione i nie wala po oczach, ale xenon jest dosc ********* - na moje oko ok 8000k.
Mam jednak spryskiwacze, wiec moze dlatego jeszcze mam DR
Nie wiem jak napisać żeby Ciebie nie urazić a żebyś zrozumiał...
Takim cwaniakom jak Ty dawałem wcześniej biksenonem po gałach. Żenada to co robisz kolego. Życzę Ci szybkiego zabrania dowodu lub oślepienia z innego auta z hidami w ryflach!!
Na tym forum przymyka się oczy na drucarstwo ale na takie stwarzanie zagrożenia w ruchu ja nie będę cicho siedzał

- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd
#150
OFFLINE
Napisany 07 stycznia 2014 - 07:37
A co do moich zenonow - do zobaczenia na drodze z waszymi urwanymi regulatorami i niesprawnym samopoziomowaniem, ciekaw jestem kto pierwszy oberwie wiazke dlugich, hahaha. Ja jezdzac na hidach w ryflach nie otrzymalem jeszcze tego ani razu, a na urwanych regulatorach w ori zenonie, dostalem po tygodniu jazdy, wiec pozdrawiam was serdecznie

#151
OFFLINE
Napisany 07 stycznia 2014 - 15:46
#152
OFFLINE
Napisany 07 stycznia 2014 - 17:58
Niestety nie wszyscy są równie wykształceni, więc przemilcz to. Zamiast zacytować i dać odpowiedź na którą oczekuje, bawisz się w wielce wykwalifikowanego.
Nie jestem złośliwy Kolego, wykształcony też nie, a już z całą pewnością na nic tutaj posiadane przeze mnie kwalifikacje.

Jeśli wszystko ma być lege artis to z powyższego obrazu odczytasz, że oznaczenie DC na kloszu dopuszcza jako źródło światła mijania homologowane światło ksenonowe. Homologacja musi też dotyczyć samego żarnika.
Ponadto, jeśli światło to przekracza jasność 2000 lm (a przekracza, bo ksenon daje jasność około 3200lm) wymagane jest urządzenie oczyszczające reflektor (spryskiwacz, względnie z zastosowaniem jeszcze wycieraczek- np. rozwiązanie Volvo). Dodatkowo samochód musi być wyposażony w automatyczny korektor wysokości strumienia światła, tak, aby nie doszło do oślepiania innych uczestników ruchu drogowego.
Opracowane na podstawie: Regulamin nr 48 Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ)
#153
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2014 - 11:01
A od kiedy hidy były oryginalnie w ryflach?to czego nie ma oryginalnie to i nie powinnno byc.

#154
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2014 - 19:04
no wlasnie w tej bajce,zaraz sie okaze ze byl jeszcze smok i pytal o nas:DA od kiedy hidy były oryginalnie w ryflach?
#155
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2014 - 01:19
A od kiedy hidy były oryginalnie w ryflach?
byly, ale nie w omedze

podejscei brabusa czysto egoistyczne, ja widze i mam w d*pie czy oslepiam.
pomijajc to, ze hida w ryflach nie da sie ustawic, by nie oslepial.
argumenty typy, uszkodzone samopoziomowanie, urwane uchyty swiadcza o nie zanojomosci omegi przez osobe, ktora to pisze.
#156
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2014 - 18:14
#157
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2014 - 18:16
#158
OFFLINE
#159
OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2014 - 13:39
#160
OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2014 - 14:41
A od kiedy hidy były oryginalnie w ryflach?
byly, ale nie w omedze
Nie kolego. Nigdy nie było w ryflowanych lampach oryginalnie żarników ksenonowych.
Ale w lampach odbłysnikowych (nie wiem czy to do końca poprawna nazwa) takie w których za linie światła odpowiada odbłyśnik z przezroczystym gładkim szkłem to i owszem. Przykładem są lampy w osobowych VOLVO lub w Scanii R.