no tak ja to wiem ale jak dojść do tego jak cewki nie wiedac ,może jest gdzieś to napisane jaka kolejnośc jest na cewce ??


2,5V6 - nie pali na wszystkie cylindry - kolejnośc ułożenia.
Rozpoczęte przez
GISKARD
, 01 gru 2006, 21:39
25 odpowiedzi na ten temat
#21
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2011 - 09:19
#22
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2011 - 09:24
na cewce masz napisaną kolejność cylindrów, tak samo na pokrywie zaworów po stronie kierowcy masz opisane który cylinder pierwszy, a po za tym szukaj działa 
http://forum.omegakl...164&postcount=2

http://forum.omegakl...164&postcount=2
#23
OFFLINE
#24
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2011 - 11:24
na cewce masz napisaną kolejność cylindrów, tak samo na pokrywie zaworów po stronie kierowcy masz opisane który cylinder pierwszy, a po za tym szukaj działa
http://forum.omegakl...164&postcount=2
o o o oto własnie mi chodziło fotka ,stary jesteś wielki

#25
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2011 - 15:38
Jak mi chodziła na 5 grach to na wolnych silnik równo pracował. Dopiero jak przyśpieszałem na 2 , 3 biegu powyżej 40km/h zaczynała drgać gałka biegów. Auto nawet nieźle przyśpieszało jak na 5garów.
Sam od razu nie wyczaiłem, że nie chodzi na jeden gar , myślałem że zerwałem podporę wału i to wał tak drga. Jednak wprawne ucho mechanika szybko wyprowadziło mnie z błędu.
By wymienić cewkę mechanior zdjął kolektor ssący, podszybie i mechanizm wycieraczek.
Sam od razu nie wyczaiłem, że nie chodzi na jeden gar , myślałem że zerwałem podporę wału i to wał tak drga. Jednak wprawne ucho mechanika szybko wyprowadziło mnie z błędu.
By wymienić cewkę mechanior zdjął kolektor ssący, podszybie i mechanizm wycieraczek.
#26
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2011 - 15:43
no tez mi na wolnych codzi równo az dziwne nie. ale tak jak u ciebie przy przyspieszaniu czuć drganie tak jak by podpora wału .... na 17 jestem umówiony u znajomego pojade i bede zwalał kolektor potem zobacze przewody. dam znać co i jak