Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

2,5V6 - nie pali na wszystkie cylindry - kolejnośc ułożenia.


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
25 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   C25XE

C25XE

    nigdy nie ma na nic czasu

  • 155 postów
  • Dołączył: 16-01-2011
  • Skąd: Toruń

Napisany 17 lutego 2011 - 09:19

no tak ja to wiem ale jak dojść do tego jak cewki nie wiedac ,może jest gdzieś to napisane jaka kolejnośc jest na cewce ??

#22 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7 326 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 lutego 2011 - 09:24

na cewce masz napisaną kolejność cylindrów, tak samo na pokrywie zaworów po stronie kierowcy masz opisane który cylinder pierwszy, a po za tym szukaj działa ;)

http://forum.omegakl...164&postcount=2

#23 OFFLINE   JJdzej

JJdzej
  • 1 752 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Skąd: Tczew/Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 17 lutego 2011 - 10:28

Dodam, że w Sam naprawiam(książce) jest zła kolejność!!

#24 OFFLINE   C25XE

C25XE

    nigdy nie ma na nic czasu

  • 155 postów
  • Dołączył: 16-01-2011
  • Skąd: Toruń

Napisany 17 lutego 2011 - 11:24

na cewce masz napisaną kolejność cylindrów, tak samo na pokrywie zaworów po stronie kierowcy masz opisane który cylinder pierwszy, a po za tym szukaj działa ;)

http://forum.omegakl...164&postcount=2



o o o oto własnie mi chodziło fotka ,stary jesteś wielki :p teraz już dojde do tego bo byłem u gasmana i mówł że mam cewkw walnietą bo wali w kolektor a to moze być spowodowane że zle pozakładałem przewody ide walczyć :tank:

#25 OFFLINE   malinn

malinn
  • 132 postów
  • Dołączył: 28-02-2009
  • Skąd: Bydgoszcz

Napisany 17 lutego 2011 - 15:38

Jak mi chodziła na 5 grach to na wolnych silnik równo pracował. Dopiero jak przyśpieszałem na 2 , 3 biegu powyżej 40km/h zaczynała drgać gałka biegów. Auto nawet nieźle przyśpieszało jak na 5garów.

Sam od razu nie wyczaiłem, że nie chodzi na jeden gar , myślałem że zerwałem podporę wału i to wał tak drga. Jednak wprawne ucho mechanika szybko wyprowadziło mnie z błędu.

By wymienić cewkę mechanior zdjął kolektor ssący, podszybie i mechanizm wycieraczek.

#26 OFFLINE   C25XE

C25XE

    nigdy nie ma na nic czasu

  • 155 postów
  • Dołączył: 16-01-2011
  • Skąd: Toruń

Napisany 17 lutego 2011 - 15:43

no tez mi na wolnych codzi równo az dziwne nie. ale tak jak u ciebie przy przyspieszaniu czuć drganie tak jak by podpora wału .... na 17 jestem umówiony u znajomego pojade i bede zwalał kolektor potem zobacze przewody. dam znać co i jak