

2,5V6 - nie pali na wszystkie cylindry - kolejnośc ułożenia.
#1
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2006 - 21:39
nie pali na 2 cylinder - diagnoza programem TECH2.........
prosze o odpowiedzi dotyczace numeracji cylindrów w silniku 2,5V6 patrzac od przodu samochodu........
pozdrawiam
dziękuje...
wszystkie odpowiedzi sa aceptowane i przyjmowane z chęcią i humorem..........
:mrgreen:
#2
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2006 - 21:45
prosze o odpowiedzi dotyczace numeracji cylindrów w silniku 2,5V6 patrzac od przodu samochodu........
kurna, mam nadzieje, ze ząb czasu mi nie mylnął wiedzy
tył
5 6
3 4
1 2
Przód
#3
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2006 - 21:48
ta 2-ka sie schowąła pod jakimis pierdołami czy pzrewodami ni eiwem ja się do niej dobrac...........
:mrgreen:
#4
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2006 - 21:59
prosze o odpowiedzi dotyczace numeracji cylindrów w silniku 2,5V6 patrzac od przodu samochodu........
kurna, mam nadzieje, ze ząb czasu mi nie mylnął wiedzy
tył
5 6
3 4
1 2
Przód
Tutaj bym się trochę nie zgodził a nawet mocno - oczywiście podpieram się "Sam naprawiam" :-D Strona 86 - pełna wersja.
tył
6 3
5 2
4 1
przód
Poniżej załączam wycinek :-)

#5
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2006 - 22:19
tył
6 3
5 2
4 1
przód
no to nie wiem o co chodzi juz.............
w która strone jest ten kierunek jazdy... tzn jak tzreba stać w stosunku do samochodu.......
#6
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2006 - 22:24
Cholera!! Faktycznie lipa jakaś.tył
6 3
5 2
4 1
przód
no to nie wiem o co chodzi juz.............
w która strone jest ten kierunek jazdy... tzn jak tzreba stać w stosunku do samochodu.......
"Patrząc zgodnie z kierunkiem jazdy" (a zakładamy, że mowa jest o jeździe do przodu) to musielibyśmy wejść do auta. Wówczas układ byłby taki:
tył = kabina
3 6
2 5
1 4
przód = zderzak :-)
- lub -
tył = kabina
1 4
2 5
3 6
przód = zderzak :-)
Coś tak mi się wydaje :-D Ale czy na pewno??
PS.
EDIT:
Po głębszym namyślę jestem zdecydowanie za opcją
tył = kabina
3 6
2 5
1 4
przód = zderzak :-)
Popieprzyli to doszczętnie ale ja to odczytuje tak:
- patrzą zgodnie z kierunkiem jazdy - obieramy stronę - lewą i prawą - jak już obraliśmy to patrząc od przodu auta do tyłu mamy kolejność :bigok:
Głupie jest, że podajądwa sposoby patrzenia!

#7
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2006 - 22:46
prosze o odpowiedzi dotyczace numeracji cylindrów w silniku 2,5V6 patrzac od przodu samochodu........
kurna, mam nadzieje, ze ząb czasu mi nie mylnął wiedzy
tył
5 6
3 4
1 2
Przód
no mi wlasnie tez sie tak zdaje i nawet autodata tak podaje.
#8
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2006 - 22:54
Jeśli prawdą by to było lub też prawdą jest to znaczy, że dałem du.y. Idąć tym śladem dalej oznaczać może, że nie rozumiem tekstu pisanego.prosze o odpowiedzi dotyczace numeracji cylindrów w silniku 2,5V6 patrzac od przodu samochodu........
kurna, mam nadzieje, ze ząb czasu mi nie mylnął wiedzy
tył
5 6
3 4
1 2
Przód
no mi wlasnie tez sie tak zdaje i nawet autodata tak podaje.
Cita - zwracam honor.
Qrna - to się podparłem "Sam naprawiam" ehhhh w piz.u......
#9
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2006 - 23:04
Jeśli prawdą by to było lub też prawdą jest to znaczy, że dałem du.y. Idąć tym śladem dalej oznaczać może, że nie rozumiem tekstu pisanego.prosze o odpowiedzi dotyczace numeracji cylindrów w silniku 2,5V6 patrzac od przodu samochodu........
kurna, mam nadzieje, ze ząb czasu mi nie mylnął wiedzy
tył
5 6
3 4
1 2
Przód
no mi wlasnie tez sie tak zdaje i nawet autodata tak podaje.
Cita - zwracam honor.
Qrna - to się podparłem "Sam naprawiam" ehhhh w piz.u......
nie mowie ze autodata sie nie moze mylic. jutro lookne jeszcze w sam naprawiam
#10
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2006 - 23:14
nie mowie ze autodata sie nie moze mylic. jutro lookne jeszcze w sam naprawiam
ja pisałem 'z głowy' a tą mam dobrą, choć mało pamiętliwą.
Tak jak napisałem - napisałem, ze chyba tak jest, ale nie dałbym se Omy poobijać za moję informacje.
#11
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2006 - 00:12

#12
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2006 - 11:12
a jakie miałeś objawy..........????Umarla Ci cewka
Mialem to samo.
u mnie jest tak.........na wolnych obrotach lekkie poszarpywania........ silnik si e trzęsie........ i zachwile jest spokój.............
ruszam........ brak mocy...........
jade tak około 80km/h i dodajac lekko gazuczyc jaksamochodemszarpie........ takie przerwywane poszarpywania........
wciksam w pod leoge redukujei jedzie............. ale mocy brak............
pozdr
ile dałeś za cewkę?
#13
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2006 - 14:25
#14
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2006 - 18:27
a potem zobaczym.....
serdeczne dzięki za wszystkie odpowiedzi...........
pozdrawiam serdecznie...........
czekam z niecerpliwością na wiadomościo cenie cewki..........
:mrgreen:
:hehe:
#15
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2011 - 15:37
Wymieniam właśnie cewkę ale nie wiadomo jak liczyć te cylindry. Oszaleć można.
Chciałem się podeprzeć forum ale straszny chaos w tym temacie i nic nie rozumiem.
Czy koś wie jak poprawnie liczyć cylindry w 2,5 v6 i jest przekonany na 100% co do swojej racji?
Proszę o pomoc
Co do ceny cewki - są dwa rodzaje z okrągłą wtyczką (jajowatą) i prostokątną. Ja kupiłem z okrągłą bo taka była u mnie z alledro od ,, Stachowiaka '' z Poznania. Dałem niecałe 200zł.
Cała zabawa przestaje być miła , nie wspominając o dojściu do świec , przewodów i cewki. Uszczelnienie pokryw zaworów i same pokrywy z tworzywa sztucznego to mega nieporozumienie. Tylko się utwierdziłem w przekonaniu , że nie kupię już nigdy opla z v6. Każda v6 z koncernu audi jest wiele bardziej przemyślana niż ta w opelku i wiele mniej awaryjna. Przestali robić 2,8 v6 w audi, skodzie bo się w ogóle nie psuło i koncern nie mógł zarabiać na częściach.
#16
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2011 - 15:57
Uszczelnienie pokryw zaworów i same pokrywy z tworzywa sztucznego to mega nieporozumienie
mozna zalozyc aluminiowe od vectry.
#17
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2011 - 16:49
Mój złom przestał chodzić na jeden cylinder. Sprawdziłem sprężanie na cylindrach. Komprecha jest na każdym.Wymieniłem świece zapłonowe, przewody nadal zero poprawy. Kuleje na lpg i benzynie.
Wymieniam właśnie cewkę ale nie wiadomo jak liczyć te cylindry. Oszaleć można.
Chciałem się podeprzeć forum ale straszny chaos w tym temacie i nic nie rozumiem.
Czy koś wie jak poprawnie liczyć cylindry w 2,5 v6 i jest przekonany na 100% co do swojej racji?
Proszę o pomoc
Co do ceny cewki - są dwa rodzaje z okrągłą wtyczką (jajowatą) i prostokątną. Ja kupiłem z okrągłą bo taka była u mnie z alledro od ,, Stachowiaka '' z Poznania. Dałem niecałe 200zł.
Cała zabawa przestaje być miła , nie wspominając o dojściu do świec , przewodów i cewki. Uszczelnienie pokryw zaworów i same pokrywy z tworzywa sztucznego to mega nieporozumienie. Tylko się utwierdziłem w przekonaniu , że nie kupię już nigdy opla z v6. Każda v6 z koncernu audi jest wiele bardziej przemyślana niż ta w opelku i wiele mniej awaryjna. Przestali robić 2,8 v6 w audi, skodzie bo się w ogóle nie psuło i koncern nie mógł zarabiać na częściach.
Kup se audi i nie marudź.
Nie wiem co rozumieć pod hasłem "szczelnienie pokryw zaworów i same pokrywy z tworzywa sztucznego to mega nieporozumienie."
Pokrywy wiadomo plastikowe(kup aluminiowe), ale uszczelniacze że z tworzyw sztucznych to o co chodzi?
Co się dziwisz, że padła cewka jak pokrywy ciekną.
Kupiłeś cewkę chińską to kable na pewno też kiepskie, pokrywy ciekną i olaboga jaki opel zły jak kupuje chińskie rzeczy i nawet przyczyn usterki nie naprawiam.
Kolejność garów masz na pokrywie tej gdzie jest wlew oleju i na forum też gdzieś był, pierwsze jest po stronie pasażera z przodu drugi po stronie kierowcy z przodu samochodu drugi w środku po stronie pasażera itd. Na cewce jest napisane.
#18
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2011 - 06:06
#19
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2011 - 09:07
#20
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2011 - 09:15
Można temu jakoś zaradzić
podlaczyc prawidlowa kolejnosc i bedzie powinno pomoc.