nierówna praca silnika 2,5td
#1 OFFLINE
Napisany 24 lutego 2009 - 18:15
#2 OFFLINE
Napisany 24 lutego 2009 - 18:23
#3 OFFLINE
Napisany 24 lutego 2009 - 18:27
#4 OFFLINE
Napisany 24 lutego 2009 - 18:50
#5 OFFLINE
#6 OFFLINE
Napisany 24 lutego 2009 - 19:35
#7 OFFLINE
Napisany 24 lutego 2009 - 19:37
#8 OFFLINE
Napisany 24 lutego 2009 - 19:54
#9 OFFLINE
Napisany 24 lutego 2009 - 22:17
z tego co znalazlem w szukajce to ze w dieslach spinaczem podobno nic nie pomoze zczytywanie bledów jedynie komp a w tym wypadku nic nie wykazalo nie wiem mam jakis dziwny przypadek chyba
Z tego co wiem falowanie na wolnych obrotach moze byc wina wlasnie nastawnika,i komputer nie pokaze.Jesli sie nic wiecej nie dzieje to bym to olal.Ale moge sie mylic,moze to byc nawet czujnik temperatury i jeszcze wiele innych przyczyn.Sprubuj na spinacz u mnie pokazalo.
#10 OFFLINE
Napisany 24 lutego 2009 - 22:39
Z tego co wiem falowanie na wolnych obrotach moze byc wina wlasnie nastawnika,i komputer nie pokaze.Jesli sie nic wiecej nie dzieje to bym to olal.Ale moge sie mylic,moze to byc nawet czujnik temperatury i jeszcze wiele innych przyczyn.Sprubuj na spinacz u mnie pokazalo.
ok dzieki wielkie poprubuje bo co do warsztatuw samoch to nie wierze mechaniorom bo kazdy chce mi pompe wyciagac jesli nic mi sie nie uda a znajde dobry warsztat samoch to napewno sie podziele wiadomoscia gdzie owy sie znajduje ,dzieki wszystkim za chceci i pomoc
#11 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2009 - 09:32
#12 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2009 - 09:57
Zero błędów na kompie
telepanie na jałowym u mnie to scharatane koło dwumasowe niestety, a na dławienie podczas jazdy padło czujnik pedału przyspieszenia i tu był błąd na konpie - jednak mechanik wziął wymienił jakiś kabel, przeczyścił kostki i napsikał jakiegoś siówaksu do elektryki w nie i już przeszło rok jak nic w tym kierunku się nie dzieje.
Dodam że nastawnik też wymieniałem ale objawy to były takie że komputer całą listę błędów wyrzucił a i były problemu ze zmianą biegów i dojerzdżaniem do świateł - gasł za każdym razem i niesamowicie ciężko palił.
Podjedź do pompiarza to ci sprawdzi ten nastawnik a jak to nie będzie to to jedź do dobrego mechanika
#13 OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2012 - 19:50
a moj problem polega na tym ze czasami ma nierówne obroty... jest czas ze chodzi bardzo łądnie równo na obrotach a jest tak ze nierówno tak nim trzęsie troche ... zero błędów na kompie i ogólnie pórcz tego nic mu nie dolega?? nastawnik mam po regeneracji pompa ok i kondyzja wszyskiego jest dobra i wogole??? jakieś rady???
#14 OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2012 - 19:58
#15 OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2012 - 20:34
hymmm dla mnie jest to dziwne bo nie ma żadnych kompletnie błędu wszystko chodzi jak powinno i pali zimny ciepły idealnie i wo gole i te nierówne obroty sa co jakis czas... zrobie 300 km i chodzi rowno zrobie drugie 300 km i chodzi nierówno....wyy wy wy wy wy:D ;/ pomóżcie bo chce zeby to narmalnie chodziło a nie jak jakis stary parkot;/
aha dodam jeszcze ze te objawy były jak go kupiłem ...nawet na cieknącej pompie:) a mam już ją trochę czasu
#16 OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2012 - 20:35
#17 OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2012 - 20:39
#18 OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2012 - 20:46
zimny- 2,5 zaraz po rozruchu ale nie pamiętam dobrze no i od tego w dół jeździe do rozgrzania. (ale nie jestem pewien bo szczerze mawiać nie zwróciłem akurat na to uwagi
dziś nawet patrzyłem z tym mechanikiem temp paliwa na pomie i wszystko jest w normie i wo gole. dawka tak samo. On sam powiedział ze robił rożnego typu pompy i tych tak samo kilkanaście zrobił i mi niby mówił ze druga pompa ale to jest loteria moze byc Dobrze możne być tak samo
hymmm a gdzie tego zwarcia szukać ???? i w jaki sposób??
#19 OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2012 - 21:04
na youtube jest pokazay rozruch zimnego po regeneracji i tam odrazu sie ustawia na 1,3 l/h na zimnym ale nie wiem ile w tym prawdy.
u mnie telepalo silnikiem ale nie wahlowalo obrotami , a mialem przesadzoną dawke tak ze mialem zera albo nic nie pokazywalo. przestawilem i jest git,
teraz mam 0,6 l/h i powiem ze nie dymi i ma nawet kopa jak na 130km.
obstawilbym jeszcze u ciebie poduchy silnika o ile nie ma falowania tylko same trzesienie silnikiem i budą .bardzo lubi sie psuc a raczej rozpuszczzac poducha od strony turbo bo tam najczesciej kapie olej po kropelce nawet i rozpuszcza nasza poduszeczke. wiec zobacz moze na czesci takiego typu, przejzyj z kanalu i sprawdz .
#20 OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2012 - 21:20
dzięki za raDY:)
OGLĄDAŁEM FILMIK I SAMOCHÓD JEST ROZGRZANY 80 STOP CZY JEST NORMALNE ZE TAK SKOCZYŁ ALBO TO NIE TEN FILMIK