

nivomat
#101
OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2011 - 16:09
#102
OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2011 - 18:57
nawieszenia
chyba zawieszenia:p
wbil mi sie w srodek amortyzator
Wpadl do srodka czy jak??
#103
OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2011 - 20:00
Mozna jezdzic ale jest tragedia.Kolejna sprawa co jakis czas halasuje mi pod spodem jakas pompa ktora niby ma cos wspolnego z zawieszeniem..
kur.. mozliwe ze jest malo plynu w zbiorniczku wyrow.?haha dopiero teraz sie dowiedzialem ze to ma NIVO

#104
OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2011 - 21:54
Nie znam się na nivomacie ale jeśli rozwaliłeś amor to trzeba go wymienić (czytaj komplet tył) i zobaczyć co dzieje się z pompą.
#105
OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2011 - 10:04
Nie bardzo rozumiem co to znaczy wpadł mi do środka. Znaczy wbił się w karoserię czy zablokował się w jakieś tam pozycji?
Nie znam się na nivomacie ale jeśli rozwaliłeś amor to trzeba go wymienić (czytaj komplet tył) i zobaczyć co dzieje się z pompą.
Witam ZaJaC wbił sie i zablokowal w pewnej pozycji no i pompa caly czas wariuje nawet gdy jest wylaczony zaplon...
#106
OFFLINE
#107
OFFLINE
Napisany 26 lipca 2011 - 12:45
W sobotę załadowałem bagażnik około 200kg ciężarem, Nivo bez problemu podpompowało amory z tyłu i auto się podniosło na odpowiedni poziom.
W niedzielę gdy wyjąłem klamoty z bagażnika, po odpaleniu tył się nie opuściłi stoi wysoko jak koza. Sprawdzałem czujnik i dźwigienka są na swoim miejscu, bezpiecznik też dobry. Dziś podłączyłem pod gniazdo OP-COMA i nie można było się połączyć z modułem regulacji wzniosu, co jest?
#108
OFFLINE
Napisany 26 lipca 2011 - 12:56
Swoja droga bede robil remont tylu za tydzien, moze dwa. Moje nivo dziala bardzo dobrze, ale amory sa juz mocno skorodowane. Obawiam sie ze zaloze zwykle i odlacze przekaznik od pompy. Na dodatek mam peknieta sprezyna z tylu , a komplet nowych (niestety oryginalnych) do zawieszenia regolowanego to 1000zł + 800-1000zł za amory. Chyba mnie na to nie stac narazie, a szkoda.
#109
OFFLINE
Napisany 26 lipca 2011 - 14:37
#110
OFFLINE
Napisany 26 lipca 2011 - 17:26
#111
OFFLINE
Napisany 26 lipca 2011 - 20:04
a czym sie różni zwykła sprężyna od tej która idzie do nivo ?
Różni się konstrukcją. Inna struktura zwojów.
#112
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2011 - 08:19
Jedyny błąd jaki wyskoczył to błąd [nr. 6] - "..Za niskie napięcie w układzie.." - który już nie występuje.
Natomiast problem jest dalej ponieważ kompresor nie upuszcza powietrza i auto dalej stoi wysoko, w czym tkwi problem?
#113
OFFLINE
#114
OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2011 - 08:19
chciał bym się dowiedzieć jak są podpięte wężyki przy pompce do niwo może ktoś ma fotki lub rysunek to był bym wdzięczny
są tam trzy wyjścia i nie były podpięte żadne przewody
#115
OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2011 - 14:11
#116
OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2011 - 20:34
Dzisiaj byłem na kanale. Kolejno: wyjąłem bezpiecznik [27], spuściłem powietrze z układu, włożyłem spowrotem bezpiecznik, przekręciłem zapłon. Auto nie stoi już jak koza, natomiast nurtuje mnie jedno pytanie.. każdorazowo gdy włączam zapłon uruchamia się sprężarka NIVO na 2-3 sekundy i to bez ładunku. Po kilku takich uruchomieniach auto mimo woli coraz wyżej stoi. Dodatkowo jak byłem na kanale zrobiłem test, odpiałem cięgno czujnika i ruszałem nim góra dół na załączonym zapłonie... do góry bez problemu się podnosił natomiast nie opuszcza w dół. Co jest grane?!
Napisalem Ci nizej ,ze przy kompresorze jest zawor upustowy. Jak nie wypuszcza powietrza to nie obnizy samochodu., Sprawdz go.
#117
OFFLINE
Napisany 09 sierpnia 2011 - 10:20
#118
OFFLINE
Napisany 09 sierpnia 2011 - 11:17
grzechotka
nasadka 13
długa przedłużka
odkręcasz 2 śruby mocujące oraz jedną (najbliższa od nadkola) obracasz o 90 stopni i powinna wyjść.
zdejmujesz wtyczkę oraz wężyk idący do amorów.
czy ten wężyk trzeba zabezpieczyć przed ewentualnym uciekaniem powietrza, to nie wiem.
#119
OFFLINE
Napisany 01 września 2011 - 18:44

#120
OFFLINE
Napisany 01 września 2011 - 19:08