Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Omega Steinmetz

10j tył steinmetz competition st2 rant 18

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
3844 odpowiedzi na ten temat

#3761 OFFLINE   spawek

spawek

    Jest moc jest zabawa

  • 1 014 postów
  • Dołączył: 08-03-2014
  • Skąd: Tomaszów Maz.
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 07 lutego 2016 - 19:01

No to chyba to jednak jest padło bo cos często zmienia właścicieli. Ten nowy dopiero co się witał na forum i już sprzedaje:

 

Witam wszystkich. Właśnie stałem się posiadaczem omegi bfl 2.5v6 jak się dowiedziałem od kolegi, to chyba była omega kolegi RAFKE, (czy jakoś tak), więc wraca na forum.

Pozdrawiam. :)


Najszybsza omega na mokrym na XIX zlocie
Najczystsza omega od XIX zlotu

#3762 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 07 lutego 2016 - 19:20

To może inaczej uwaga mina :) Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Edytowany przez se61, 07 lutego 2016 - 19:21.


#3763 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 07 lutego 2016 - 22:56

elektryka padała powoli za mojej kadencji. ale przez rok czasu kolo który ją kupił ode mnie jeszcze ciekawsze szopki mi przekazal ze się pojawiały. a w temacie z gratów stz tam tylko lustra, paski, wlew, pedaly i to wszystko. reszte widzę rozprzedal z niej..

#3764 OFFLINE   szarak

szarak
  • 225 postów
  • Dołączył: 13-09-2011
  • Skąd: Koszalin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 09 lutego 2016 - 21:40

Springi stz http://olx.pl/oferta...D5-IDdPPO1.html

#3765 OFFLINE   Chorwat

Chorwat
  • 242 postów
  • Dołączył: 08-12-2015
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 09 lutego 2016 - 22:09

Przecież to Eibach, nie STZ. Hasło tylko tak wpisane w tytule, by zwiększyć oglądalność oferty.


Edytowany przez Chorwat, 09 lutego 2016 - 22:10.


#3766 OFFLINE   szarak

szarak
  • 225 postów
  • Dołączył: 13-09-2011
  • Skąd: Koszalin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 09 lutego 2016 - 22:17

Przecież to Eibach, nie STZ. Hasło tylko tak wpisane w tytule, by zwiększyć oglądalność oferty.

Faktoza

#3767 OFFLINE   Chorwat

Chorwat
  • 242 postów
  • Dołączył: 08-12-2015
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 09 lutego 2016 - 22:20

Niestety bardzo częsta praktyka :angry:



#3768 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 10 lutego 2016 - 00:01

zle nie napisal. eibach robil dla stz

#3769 OFFLINE   smokebite

smokebite

    Omega Garage

  • 1 750 postów
  • Dołączył: 18-08-2011
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 10 lutego 2016 - 01:56

Niestety bardzo częsta praktyka :angry:

Biznes jest biznes. To jak wiele rzeczy drożej sprzedasz pisząc 3.0 v6 mimo że w każdej omie było takie samo :F

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno


" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "

Auto Serwis Kraków
Opel Saab
515 018 365

#3770 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 10 lutego 2016 - 08:56

prawdę napisał ;)

 

Springi dla stz robił własnie eibach ;)



#3771 OFFLINE   user881

user881
  • 432 postów
  • Dołączył: 07-12-2010
  • Skąd: Myszyniec
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 10 lutego 2016 - 09:45

Jeśli o Eibach mowa...to jak względem Irmschera się one zachowują ? Widzę że to dla mojej furmanki alternatywa bo brak mi dwóch sztuk irmiego na przód...



#3772 OFFLINE   bolecq2

bolecq2
  • 243 postów
  • Dołączył: 09-12-2008
  • Skąd: Lipnik k./Osieka
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 10 lutego 2016 - 15:53

Mówicie ze one są dedykowane do 2.5td i 2.5dti? Jak w przypadku niwo? Podejdą one wogole czy trzeba wywalić niwo
Mówicie ze one są dedykowane do 2.5td i 2.5dti? Jak w przypadku niwo? Podejdą one wogole czy trzeba wywalić niwo

#3773 OFFLINE   Chorwat

Chorwat
  • 242 postów
  • Dołączył: 08-12-2015
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 10 lutego 2016 - 18:10

Nivo nie trzeba wywalać, ale trzeba skrócić czujnik.



#3774 OFFLINE   bolecq2

bolecq2
  • 243 postów
  • Dołączył: 09-12-2008
  • Skąd: Lipnik k./Osieka
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 10 lutego 2016 - 18:17

O taka wartość ile sprezyny obniżają? Czyli w przypadku tego eibacha 30mm? A jak z amorami podejdą seryjne sachs czy muszą być inne?

#3775 OFFLINE   premier2

premier2
  • 1 011 postów
  • Dołączył: 29-09-2009
  • Skąd: Piotrków T./ Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 10 lutego 2016 - 23:24

Seria wystarczy. Ale Eibach jest bardziej miękki, niż Irmi. Mnie pasuje, jak ktoś chce mieć beton na zawiasie, to nie tędy droga

#3776 OFFLINE   zbychu

zbychu
  • 130 postów
  • Dołączył: 20-02-2009
  • Skąd: na wiosce pielgrzymowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 11 lutego 2016 - 01:54

Jeśli o Eibach mowa...to jak względem Irmschera się one zachowują ? Widzę że to dla mojej furmanki alternatywa bo brak mi dwóch sztuk irmiego na przód...

Powiem jak dla mnie na irmim mi sie lepiej jeździło, teraz mam eibach i trzeba wolniej na zakrętach.



#3777 OFFLINE   Bolo94

Bolo94

    Kandydat na klubowicza

  • 419 postów
  • Dołączył: 09-05-2014
  • Skąd: Brodnica - Gołkowo
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 11 lutego 2016 - 09:34

teraz mam eibach i trzeba wolniej na zakrętach.


W zabudowanym na zakrętach można max 50, poza zabudowanym 90. Ale kiedy są ostrzejsze, to zarządca wstawia dodatkowe ograniczenia. Omega to nie rajdówka i szkoda jej na takie wariactwo

#3778 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 11 lutego 2016 - 10:23

ale nie zachowuj sie jak wapniak :p

#3779 OFFLINE   bolecq2

bolecq2
  • 243 postów
  • Dołączył: 09-12-2008
  • Skąd: Lipnik k./Osieka
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 11 lutego 2016 - 10:51

Czyli omega kombi na seryjnych amorach i sprezynach kieruje/zachowuje sie tak samo jak na seryjnych amorach i sprezynach eibach -30?

Edytowany przez bolecq2, 11 lutego 2016 - 10:53.


#3780 OFFLINE   premier2

premier2
  • 1 011 postów
  • Dołączył: 29-09-2009
  • Skąd: Piotrków T./ Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 11 lutego 2016 - 11:12

Tego nie wiem, ja akurat zmieniałem ze sprężyn sport -15 na eibach -30. Jest niżej, auto wygląda lepiej i jeździ się komfortowo. Sporty są bardzo twarde i dla mnie były za sztywne. Fakt, że w zakrętach mogłem jechać trochę szybciej, ale na 17" trochę trzęsło w mieście. Niestety nie mam porównania do serii





Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: 10j, tył, steinmetz, competition, st2, rant, 18