


Silnik C20NE opinie
#61
OFFLINE
#62
OFFLINE
Napisany 10 lutego 2009 - 23:41
#63
OFFLINE
Napisany 10 lutego 2009 - 23:56
Takiego silnika już żaden Opel nie będzie miał
A co w nim takiego wyjątkowego ? Prosty silnik 8V ze wszystkimi tego wadami i zaletami.
- a szkoda bo lepszego tylko ze świecą szukać.
A co rozumiesz przez pojęcie lepszy ? Czy lepszy musi oznaczać tańszy w eksploatacji ? Dla kogoś lepszy może być V6 a sprowadzając wszystko do rozumowania że im tańsze tym lepsze można uznać że ktoś ceniący V6 jest idiotą

A to co kolega Sominos pisze na jego temat czyli porównanie spalania z 16V - woła tylko o pomstę do nieba.Jak widać nigdy w życiu nie miał do dyspozycji dwóch tych aut jednocześnie.
Jak widać nie przyjmujesz do wiadomości faktu że 16V pali mniej od 8V.
http://www.motofakty...ad26b915bd107c3
http://www.autocentr....0-i-116km.html
#64
OFFLINE
Napisany 11 lutego 2009 - 00:10
co w nim wyjatkowego? ze praktycznie wszystko w silniku mozesz zoribc samemu, prosta budowa - proste dzialanie... i do tego bardzo duzo wytrzymuje...
ad. 2 wyjatkowego? ma wiecej zalet niz wad.

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#65
OFFLINE
Napisany 11 lutego 2009 - 00:15
#66
OFFLINE
Napisany 11 lutego 2009 - 00:16
Jak widać nie przyjmujesz do wiadomości faktu że 16V pali mniej od 8V.
http://www.motofakty....d26b915bd107c3
http://www.autocentr....0-i-116km.html
To akurat nie jest o C20NE a o silniczku skąd inąd niezłym X20SE
#67
OFFLINE
Napisany 11 lutego 2009 - 07:18
Calibra 16V
Calibra 8V
#68
OFFLINE
Napisany 11 lutego 2009 - 15:49
Wiesz - mało mnie interesują tabelki , wykresy itp.Miałem oba te auta na raz i doskonale wiem ile pali jeden i drugi przy takiej samej jeździe.Nawet porównania nie ma spalanie omy A z silnikiem C20NE do Omy B 16V.Choćby ze względu na ciężary tych aut.
A skoro mi nowsze ma palić sporo więcej - to ja podziękuję za taką nowość i pozostanę przy babince A.No cóż - kryzys mamy...
A o awaryjności to już w ogóle wspominał nie będę.
#69
OFFLINE
Napisany 11 lutego 2009 - 16:39
#70
OFFLINE
Napisany 11 lutego 2009 - 16:42
#71
OFFLINE
Napisany 11 lutego 2009 - 16:47
#72
OFFLINE
Napisany 11 lutego 2009 - 17:14
Nie twierdze że jest inaczej. Dziwi mnie tylko idealizowanie tego silnika zapominając o jego wadach.
Bo trudno w nim jest znaleźć jakąkolwiek wadę - od 17 lat jeżdżę na tym silniku (piąta omega z rzędu) i nigdy nic przy żadnym z nich nie robiłem.Oczywiście oprócz wymiany paska czy pompy wodnej.Gdzie więc mam szukać wady ???
#73
OFFLINE
Napisany 11 lutego 2009 - 18:31
powiem tak, 3 lata zasuwałem na X20SE, PROBLEMÓW _ Z E R ODziwi mnie tylko idealizowanie tego silnika zapominając o jego wadach



cóż - wady 115KM? za mało jak na kluskę, ale jak już goniłem 110 to dyfer i 140 też uzyskiwałem i mało było samochodzików nie do "zrobienia" a jak sprzedawałem to w ofercie dałem 2.0i i pierwsze pytania jakie padały od potencjalnych kupujących to było czy przypadkiem nie jest to silnik 16V bo jak 16V to podziękował... samochodzik nie był ideałem ale gość usłyszał 2.0 8V to wziął nie patrząc na "rudą dziwkę" wychodzącą w błotnikach:)
#74
OFFLINE
Napisany 24 marca 2009 - 11:26

Mam też asterkę F, której przeszczepiłem serduszko z 1.6 właśnie na C20NZ i muszę przyznać, że... Astra lepiej mi się zbiera niż Omega...
Cóż, Astra jest dużo lżejsza poza tym silniczek 8V lepiej zbiera się z dołu niż 24V.
Mimo ogromnej frajdy z jazdy omegą V6, tego dźwięku i komfortu jazdy wciąż lubię depnąć Asterixem, który tak ślicznie przyspiesza

Astra F
#75
OFFLINE
Napisany 24 marca 2009 - 13:05

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#76
OFFLINE
Napisany 24 marca 2009 - 14:57
Nie twierdze że jest inaczej. Dziwi mnie tylko idealizowanie tego silnika zapominając o jego wadach.
Więc przeczytaj dokładnie tyt. tematu i się nie dziw, każdy ma prawo na swoją opinię i ją wyraża. Spośród kilkunastu głosów pojawia sie twój jeden na nie i dobrze masz prawo mieć takie zdanie, ale po co przekonywać do niego innych??
Zwyczajna statystyka obroni lub nie ten silnik- tyle!

Kolega Franc napisał;
Boże!

Odsyłam do całego tematu
http://forum.omegakl...6646#post276646
Chyba nie musze komentować, co widzimy w starym przestarzałym silniku, który nawet tico nie prześcignie. Koszt naprawy na pewno nie osiągnie 4 czy 8 tys zł

#77
OFFLINE
Napisany 24 marca 2009 - 14:21


#78
OFFLINE
Napisany 25 marca 2009 - 19:43
Według mnie to idealny silnik dla amatora_mechanika.
Nie jest skomplikowany technicznie no i elektryki ma niewiele.
Wiem z doświadczenia:) bo już nie raz zdejmowałem głowicę a mówię wam "złota rączka" ze mnie nie jest
pozdrawiam
A kto myśli inaczej poprostu NAM zazdrości

#79
OFFLINE
Napisany 25 marca 2009 - 19:47
To był żart oczywiścieChyba nie musze komentować, co widzimy w starym przestarzałym silniku, który nawet tico nie prześcignie.
