i imbus 6 do pelnego skladupotrzebne są klucze torx i grzechotka.

Napisany 15 stycznia 2009 - 15:18
i imbus 6 do pelnego skladupotrzebne są klucze torx i grzechotka.
Napisany 15 stycznia 2009 - 15:50
Napisany 15 stycznia 2009 - 17:23
Widzę że teraz masz 16v. Jak wspominasz C20NE, jaki miałeś przebieg?Ja w sojej w tym silniku...
Napisany 15 stycznia 2009 - 21:31
Napisany 15 stycznia 2009 - 22:10
Napisany 15 stycznia 2009 - 22:24
C20NE powtorze po kolegach silnik 1 klasa!Pieknie na gazie w Vectrze latal:)
kumpel mial nakrecone jakies 400tys z czego jakies 150tys na gazie i silnik chodzil slicznie.Vectra z tym silnikiem bardzo ladnie sie zbierala.Nie wiem jak w omedze A bo to krowa w porownaniu z Vectra:D
Napisany 15 stycznia 2009 - 23:13
Napisany 16 stycznia 2009 - 12:01
Faktem jest ze Vectra lepiej się zbierze przy tym silniku.Jak na omegę z tamtych lat też się dobrze zbiera z ty silnikiem
Napisany 16 stycznia 2009 - 13:51
Napisany 16 stycznia 2009 - 14:34
Napisany 16 stycznia 2009 - 16:15
Napisany 16 stycznia 2009 - 17:51
Omy A i B 115 - 136KM. To faktycznie można powiedzieć że fajnie się zbiera
Napisany 16 stycznia 2009 - 18:26
Napisany 16 stycznia 2009 - 22:12
Napisany 17 stycznia 2009 - 15:40
Napisany 17 stycznia 2009 - 17:40
Z relacji uzytkownikow wiem ze po zalozeniu instalacji zaczynaja sie prawdziwe problemy.
Napisany 17 stycznia 2009 - 18:27
Napisany 17 stycznia 2009 - 21:32
Moze teraz mnie sporo osob zlinczuje ale trzeba przyznac ze LPG przy latach i przebiegu tego silnika to nienajlepsze rozwiazanie.
Napisany 17 stycznia 2009 - 23:27
Napisany 18 stycznia 2009 - 12:58
Jak najbardziej sie z tym stwierdzeniem zgodze.Ale, ekonomia mówi swoje...