Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

2.5 DTI kreci rozrusznikiem ale nie zapala - pompa paliwa


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
48 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 05 grudnia 2012 - 20:47

no to możesz mieć problem z którąś pompą albo przekaznikiem...odłącz pompy za nim zmienisz bezpieczniki i po kolei je podpinaj.

 


#22 OFFLINE   pinokio

pinokio
  • 42 postów
  • Dołączył: 03-08-2012
  • Skąd: Chełm
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 06 grudnia 2012 - 13:36

A jaki powinien być oryginalny przekaźnik do mojej omegi kombi bfl 2.5 dti 150 Km koniec roku 2001 bo ja mam taki.Tyco v23134-K59-X313. BMW 6136-6 915 327.To jest pełne oznaczenie przekaźnika.

#23 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 06 grudnia 2012 - 15:20

pinokio ja Ci nie pomogę bo nie ma mnie w domku a i do epc nie mam dostępu ale zaraz sprawdzę w bmw jaki powinien być.
kurcze z bmw też Ci nie pomogę na razie...
Wymieniłeś te spalone bezpieczniki?

 


#24 OFFLINE   zygzak

zygzak

    *********

  • 2 335 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Zalesie Górne

Napisany 06 grudnia 2012 - 19:54

epc podaje tylko jeden do Y25TD
90464760 62 38 534
siemens
V23134-K52-X220
Dodany obrazek

#25 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 grudnia 2012 - 22:00

epc podaje tylko jeden do Y25TD
90464760 62 38 534
siemens
V23134-K52-X220

może być byli jaki ważne aby prąd był 40 A i miał tak samo ustawione nóżki

#26 OFFLINE   pinokio

pinokio
  • 42 postów
  • Dołączył: 03-08-2012
  • Skąd: Chełm
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 07 grudnia 2012 - 12:41

Bezpieczniki wymieniłem pompki nie działają przedmuchałem przewody sprężarka ale ropa ok miałem podejrzenie że może coś przymarzło ale to nie to .Zdaje się że coś elektrycznego tylko co. Przekaźnik dobry pozostaje podpięcie pod komputer .

#27 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 grudnia 2012 - 13:36

Przekaźnik dobry pozostaje podpięcie pod komputer .

dokładnie tam jest opcja wymuszonego włączenia pompki

#28 OFFLINE   pinokio

pinokio
  • 42 postów
  • Dołączył: 03-08-2012
  • Skąd: Chełm
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 08 grudnia 2012 - 11:59

Dziwna sprawa pompka zaskoczyła i dalej nie wiem co było znowu pali na dotyk.Od rana był pod prostownikiem może za słaby był akumulator . Dziękuje wszystkim za pomoc czuje że z tymi pompkami będzie jeszcze problem.

Dzisiaj rano zapaliła bez problemu ale wyjąłem wtyczkę od pompki podprogowej żeby wyczyścić styki władam i pompka nie chodzi ale walnąłem w nią ręką parę razy i działa .Co o tym myślicie pompka sie zawiesza szukać nowej jakie polecacie dobre zamienniki.Może ktoś doradzi.

#29 OFFLINE   Iwan

Iwan

    Design Edition

  • 147 postów
  • Dołączył: 08-12-2008
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 08 grudnia 2012 - 15:16

Dziwna sprawa pompka zaskoczyła i dalej nie wiem co było znowu pali na dotyk.Od rana był pod prostownikiem może za słaby był akumulator . Dziękuje wszystkim za pomoc czuje że z tymi pompkami będzie jeszcze problem.

Dzisiaj rano zapaliła bez problemu ale wyjąłem wtyczkę od pompki podprogowej żeby wyczyścić styki władam i pompka nie chodzi ale walnąłem w nią ręką parę razy i działa .Co o tym myślicie pompka sie zawiesza szukać nowej jakie polecacie dobre zamienniki.Może ktoś doradzi.


Tu masz Pierburga za raptem 500 PLN (w jednym sklepie widziałem nawet cenę prawie 1000 PLN więc to naprawdę dobra cena jak za Pierburga) więc nie kombinuj z tańszymi zamiennikami. Szwagier od nich kupował i wszysko OK.

http://motosklep.oin...-bmw-rover.html

#30 OFFLINE   pinokio

pinokio
  • 42 postów
  • Dołączył: 03-08-2012
  • Skąd: Chełm
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 09 grudnia 2012 - 09:56

Znalazłem parę pomp paliwa i która by była dobra.http://allegro.pl/po...23973380.html.A może lepiej nowa http://moto.allegro....2818646864.html http://moto.allegro....2780217375.html

#31 OFFLINE   pinokio

pinokio
  • 42 postów
  • Dołączył: 03-08-2012
  • Skąd: Chełm
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 10 grudnia 2012 - 13:32

I znowu to samo coś odcina prąd jak podłącze pompki pod akumulator to działają za każdym razem a normalnie to jak na loterii jak załapie to sie włączają za każdym przekręceniem kluczyka a jak nie zaskoczą to słychać tylko pykniecie z przodu jak by przekaźnik.Poprzedni właściciel mówi że to wina immobilizera ale wszystkie kontrolki gasną oprócz olejowej i akumulator.Rozrusznik kreci a nie ma prądu na pompkach , w książce pisze że alarm odcina Czujnik położenia wału korbowego i tyle więcej nic nie odcina.Masakra normalnie.

#32 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 10 grudnia 2012 - 16:12

I znowu to samo coś odcina prąd jak podłącze pompki pod akumulator to działają za każdym razem a normalnie to jak na loterii jak załapie to sie włączają za każdym przekręceniem kluczyka a jak nie zaskoczą to słychać tylko pykniecie z przodu jak by przekaźnik.Poprzedni właściciel mówi że to wina immobilizera ale wszystkie kontrolki gasną oprócz olejowej i akumulator.Rozrusznik kreci a nie ma prądu na pompkach , w książce pisze że alarm odcina Czujnik położenia wału korbowego i tyle więcej nic nie odcina.Masakra normalnie.

podmień ten przekaźnik od pompki

#33 OFFLINE   pinokio

pinokio
  • 42 postów
  • Dołączył: 03-08-2012
  • Skąd: Chełm
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 10 grudnia 2012 - 16:31

Niestety nie mam w tej chwili przekaźnika muszę zakupić musi być oryginalny do mojej omegi czy może być inny.

#34 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 10 grudnia 2012 - 22:48

Niestety nie mam w tej chwili przekaźnika muszę zakupić musi być oryginalny do mojej omegi czy może być inny.

może być inny o tym samym prądzie i działający tak samo, przypuszczam że jest to jednostykowy zwierny i musi mieć tak samo rozłożone nóżki

#35 OFFLINE   zygzak

zygzak

    *********

  • 2 335 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Zalesie Górne

Napisany 10 grudnia 2012 - 23:30

kupił bym oryginał żeby nie było wątpliwości
inaczej mówiąc 'dla świętego spokoju'

może pompka pod obciążeniem siada? a na sucho pracuje.
coś mi się wydaje że pompka do wymiany - masz oryginalną czy inną jaką?

#36 OFFLINE   pinokio

pinokio
  • 42 postów
  • Dołączył: 03-08-2012
  • Skąd: Chełm
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 11 grudnia 2012 - 00:40

Pompki nie wykręcałem odłączyłem tylko wtyczkę i podłączyłem przewody z wsuwkami do akumulatora i działa pod obciążeniem za każdym razem gdy podłączałem.Nie wiem czy pompka jest oryginalna tutaj jest problem z prądem jak jest prąd to pompka chodzi.

#37 OFFLINE   pinokio

pinokio
  • 42 postów
  • Dołączył: 03-08-2012
  • Skąd: Chełm
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 12 grudnia 2012 - 20:50

Jeszcze raz dokładnie wyczyściłem styki pompki podprogowej i styki bezpiecznika pod kierownicą bo się okazało że ten bezpiecznik nie łączył.Jeśli ktoś będzie miał taki przypadek to trzeba zacząć od wyczyszczenia styków wszystkich.Dziękuje wszystkim za porady. Temat do zamknięcie auto sprawne.

#38 OFFLINE   zygzak

zygzak

    *********

  • 2 335 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Zalesie Górne

Napisany 12 grudnia 2012 - 22:38

Japerdziu - bezpiecznik załatwił sprawe...
a raczej styki

#39 OFFLINE   bobik711

bobik711
  • 1 postów
  • Dołączył: 19-12-2012
  • Skąd: olawa

Napisany 22 grudnia 2012 - 18:24

u mnie komp pokazal blad cisnienia paliwa przy rozruchu - czy to jest pompka

#40 OFFLINE   bsje27

bsje27

    3.0dti hybryda

  • 1 015 postów
  • Dołączył: 02-01-2010
  • Skąd: Wola Zdakowska o/Mielca
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 06 stycznia 2013 - 10:41

w 150KM CR nie odpala, kreci rozrusznik i przy pierwszych obrotach silnik łapie i gaśnie, ciśnienie na szynie natychmiast wstaje i trzyma podczas kręcenia, jedyny błąd to czujnik wałka, na plaku chodzi lecz obrotomierz wstaje najpierw na ok 1200obr/min i spada do zera- cały czas na plaku chodzi silnik, podczas rozruchu pokazuje obroty na obrotomierzu i komp widzi ok 300obr/min, czyli rozumiem jeśli błąd wałka wyskoczy komp odcina paliwo żeby niedopuścić do uszkodzenia silnika -dlatego na plaku jak złapie i chodzi to obrotomierz spada na zero? , czujnik podmieniłem ze sprawnego i dalej tak samo, wyczrpały mi sie pomysły, ew do sprawdzenia punkty? łańcuch wyciągnoł się do granicy gdzie należy ustawić rozrząd na punkty, w silniku raczej nie było napraw typu wymiana głowicy itp, stało sie nagle że nie odpalił po postoju