

Pada aku gdy dluzej postoi jak sciagne kleme nie pada.
#21
OFFLINE
#22
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2009 - 20:45
A u mnie sytuacja wygląda tak: na naładowanym aku auto odpala pięknie, ale z tygodnia na tydzień akumulator słabnie, aż auto przestaje odpalać. Po naładowaniu do pełna prostownikiem znowu pochodzi kilka tygodni. Czy przyczyną może być za duża pojemność aku (mam 100Ah a z tego co czytałem w innym wątku powinno być 84Ah). Oprócz tego autko kradnie prąd, ale z tym powalczę jak będzie cieplej (bo nie jest to chyba powodem padania aku - tym bardziej, że jeżdżę codziennie, a pobór raczej nie jest duży).
Witam. Katalogowo masz alternator 105A, więc rzeczywiście akumulator 100Ah jest deczko za duży, co w parze ze złodziejem prądu daje efekt, który opisujesz.pozdrawiam
#23
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2009 - 09:46
czas kupic nowy aku... dwa tygodnie powinien stac i powinien odpalic, miałem podobny problem bo telefon w aucie mi działał cały czas, wiec odłączyłem go całkiem i problem sie rozwiązał ...
Witam koledzy!

przyłączę się tu do dyskusji bo też mam taki problem...

a u mojego ojca w vectrze stary aku jak świat i problemu z nim nie ma...

pzdr, szerokiej!

#24
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2009 - 19:51
ps. ja wczoraj po tygodniowym przestoju auta nie moglem go uruchomic. nawet central nie chcial dzialac, a lamki w drzwiach ledwo swiecily. wyciagnalem akumulator i okazalo sie ze mi zamarzl. normalnie lod byl w celach. ale to chyba swiadczy o prawie zerowym poborze pradu.
#25
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2009 - 07:16
nie o tym że zamiast elektrolitu masz juz prawie wode?ale to chyba swiadczy o prawie zerowym poborze pradu.
nie ma teraz takich temp. żeby dobry aku mógł zamarznać.
#26
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2009 - 09:17
#27
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2009 - 10:11
dziwne jak nowy to tym bardziej powinien byc sprawny
#28
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2009 - 17:11
#29
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2009 - 18:00
Jak to skąd w kazdym aku masz wode i kwas siarkowy tzw elektrolit woda wyparowuje kwas nie ale skoro nowy aku musisz miec gdzies pobór za duzy sprawdz to.....tylko skad woda w prawie nowym akumulatorze?? w tym okresie jak auto stalo bylo - 15
#30
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2009 - 19:44
tak ale jezeli pobor bylby duzy to albo aku bylby rozladowany, albo by nie zamarzl. zrobilem jeden blad. mialem wlaczyc radio choc na kwadrans i mialbym akumulator rozmrozony.
tak z innej beczki. czy ktos z was sprawdzal kiedys czy ma w akumulatorze bryly lodu po tygodniowym postoju przy -15
#31
OFFLINE
Napisany 04 maja 2009 - 12:31
#32
OFFLINE
Napisany 28 lipca 2009 - 07:44
Jak wyłączę auto to pobiera mi tyle pradu1,3A a jak wyciągnę bezpiecznik to spada do 0,3 ale wtedy nie dziala: liczniki, wyswietlacz,klima,radio i nie wiem co tyle prądu pobiera
witam, minelo juz sporo czasu jak to napisales ale daj znac czy rozwiazales ten problem. U mnei sytuacja bardzo podobna sie zrobila.ucieka sporo pradu, mierzylem. Po wyjeciu bezpiecznika od podswietlenia wnetrza, kierunkowskazow i radia, wyswietlacza itp. problem znika. Jednak nie dziala klima, komputer, radio....
Pozdrawiam
Przemk
#33
OFFLINE
Napisany 28 lipca 2011 - 14:35
Co mnie wqur... ?
Dlaczego jak macie problem to od razu bez opcji szukam od razu zakładacie nowe tematy, jak np. ten temat, który założony bardzo dawno a mimo tego nikt nawet nie kwapił się odpowiedzieć jak rozwiązał problem.
Pewnie rozwiązali swój problem a o temacie na forum, który założyli zupełnie zapomnieli.
Tak się składa, że mam taki sam problem a niestety nie przeczytałem tutaj rozwiązania.
U mnie też po wyjęciu bezpiecznika nr 12 nie rozładowuje się akumulator.
A myślałem, że przeczytam sobie tutaj w ty6m temacie jak go rozwiązać.
Niestety się nie doczytałem.
Dlatego odświeżam temat, co jest przyczyną ucieczki prądu poprzez bezpieczniki nr. 12 i nr. 6