Albo TRW lub KYB. Czy jest sens kupować części "na chwilę"? Decyzja oczywiście należy do Ciebie i nikt Ci nic nie narzuci... Twoje auto, Twój wybór. Nie chce uprawiać reklamy, ale mozesz zapytać tutaj http://www.autoamortyzatory.com/znają się na zawieszeniu (przynajmniej jak na moje wymagania) moze Ci coś doradzą z tym Sachsem.


Stuki w tylnym prawym zawieszeniu Dziwne?
#41
OFFLINE
#42
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2016 - 09:40
Widzę po 170-200 zł szt. Czy ja wiem czy to taka różnica w stosunku do B4, 60-70 zł taniej przy komplecie. Za "no name" kolejne pieniądze w błoto pójdą.
No i stało się.....kolega Piotrek wywróżył....Kupiłem amorki kraft.....Teraz nie stukają,teraz napier....jak wściekłe,jak bym woził w bagażniku perkusję...łapki mi już opadają...Jadę dzisiaj do mechaniora innego już na zdjagnozowanie czy to amory czy może coś innego
#43
OFFLINE
#44
OFFLINE
Napisany 05 lutego 2017 - 21:31
#45
OFFLINE
Napisany 05 lutego 2017 - 22:08
#46
OFFLINE
#47
OFFLINE
Napisany 06 lutego 2017 - 07:44
Spotkałem się na allegro z zestawami naprawczymi, tzn. kompletem tulei zawieszenia tylnego.
Czy polecacie takie rozwiązania?
Czy można gdzieś dostać taki komplet Lemforder'a?
#48
OFFLINE
Napisany 06 lutego 2017 - 08:27
Za dużo roboty z tylnym wahaczem, żeby tam byle co montować. Lemfordera dostaniesz tylko jedne, nie pamiętam już czy zewnetrzne czy wewnętrzne. Te drugie moga być np. Febi.W hurtowniach szukaj, napisz do somad.pl
Edytowany przez Piotrek, 06 lutego 2017 - 08:28.